Te same organizacje, które dziś są zainteresowane szczepieniami, miały również duży wpływ na położenie podwalin kilkadziesiąt lat temu. Ludzie mają tendencję do myślenia o tych dużych i znanych organizacjach – takich jak Fundacja Rockefellera, Fundacja Billa i Melindy Gatesów, UNICEF; CDC, GAVI, USAID i Bank Światowy – jako niezależne od siebie, ale tak nie jest. Są one częścią infrastruktury szczepionkowej – globalnego systemu szczepień. Albo, jak opisuje to Nations in Action, architektura szczepionkowego gabinetu cieni.
Na czele architektury stoją bogaci inwestorzy, którzy stworzyli fundusze i fundacje, które następnie angażują się w różne działania finansowe, a jednocześnie są odpowiedzialne za pomoc politykom w wyborze lub umieszczeniu ich na stanowiskach. Jednocześnie fundacje przekazują darowizny organizacjom międzynarodowym, dając im dostęp do określonych wniosków i umożliwiając im kierowanie organizacjami w kierunku określonych wniosków.
Krótko mówiąc, zamożne organizacje i osoby prywatne zmuszają ciebie i twój rząd do płacenia i realizacji prywatnych interesów poprzez politykę publiczną. Polityka, która jest nastawiona na z góry ustalone zakończenie, które jest korzystne dla tych bogatych interesów.
Czym jest Światowy Rząd Cieni?
Według francuskiego miliardera i prezydenta RDH Philippe'a Argilliera, rząd cieni jest faktycznym rządem, który wydaje oficjalne rozkazy wybranemu rządowi. Za kulisami istnieje niezwykle potężna jednostka, która obejmuje bardzo wpływowe osoby w finansach, a także w polityce, w tym niektóre głowy państw.
"W sumie 38 osób kieruje codziennym życiem 8 miliardów ludzi na Ziemi... Administracja Bidena znajduje się pod kontrolą gabinetu cieni. Mogę to potwierdzić bez wahania na podstawie informacji, które posiadam" – powiedział Argillier w rozmowie z Nations in Action.
Pełny, 20-minutowy wywiad "Global Leaders Strategise Ending the Shadow Government" Part I można obejrzeć TUTAJ, w którym Philippe Argillier wyjaśnił Gabinet Cieni i dynamiczną moc baz danych, które posiada w swoim posiadaniu.
Argillier wyjaśnił, że gabinet cieni jest prawie jak korporacja z krótko-, średnio- i długoterminowym programem. W większości przypadków ich wpływ opiera się na ekonomii lub pieniądzach. Zazwyczaj jednak ich wpływy są ukierunkowane na porozumienia geopolityczne, w razie potrzeby z interwencją wojskową, wraz z niektórymi najpotężniejszymi krajami. Na przykład USA, Chiny i Francja są najpotężniejszymi krajami współpracującymi z rządem cieni za kulisami.
Aby zrozumieć rząd cieni, musimy zrozumieć osoby stojące za rządem cieni – powiedział Argillier. "Ci ludzie [są tak bogaci, że] stracili wszelkie poczucie sumienia, wszelkie wartości... kiedy jesteś na szczycie, na samym szczycie, [jak] oni wierzą, że są, [mówią] "Stwórzmy nasz własny świat, zdecydujmy w imieniu 8 miliardów ludzi na Ziemi". To prawie jak gra w Monopoly, w której decydujesz, jaki będzie następny duży krok. Do tej pory to działało, ponieważ za takie pieniądze możesz kupić wszystko, co chcesz".
W części II Argillier powiedział, że wie, kim jest większość z 38 osób stojących za rządem cieni, ale nie ujawnił ich nazwisk.
Dalsze zasoby:
- Maria Zack z generałem McInerneyem. Światowi przywódcy opracowują strategię zakończenia rządu cieni: część I-3. Sześć niesamowitych filmów, przed wiadomościami, 12 listopada 2021 r.
- Wideo: Podcast Przebudzonej Matki – Philippe Argillier, Wendy Silvers, 11 sierpnia 2022 r. (80 min)
- Wideo: Rząd cieni: Banki danych ujawniają globalne zło i korupcję, mówi francuski miliarder, Stew Peters Network, 11 października 2021 r. (80 min)
Globalny system szczepień
Dlaczego amerykańska biurokracja bagatelizuje potencjał Covid jako sztucznie stworzonego wirusa, który wyciekł z laboratorium, skoro finansowała badania nad lekami/wirusami w USA i Chinach przez ponad dekadę przed rozpoczęciem "pandemii" Covid?
Dlaczego amerykańskie instytucje rządowe, media i Światowa Organizacja Zdrowia ("WHO") zamknęły w dyskursie publicznym możliwość wycieku koronawirusa z laboratorium, skoro np. amerykańska Narodowa Organizacja Zdrowia ("NIH") Agencja ds. Redukcji Zagrożeń Obronnych ("DTRA"), Health and Human Services ("HHS") i Departament Obrony ("DoD") od dziesięcioleci finansowały badania Petera Daszaka EcoHealth Alliance nad koronawirusami nietoperzy? w tym badania w Wuhan w Chinach?
W poniższym filmie badacz z Nations in Action zaprezentował dokumenty, które razem wzięte dają odpowiedź na te pytania.
Poniżej znajdują się notatki zaczerpnięte z powyższej prezentacji. Tam, gdzie to możliwe, dodaliśmy linki do dokumentów, o których mowa. Począwszy od znacznika czasu 21:25, Nations in Action dyskutowały o globalnym reżimie szczepień.
Historia harmonogramu szczepień CDC
Te same organizacje, które są dziś zainteresowane szczepieniami, miały również duży wpływ na położenie podwalin pod "sięgające dość daleko wstecz".
W okresie od lat czterdziestych XX wieku do dziś obserwuje się stały wzrost liczby zaleceń dotyczących szczepień z amerykańskich Centrów Kontroli i Prewencji Chorób (CDC). Obecnie, przed Covid, harmonogram szczepień CDC zaleca co najmniej 45 dawek w ciągu pierwszych 18 lat życia.
W latach 80. rząd USA kupował od 52% do 55% szczepionek dziecięcych dystrybuowanych w USA. W ciągu dziesięciu lat, między 1988 a 1997 rokiem, koszt szczepionek podwoił się ze 100 do 200 dolarów na dziecko w wieku do 6 lat. Łączny koszt ponownie się podwoił, z 200 do prawie 400 dolarów na dziecko, w ciągu niespełna pięciu lat między 1997 a 2001 rokiem. Wprowadzenie skoniugowanej szczepionki przeciw pneumokokom do kalendarza szczepień niemowląt spowodowało kolejne podwojenie wydatków publicznych, z 500 milionów dolarów do 1 miliarda dolarów, w latach 2000-2002.
Płatności te zostały dokonane w ramach programu Vaccine for Children Entitlement Program. Niedawne ustawodawstwo Covid stworzyło nowy program uprawnień, wzorowany na Programie Uprawnień do Szczepionek dla Dzieci, zwany Programem Szczepionek dla Dorosłych z początkowym finansowaniem w wysokości 25 miliardów dolarów.
Rockefellerowie powołują grupę zadaniową
Lata osiemdziesiąte były punktem zwrotnym dla reżimu szczepień zainicjowanego przez Grupę Zadaniową ds. Przetrwania i Rozwoju Dzieci. Grupa zadaniowa została powołana w celu koordynowania działań głównych agencji międzynarodowych w zakresie szczepień. Było to partnerstwo między kilkoma agencjami Organizacji Narodów Zjednoczonych ("ONZ") i Fundacją Rockefellera.
W 1983 roku w Kongresie wprowadzono ustawę o rekompensatach za szczepienia. W 1986 roku weszła w życie ustawa National Childhood Vaccine Injury Act ("NCVIA"). Krótko mówiąc, prawo to sprawiło, że odpowiedzialność za szkody poszczepienne spadła na rząd USA, podczas gdy zyski ze szczepionek trafiły do Big Pharmy. W rezultacie, co nie jest zaskakujące, w kolejnych dekadach nastąpił ogromny wzrost liczby zalecanych szczepionek. W ramach NCVIA utworzono Narodowy Program Odszkodowań za Szkody Poszczepienne ("NVICP").
Po uchwaleniu NCVIA, w 1990 r. powstała Inicjatywa na rzecz Szczepień dla Dzieci. Wśród sponsorów znaleźli się Bank Światowy, Fundacja Rockefellera, WHO, Fundusz Narodów Zjednoczonych na rzecz Dzieci ("UNICEF") i Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju ("UNDP"). Miał on kilka celów, z których trzy to: mobilizacja znacznie większych środków na wprowadzenie szczepionek, zwłaszcza w krajach rozwijających się; bezprecedensowy poziom współpracy; oraz podnoszenie świadomości na temat wysokiej wartości szczepionek.
Globalny system szczepień
W 2000 roku powstał Globalny Sojusz na rzecz Szczepionek i Immunizacji (Global Alliance for Vaccine and Immunisation, GAVI), kierowany przez Fundację Billa i Melindy Gatesów. Celem GAVI jest ułatwienie szczepień w krajach rozwijających się poprzez współpracę z WHO, UNICEF, Bankiem Światowym, przemysłem szczepionkowym, agencjami badawczymi i technicznymi, Fundacją Gatesów i innymi prywatnymi filantropami. Inni prywatni filantropi, z którymi współpracuje GAVI, są pokazani na poniższym obrazku.
W 2003 roku Fundacja Gatesów opracowała raport pokazujący potrzebę tworzenia sojuszy publiczno-prywatnych w celu przyspieszenia programu szczepień. Raport został zatytułowany "Globalne partnerstwa zdrowotne: ocena konsekwencji dla poszczególnych krajów". Stwierdzono, że "niektóre z kluczowych czynników wykorzystywanych do pomiaru sukcesu obejmowały ogólny wskaźnik szczepień populacji". Innymi słowy, zaczęto dokumentować dążenie do tego, aby organizacje prywatne odnosiły korzyści na całym świecie dzięki szczepieniom w ramach polityki publicznej.
W 2005 r. nastąpił kolejny impuls ze strony reżimu szczepień. Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) opublikowała "Globalną Wizję i Strategię Szczepień" we współpracy z Fundacją Rockefellera, Fundacją Gatesów i UNICEF-em; CDC, GAVI, USAID i Bank Światowy. Jedna z wizji głosiła, że szczepienia będą postrzegane jako "główny element wysiłków zmierzających do osiągnięcia Milenijnych Celów Rozwoju".
Ludzie mają tendencję do myślenia, że wyżej wymienione organizacje są niezależne i działają samodzielnie. Ale wszystkie te organizacje są częścią większej infrastruktury – WHO, Bank Światowy i MFW są wyspecjalizowanymi agencjami ONZ, a UNICEF jest programem i funduszem ONZ. Wiele organizacji wymienionych w prezentacji Nations in Action to elementy ogólnej infrastruktury ONZ (patrz obrazek poniżej).
Dekada szczepionek
W 2010 roku Fundacja Gatesów ustanowiła mapę drogową, która ma uczynić lata 2010-2020 "dekadą szczepionek". Wkrótce potem, 1 maja 2010 r., Fundacja Rockefellera opublikowała "Scenariusze dotyczące technologii i rozwoju międzynarodowego", w ramach których znajduje się scenariusz zatytułowany "Lock Step". Scenariusz Lock Step stwierdzał:
"Aby uchronić się przed rozprzestrzenianiem się coraz bardziej globalnych problemów – od pandemii i międzynarodowego terroryzmu po kryzys ekologiczny i rosnące ubóstwo – przywódcy na całym świecie mocniej trzymali władzę".
W 2011 roku Daszak jest autorem artykułu opublikowanego w ScienceDirect pt. "The search for meaning in virus discovery".
W ciągu następnych lat Daszak i jego chińska koleżanka Shi Zhengli, znana również jako "kobieta-nietoperz" lub "dama nietoperza", odkryli i wyizolowali ponad 100 unikalnych koronawirusów, z których, według słów samego Daszaka, można łatwo manipulować w laboratorium.
Kopia prezentacji z 2015 r. wygłoszonej przez Daszaka przed Narodową Akademią Nauk, Inżynierii i Medycyny pokazała pracę EcoHealth Alliance we współpracy z Instytutem Wirusologii w Wuhan, która była finansowana przez różne agencje amerykańskie. Badania obejmowały infekcje u humanizowanych myszy oraz badania nad wzmocnieniem funkcji koronawirusa przy użyciu ludzkich receptorów ACE2, białka na powierzchni komórki, z którym wiąże się białko kolca SARS-CoV-2.
Jako dodatkowy dowód finansowania jego badań, na końcu artykułu Daszaka z 2011 roku, stwierdzono organizacje, które finansowały badania Daszaka i jego współautora, dr Lipkina:
W maju 2012 r. zatwierdzono Globalny Plan Działań na rzecz Szczepionek na lata 2011-2020, aby zrealizować wizję "dekady szczepionek" Fundacji Gatesów. Plan był prowadzony przez Fundację Gatesów, GAVI, WHO, UNICEF, African Leaders Malaria Alliance oraz amerykański Narodowy Instytut Alergii i Chorób Zakaźnych ("NIAID").
Dalsze zasoby:
- Prorocza wypowiedź Petera Daszaka na warsztatach NAS, Totality of Evidence
- Dr Peter Daszak usunięty z komisji ds. Covid-19 czasopisma medycznego, The Post Millennial, 22 czerwca 2021 r.
- Sygnalista, były wiceprezes EcoHealth współpracuje z adwokatem Tomem Renzem
Drzwi obrotowe
W 2013 r. Techniczna Grupa Doradcza ("TAG") ds. Chorób, którym można zapobiegać poprzez szczepienia, opublikowała dokument ze spotkania pod hasłem "szczepienia to wspólna odpowiedzialność". Celem spotkania było wydanie zaleceń dotyczących obecnych i przyszłych wyzwań stojących przed krajowymi programami szczepień w obu Amerykach. W 2013 r. w skład zespołu TAG weszli przedstawiciele Narodowego Centrum Szczepień i Chorób Układu Oddechowego ("NCIRD"), Ministerstwa Zdrowia Kanady, Fundacji Rockefellera i NIH.
Przyglądając się osobom, które podpisały dokument TAG z 2013 r., widzimy obrotowe drzwi osób poruszających się między trzema organizacjami – Fundacją Rockefellera, GAVI i WHO – a krajowymi organami zdrowia publicznego.
Anne Schuchat, która podpisała się w imieniu NCIRD, jest obecnie członkiem Grupy Doradczej WHO ds. Zagrożeń dla Zdrowia oraz członkiem Komitetu Doradczego ds. Globalnych Pojawiających się Chorób Zakaźnych Uniwersytetu Stanforda. Wcześniej była członkiem zarządu GAVI oraz Komitetu Programowo-Politycznego GAVI oraz Komitetu ds. Audytu i Finansów. Przeszła więc z GAVI, aby zostać urzędnikiem CDC jako dyrektor NCIRD, a następnie została doradcą WHO.
Arlene King, która podpisała umowę w imieniu Ministerstwa Zdrowia Kanady, była członkiem zarządu GAVI Alliance, a następnie została dyrektorem medycznym Ministerstwa Zdrowia Ontario. Przeniosła się więc z GAVI do rządu kanadyjskiego.
Jeanette Vega, która podpisała się w imieniu Fundacji Rockefellera, była byłą dyrektorką Narodowej Chilijskiej Agencji Ubezpieczeń Zdrowotnych Rockefellerów (FONASA). Wcześniej była dyrektorem w WHO, a następnie wiceministrem zdrowia w Chile. Po odejściu z Fundacji Rockefellera została dyrektorem Narodowej Chilijskiej Agencji Publicznego Ubezpieczenia Zdrowotnego, a następnie ministrem rozwoju społecznego. Przeniosła się więc z WHO do chilijskiego rządu, potem do Fundacji Rockefellera i z powrotem do chilijskiego rządu.
Roger Glass, który podpisał kontrakt w imieniu Międzynarodowego Centrum Fogarty NIH, otrzymał w 2015 r. nagrodę Albert B. Sabin Gold Medal Award, która jest przyznawana przez Sabin Vaccine Institute założony w 1993 r. w celu kontynuowania prac nad rozwojem i promocją szczepionek. Sabin był najbardziej znany z opracowania doustnej szczepionki przeciwko polio. W 1934 roku Sabin prowadził badania w Instytucie Medycyny Prewencyjnej Listera w Londynie, a następnie dołączył do Uniwersytetu Instytutu Rockefellera.
W 2017 roku Rajiv Shah został wybrany na prezesa Fundacji Rockefellera. Wcześniej był dyrektorem w Fundacji Gatesów, a następnie administratorem USAID w administracji Obamy.
Globalna gotowość na wypadek pandemii
W maju 2018 r. WHO i Bank Światowy utworzyły Globalną Radę Monitorowania Gotowości (Global Preparedness Monitoring Board, GPMB). We wrześniu 2018 r. GPMB zwołała posiedzenie WHO w Genewie w celu omówienia kluczowych kwestii związanych z globalną gotowością na wypadek pandemii. GPMB zleciło badanie, które zostało zainicjowane przez Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health. We wrześniu 2019 r. GPMB opublikowało raport pt. "Preparedness for a High-Impact Respiratory Pathogen Pandemic".
Wnioski ze sprawozdania za 2019 r. obejmowały:
Wśród sygnatariuszy i współautorów raportu znaleźli się Rick Bright z HHS i Jeremy Farrar z Wellcome Trust.
Przed dołączeniem do Instytutu Rockefellera, Rick Bright był zastępcą asystenta sekretarza ds. gotowości i reagowania oraz dyrektorem Urzędu ds. Zaawansowanych Badań i Rozwoju Biomedycznego ("BARDA"). Był "sygnalistą", który walczył z hydroksychlorochiną w leczeniu Covid. Następnie odszedł ze służby rządowej i obecnie jest dyrektorem generalnym Instytutu Zapobiegania Pandemii w Fundacji Rockefellera.
Podsumowując, bogate organizacje i osoby prywatne zmuszają Ciebie i Twój rząd do płacenia i realizacji prywatnych interesów poprzez politykę publiczną. Polityka, która jest nastawiona na z góry ustalone zakończenie, które jest korzystne dla tych bogatych globalnych interesów.
Linki zewnętrzne:
- Światowemu Funduszowi Szczepień WHO, Billowi Gatesowi i Wellcome Trust brakuje przejrzystości i odpowiedzialności
- Jak pieniądze Billa Gatesa i Partnerów kontrolowały drakoński plan Covid
- Dekada szczepień: WHO szacuje, że "szczepionki" zmniejszą światową populację o 15%
- Siatka przestępcza Covid prowadzi do bram piekieł
Ilustracja struktury schematu szczepień
Zamożni inwestorzy stworzyli fundusze i fundacje, które następnie angażują się w różne działania finansowe, a jednocześnie są odpowiedzialne za pomoc politykom w wyborze lub urzędzie. Po objęciu urzędu kandydaci polityczni przekazują tym organizacjom międzynarodowym fundusze na studia, badania i "wspólne" wysiłki.
W tym samym czasie fundacje przekazują darowizny organizacjom międzynarodowym, co daje im dostęp do pewnych wniosków i wydaje się im pomagać.
Poniższy obrazek, wykorzystujący hipotetyczną strukturę, ilustruje, jak działa ta sieć.
Ta struktura reżimu szczepień, podobnie jak w przypadku innych infrastruktur rządu cieni, została zbudowana za nasze pieniądze, a nasi wybrani urzędnicy to umożliwiają. Użyli naszych rządów jako broń przeciwko nam.
Jak temu zapobiec? Jednym z rozwiązań jest wstrzymanie finansowania przez rządy krajowe i zakazanie urzędnikom udziału w działalności tych organizacji międzynarodowych. A ci urzędnicy, którzy byli zaangażowani w takie działania, powinni poddać się publicznemu dochodzeniu cywilnemu.
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://expose-news.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz