sobota, 7 maja 2022

"Uniwersytety to masońskie pralki do mózgu !!!!"

 

moździerz.jpg

Moździerz i czarna suknia oznaczają, że nieświadomie absolwenci otrzymali masońską (satanistyczną) indoktrynację.

Podobnie jak w przypadku polityki i medycyny, edukacja została zdemaskowana.
Ludzkość została zniewolona przez kabalizm, satanistyczny kult.

Ta kolonizacja umysłu

jest teraz wyraźna, jak widać w ograniczeniach

w sprawie wolności słowa i dociekań.


Podobnie jak głusi mężczyźni strojący fortepian, profesorowie próbują wyjaśnić ludzką kondycję bez żadnego odniesienia do Stwórcy lub Boskiego Ducha człowieka.


"Aby doprowadzić do zniszczenia wszystkich zbiorowych sił z wyjątkiem naszych, wykastrujemy pierwszy etap kolektywizmu, uniwersytety, poprzez reedukację ich w nowym kierunku". Protokoły Syjonu, 16

Jak uniwersytety zdradzają studentów i społeczeństwo

(Ten kluczowy artykuł został po raz pierwszy opublikowany w 2004 roku. Oryginalną wersję napisałem w 1982 roku, po ukończeniu University of Toronto z doktoratem z literatury angielskiej. )

Autor: Henry Makow PhD

Wysłałabym syna na uniwersytet tylko wtedy, gdyby nie miał talentu.

Współczesny uniwersytet nie jest poświęcony prawdzie, wręcz przeciwnie. Feministyczne i homoseksualne shibboleths szaleją na kampusie, ale są tylko objawami znacznie głębszego problemu.

Współczesna zachodnia "kultura" opiera się na oszukańczych założeniach "Oświecenia", judeomasońskiego (iluministycznego) ruchu poświęconego tworzeniu nowego (świeckiego) porządku świata poprzez zaprzeczanie istnieniu Boga i niezmiennym prawom naturalnym i duchowym.

(Ernest Hemingway mógł być agentem komunistycznym. Iluminaci decydują, kto zostanie przeczytany.)
hemingway.jpg

W praktyce oznacza to, że studenci sztuki traktują ateistów takjakby byli Bogami. Pobożni profesorowie są wysoko opłacanymi kapłanami w tym świeckim kulcie,

podobnie jak głusi mężczyźni strojący fortepian, starają się wyjaśnić ludzką kondycję bez żadnego odniesienia do Stwórcy lub Boskiego Ducha człowieka.

Przedstawiają człowieka jako opuszczone zwierzę w mechanistycznym wszechświecie, zaangażowane w bezlitosną walkę o przetrwanie, wyobcowane z natury i bliźniego.

Promują "wolność", przez co rozumieją wolność odrzucenia Bożego Porządku, zaspokajania zwierzęcych apetytów i tworzenia solipsystycznej i dysfunkcyjnej rzeczywistości osobistej.

Bóg reprezentuje moralno-duchowe absoluty, takie jak miłość, prawda, dobroć, piękno i sprawiedliwość. Przekonanie, że są prawdziwe, jest niezbędne dla naszego zdrowego rozwoju. Podczas gdy nasza kultura składa im gołosłowne deklaracje (tak działa oszustwo), jest szczerze poświęcona ich śmierci.


DYSFUNKCJA PRZEZ PROJEKT

Nowoczesna edukacja i kultura mają na celu uczynienie nas dysfunkcyjnymi. Potwierdzają to Protokoły Mędrców SyjonuProtokoły nie są antysemicką diatrybą. (Mówią to, ponieważ nie chcą, żebyś to czytał.) Jest to plan Nowego Porządku Świata, który jest teraz na miejscu.

Oto kilka istotnych stwierdzeń z Protokołu 16.

"Musimy wprowadzić do ich edukacji wszystkie te zasady, które tak genialnie rozbiły ich porządek".
stronniczość profesora.jpg

Zamienimy ich w "bezmyślne, uległe bestie czekające, aż rzeczy zostaną przedstawione przed ich oczami, aby stworzyć o nich wyobrażenie..."

"We shall erase from the memory of men all facts of previous centuries which are undesirable to us..." 

"Do not suppose for a moment that these statements are empty words: think carefully of the successes we arranged for Darwinism, Marxism, Nietzsche-ism.... it should be plain to see what a disintegrating importance these directives have had upon the minds of the goyim. " (Protocol 2)
Let me remind you of a passage from a 1930's Communist manual on brainwashing

"W Stanach Zjednoczonych byliśmy w stanie zmienić dzieła Williama Jamesa i innych, ... i umieścić zasady Karola Marksa, Pawłowa, Lamarcka i dane materializmu dialektycznego w podręcznikach psychologii do tego stopnia, że każdy, kto dokładnie studiuje psychologię, staje się natychmiast kandydatem do zaakceptowania racjonalności komunizmu. 


"Ponieważ każde stanowisko psychologii w Stanach Zjednoczonych jest zajęte przez osoby w naszym związku, konsekwentne stosowanie takich tekstów jest gwarantowane... Kształcenie szeroko wykształconych warstw ludności w dogmatach komunizmu staje się w ten sposób stosunkowo łatwe.
 (II, rozdz. 11)



.jpg The_statues_of_Kim_Il_Sung_and_Kim_Jong_Il_on_Mansu_Hill_in_Pyongyang_ 275px(april_2012)POKŁOŃ SIĘ PRZED "WIELKIMI LUDŹMI"

Na uniwersytecie studenci spotykają "Kult Wielkich Ludzi", panteon współczesnych pretendentów, którzy uzurpowali sobie miejsce Boga.

Każda ich wypowiedź jest traktowana jako Pismo Święte. Artykuły naukowe poświęcone są słowom, które później okazują się literówkami.

Na seminarium dla absolwentów byłem świadkiem, jak student wymieniał brudne wulgaryzmy, które zostały ocenzurowane z powieści Williama Faulknera "Sanktuarium". Po każdym wykrzyknięciu pozostali uczniowie sapali z przerażenia, jakby zbezczeszczono religijny artefakt.

Profesorowie, rozpieszczeni kapłani tego świeckiego kultu, mają żywotny interes w utrzymywaniu jego shibbolethów. Inicjują uczniów w trwający całe życie nawyk służalczości umysłowej. Wszelka wiedza pochodzi od Wielkich Ludzi. Uczniowie mogą jedynie aspirować do analizy ich znaczenia. Profesor powiedział mi, że nie zdałem egzaminu, ponieważ "tylko wielcy ludzie mogą mówić takie rzeczy".

zniekształcone.jpg

Stan umysłu uczniów staje się bierny i zdezorientowany. Stara się pogodzić sprzeczne światopoglądy.
Pewnego dnia miałem przebudzenie. Czy ci "wielcy ludzie" nie żyją w tym samym świecie, w którym ja żyję? Czy odważę się pomyśleć za siebie?

Dyslokacja odbywa się zarówno w czasie, jak i w przestrzeni. Nieustannie studiując przeszłość, uczeń myśli, że nic nie pozostaje do zrobienia. Żadne manifesty nie pozostały do napisania, żadna Bastylia nie musi być szturmowana.

Podczas gdy świat woła o przywództwo, nowe pokolenie jest pochowane w zatęchłych rękopisach piszących przypisy do zmarłych ludzi.



EDUKACJA SŁUŻY SWOJEMU CELOWI

Jak już zebrałeś, edukacja humanistyczna nie ma na celu podniesienia lub wzmocnienia. Świat jest własnością i jest zarządzany przez tajną wsobną kabałę bankową i jej lokajów. Jego celem, według słów Cecila Rhodesa, jest "stopniowe wchłanianie bogactwa świata". Oczywiście musi to zaciemnić ten plan. Chcą, aby uczniowie byli ich narzędziami. Profesorowie, którzy nie grają w tę grę, są zwalniani.

Rockefellerowie uważają ludzi za zwierzęta domowe. Jest to sugerowane w "Occasional Paper #1" ich Funduszu Edukacji Ogólnej:


gaduate.jpg"W naszych snach mamy nieograniczone zasoby, a ludzie poddają się z doskonałą uległością naszym formującym się rękom. Obecne konwencje edukacyjne znikają z naszych umysłów i nieskrępowani tradycjami, pracujemy nad naszą dobrą wolą na wdzięcznym i odpowiedzialnym wiejskim ludzie.

We shall not try to make these people or any of their children into philosophers or men of learning, or of science. We have not to raise up from them authors, poets or men of letters. We shall not search for embryo great artists, painters, musicians, nor lawyers, doctors, preachers, politicians, statesmen of whom we have ample supply. 

Zadanie, które przed sobą stawiamy, jest zarówno bardzo proste, jak i bardzo piękne, aby wyszkolić tych ludzi, gdy znajdujemy ich w idealnie idealnym życiu tam, gdzie są. " ("Imperium Rockefellera" w: Josephson, "The Strange Death of FDR" 1948, s. 69)

Jeśli nie zauważyłeś, uniwersytety nie są miejscami ożywczych dociekań i debat. Są to stojące zaścianki, które cuchną moralnym kompromisem i rozczarowaniem. Są ich setki, o których nigdy nie słyszeliśmy - wygodne synekury i wylęgarnie do uprawiania sportu. Ludzkość błądzi po omacku w ciemności. "Wszystko, co wiemy, to wiatr, który wieje" - napisał Thoreau. Nasze fałszywe zaufanie opiera się na materialnym postępie i technologii, które Thoreau nazywa "ulepszonymi środkami do nieulepszonych celów".


"Z postępem odwróciliśmy bezmózgą głowę gojów", mówi Protokół (XIII). Z wyjątkiem "wynalazków materialnych" postęp "jak błędna idea, implikuje odejście od prawdy we wszystkich przypadkach". Szczersze wyznanie szatańskich intencji, nigdy nie widziałem.

Innymi słowy, iluminaci zainfekowali ludzkość iluzją, że budują humanistyczną utopię opartą na rozumie, podczas gdy w rzeczywistości budują neofeudalną tyranię. Postęp oznacza, że jesteśmy bliżej satanistycznego opętania. To jest istota "globalizmu" i zasada stojąca za wydarzeniami na świecie.

KONKLUZJA

Bóg jest Duchem, czyli stanem świadomości, w którym ideały sprawiedliwości, prawdy i miłości, są oczywiste. Pierwszym priorytetem iluminatów jest zniszczenie chrześcijaństwa i wiary w Boga. Muszą odciąć ludzkość od jej metafizycznych cum, aby zastąpić fałszywą rzeczywistość sprzyjającą ich rządom.

Dzisiejsza edukacja humanistyczna jest placebo, substytutem prawdziwej edukacji. To właśnie indoktrynacja kwalifikuje cię do zatrudnienia.
crybullies-543x403.jpg

Studenci powinni unikać nauk humanistycznych i społecznych. Powinni brać tylko praktyczne programy, takie jak nauki ścisłe, inżynieria, komputery, farmacja, handel itp., Które nie są ideologiczne i gwarantują zatrudnienie.

Świat nie zostanie zbawiony przez działania Boga, ale przez czyny ludzi reprezentujących Boga. Naszym obowiązkiem jest poważne traktowanie duchowych ideałów w naszym życiu osobistym i sprowadzanie ich na świat. Ceną odrzucenia Boga jest stanie się niewolnikiem bardzo złych ludzi.

---------

Powiązane - YouTube - Uniwersytety to największe oszustwo w Ameryce

Szkoły konie trojańskie do indoktrynacji NWO

60% Republikanów uważa, że uniwersytety mają negatywny wpływ na społeczeństwo

Płacenie za poświadczenia, a nie edukację

Jak Iluminaci kontrolują kulturę

Celem jest zniszczenie kultury zachodniej

Uniwersytety na awangardzie dezintegracji społecznej - zaimki niebinarne

Przeczytaj Noam Chomsky "Los uczciwego intelektualisty"

Pierwszy komentarz Gordona-

re : zdjęcie na początku artykułu dzisiaj = studenci kończący studia w sukni i czapkach "moździerzowych"

W literaturze masonerii opowiadana jest historia, że kiedy budowano wielkie katedry, chłopcy nosili zaprawę na rusztowaniach kamieniarzom, daleko w górę na ścianie.

Aby móc używać obu rąk do wspinaczki, moździerz był noszony w "hod" - tej płaskiej desce - przymocowanej do głowy.

co wywodzi analogię, że tacy absolwenci są dobrymi małymi "nosicielami hod" służącymi masonerii.

Stephen Coleman:

Moje osobiste doświadczenia z uniwersytetami były dość straszne. W każdej klasie zadawałem sobie pytanie, czy ta klasa czyni mnie lepszym człowiekiem? Czy ta klasa czyni mnie bardziej produktywną osobą?

Przykro mi to mówić, ale większość klas nie odpowiedziała twierdząco. Potem poruszałem ten temat na zajęciach i to sprawiło, że stałem się wrogiem profesorów. Nie trzeba dodawać, że wielu dałoby mi złe oceny, a nawet zawiodło.

Pamiętam, że jeden z końcowych esejów egzaminacyjnych został oceniony przez jednego profesora jako "najgorszy, jaki widziałem w mojej karierze", ale w następnym semestrze ten sam profesor wykorzystał mój esej egzaminacyjny jako przykład jasności i doskonałości. Wiem o tym, ponieważ przyjaciel wziął ten sam kurs w następnym semestrze.

orzeszki ziemne.jpg

Ci profesorowie zmówili się, aby mnie wydalić, co też zrobili. Powiedziano mi, że wyższe wykształcenie nie jest dla mnie i że powinienem znaleźć zawód.

To właśnie dzieje się z tymi, którzy kwestionują arcykapłanów akademickich. Inni uczniowie mówili mi, żebym po prostu trzymał usta zamknięte, po prostu wkuwał i zapomniał, że powiedzą. Po prostu nie mogłem zapłacić wysokiego czesnego i siedzieć bezczynnie, aby uczyć się nonsensu dzień po dniu. Chciałem się uczyć, nie byłem tam na studiach.

Dziś cieszę się, że stanąłem w obronie prawdy i nie ugiąłem się przed religią akademicką. Ukończyłem edukację, szukając indywidualnych liderów w swoich dziedzinach i cieszyłem się osobistym mentoringiem z jasno myślącymi uczciwymi intelektualistami. To zabrało mnie do 3 różnych stanów w USA i do Shandong University w Chinach.

Do dziś poszukuję liderów w swoich dziedzinach, a oni swobodnie udzielają mi rad i wskazują kierunek, w którym muszę iść. Jest to jeden z obszarów, któremu nie mogę zaprzeczyć ręki Boga i Jego przewodnictwa.

Nie mogłem zdobyć wykształcenia, którego pragnąłem na żadnym uniwersytecie i uważam, że jest ono dziś o wiele gorsze niż to, co było kilkadziesiąt lat temu. Nie zdobywasz wykształcenia, ślepo skaczesz przez obręcze po przepustkę do pracy.

Wolnomyślicielom nie wolno.

Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:henrymakow.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz