poniedziałek, 11 marca 2024

Jim Stone -Synagogi są centrami działalności wywrotowej"



Gottlieb-Jews_Praying_in_the_Synagogue_on_Yom_Kippur-1598x900.jpg

"Modlitwa Kol Nidre jest BRUDNA. To jest jak przysięga złożona samemu szatanowi, w której zasadniczo mówisz Bogu, że zamierzasz kłamać i nie honorować kontraktów w ciągu tego roku, że powinno ci być wybaczone kłamstwo i niedotrzymywanie umów w zeszłym roku..."


Około 20 lat temu Jim Stone zinfiltrował kanadyjskie synagogi i odkrył, że żydowskie teorie spiskowe są prawdziwe. Wczoraj opublikowałem ten artykuł na Twitterze, a kiedy otrzymał 1000 polubień, postanowiłem go ponownie opublikować pomijając liczne żydowskie próby zabicia go. Stone niedawno uległ żydowskiej presji i od sześciu miesięcy słuch po nim zaginął.

"Rabin mówił o tym, że są właścicielami mediów, medycyny, edukacji, prawa, KAŻDEGO aspektu społeczeństwa kanadyjskiego, a zwłaszcza społeczeństwa amerykańskiego, społeczeństwa europejskiego, że zamierzają odnieść zwycięstwo nad nami, aby zniewolić ludzkość, i że muszą użyć swojego "NIEZWYKLE NIEPROPORCJONALNEGO WPŁYWU" na społeczeństwo, aby osiągnąć absolutne zwycięstwo. Wszyscy macie swoje prace, swoje zadania i musicie użyć naszych SKRAJNIE NIEPROPORCJONALNYCH WPŁYWÓW, aby sprawy potoczyły się po żydowsku i odnieśliście ostateczne zwycięstwo nad ludzkością".


ZASTRZEŻENIE - WĄTPIĘ, ABY BYŁO TO PRAWDĄ W ODNIESIENIU DO WSZYSTKICH SYNAGOG, ALE NIE ZDZIWIŁBYM SIĘ, GDYBY DOTYCZYŁO TO NIEKTÓRYCH LUB WIELU.


Autor: Jim Stone
(skrócone przez henrymakow.com)

W okresie od końca 2005 r. do początku 2008 r. Uczestniczyłem w żydowskich nabożeństwach w Montrealu w Kanadzie, a następnie w Vancouver w Kanadzie z wyraźnym zamiarem nawrócenia (było to po części śledztwo, aby sprawdzić, czy wszystkie historie o złu są prawdziwe). Na początku byli trochę zdystansowani, ale kiedy przyjechałem do Vancouver, wynajęli rabina (Schachar Orenstien), aby mnie uczył. Był bardzo dobrym człowiekiem. Synagogi znajdowały się blisko siebie, a ta, do której uczęszczałem, była bardzo mała (Shaarey Tefila) i często miała trudności z utworzeniem sługi (minimum wymagane do sformalizowania postępowania), a ja biegłem na drugą stronę ulicy do większej synagogi (Beth Hamidrash), aby wezwać ludzi do naszej, aby było tam wystarczająco dużo ludzi.

stone.jpeg
(po lewej, Stone 20 lat temu)

Cóż, nadeszły wielkie święta i po raz pierwszy mogłam przejść przez TO WSZYSTKO. To właśnie wtedy odkryłem, że istnieje specjalny modlitewnik, który został wydany, księga, której NIKT z zewnątrz nie ma prawa zobaczyć. Udział w nabożeństwach High Holiday kosztuje setki i jest to biletowane wydarzenie z ochroniarzami. W tym specjalnym modlitewniku znajdowała się modlitwa zwana modlitwą Kol Nidre. Ta modlitwa jest BRUDNA. To jak przysięga złożona samemu szatanowi, w której zasadniczo mówisz Bogu, że zamierzasz kłamać i nie honorować umów w ciągu tego roku, że należy ci wybaczyć kłamstwo i niedotrzymywanie umów w zeszłym roku, ponieważ nigdy nie zgodziłeś się być uczciwy przed Bogiem i dlatego nie możesz zostać ukarany! Żadna z wersji online nie mówi tego tak jasno i zwięźle, jak w tamtej książce. Nie ma pomyłki, że w pełni zamierzasz kłamać i oszukiwać, i oczekujesz, że ujdzie ci to na sucho.

Cóż, jestem człowiekiem uczciwym i honorowym, i chociaż wstąpienie do Żydów bez wątpienia byłoby kluczem do rozpoczęcia mojej kariery muzycznej,
The Minstrel
Sonata Życia
Inspiracja
Kołysanka Izajasza
Potrzebuję cię
i moja kariera fotograficzna Fotografia

Byłem tak zniesmaczony tą modlitwą, że zacząłem wątpić, czy chcę być Żydem.

ramsay7.jpeg
Cóż, moje wątpliwości się potwierdziły. Po małej sprzeczce z kimś w Sharrey Tefila kilka tygodni po wakacjach, przeszedłem na drugą stronę ulicy i przez jeden dzień uczestniczyłem w nabożeństwach w Beth Hamidrash. Przygotowując się do tego, co będzie dalej, muszę wspomnieć o tym, jak różni rabini mówili o żydowskim zwycięstwie nad ludzkością, które wkrótce pojawiło się na horyzoncie, ale nie było pewne, ponieważ Internet wszystko psuł. Nigdy nie dostałem więcej szczegółów niż to. I muszę powiedzieć, że przed każdym nabożeństwem upewniają się, że wiedzą, czy są obecni goście, nie-Żydzi, itp., a jeśli są jacyś niepotwierdzeni ludzie uczestniczący w nabożeństwach, zmieniają charakter nabożeństwa. Nie obchodzi ich, ilu się zepsuje (pozwolili mi zepsuć 2 kolejne lata usług).
STUDNIA
Kiedy poszedłem do Beth Hamidrash (wszyscy NAPRAWDĘ mnie tam lubili), przyjechał specjalny mówca spoza miasta (co jest normą) i rozległo się wołanie "czy mamy jakichś gości" i jeden mężczyzna powiedział NIE, inny powiedział, no cóż, a co z NIM? - wskazując na mnie, a inny powiedział: Nie, on nie jest gościem, on jest jednym z NAS. A inny mężczyzna powiedział: Tak, jest jednym z nas, a mówca zapytał, czy jesteś pewien? a oni wszyscy się wtrącili i powiedzieli: TAK, ON JEST JEDNYM Z NAS. A potem zobaczyłem PRAWDZIWE żydowskie nabożeństwo.
Mówca ostrożnie kontynuował
Żydzi, naruszając status 501C3, wykorzystują swoje nabożeństwa religijne jako miejsca planowania politycznego i wojennego. Mówił o tym, że są właścicielami mediów, medycyny, edukacji, prawa, KAŻDEGO aspektu społeczeństwa kanadyjskiego, a zwłaszcza społeczeństwa amerykańskiego, społeczeństwa europejskiego, że zamierzają odnieść zwycięstwo nad nami, aby zniewolić ludzkość, i że muszą użyć swojego "SKRAJNIE NIEPROPORCJONALNEGO WPŁYWU" na społeczeństwo, aby osiągnąć absolutne zwycięstwo. "Wszyscy macie swoje prace, swoje zadania i musicie użyć naszych SKRAJNIE NIEPROPORCJONALNYCH WPŁYWÓW, aby sprawy potoczyły się po żydowsku i odnieśli nasze ostateczne zwycięstwo nad ludzkością".
Zachowałem kamienną twarz, mimo że byłem absolutnie zbulwersowany, każda zła rzecz, jaką kiedykolwiek słyszałem o Żydach, została potwierdzona w jednym przemówieniu i opuściłem społeczność żydowską. Byłem zdumiony tym, jak dokładni są ludzie tacy jak David Duke w odniesieniu do Żydów.
Nie zostawili wystarczająco dobrze w spokoju. Wystarczyło, żebym dotarł z nimi tak daleko, jak tylko byłem, a potem odszedł, żeby mnie uderzyli.



Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:henrymakow.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz