W istocie, cierpienie dzisiejszej ludzkości jest wynikiem nienawiści judaizmu do nie-Żydów.
To nie jest pogląd zwykłych Żydów. Odnosi się do zorganizowanego żydostwa i można je zobaczyć w
polityka Światowego Kartelu Bankowości Centralnej, ONZ, MFW, WHO, WEF, CDC i masonerii.
Komunistyczny Nowy Porządek Świata jest zasadniczo Kabalistowskim Żydowskim Porządkiem Świata. Ale skupić się na wszystkich Żydach
po prostu pozwala kabalistom (satanistom, masonom) uwolnić się od haczyka, ponieważ mogą odrzucić sprzeciw wobec ich obłąkanego programu jako rasizm. W tym samym czasie zwykli Żydzi powinni się obudzić i przestać akceptować winę za kabalistów.
Shahak stwierdza, że judaizm jest przesiąknięty zarówno nienawiścią, jak i ignorancją chrześcijaństwa i że jest to w dużej mierze niezależne od jakichkolwiek chrześcijańskich prześladowań Żydów.
Israel Shahak, właściwie Israel Himmelstaub (ur. 28 kwietnia 1933, zm. 2 lipca 2001) – izraelski profesor chemii organicznej na Uniwersytecie Hebrajskim w Jerozolimie, ocalały z Holokaustu, intelektualista o liberalnych poglądach politycznych, obrońca praw obywatelskich i działacz na rzecz Żydów i gojów (nie-Żydów). Przez dwadzieścia lat stał na czele Izraelskiej Ligi Praw Człowieka i Obywatela (1970-90) i był publicznym krytykiem polityki rządów Izraela.
Brzmi znajomo?
Israel Shahak – "Przed pojawieniem się nowoczesnego państwa pozycja Żydów była społecznie najważniejsza, a ich wewnętrzna autonomia największa, pod rządami reżimu, który był całkowicie opóźniony do punktu całkowitej degeneracji".
Innymi słowy, Żydzi chętnie zawierali sojusze z opresyjnymi, zdegenerowanymi nieżydowskimi elitami i uczestniczyli z tymi elitami w wykorzystywaniu nieżydowskiej populacji.
Innymi słowy, Żydzi chętnie zawierali sojusze z opresyjnymi, zdegenerowanymi nieżydowskimi elitami i uczestniczyli z tymi elitami w wykorzystywaniu nieżydowskiej populacji.
Autor: Spencer J. Quinn
(w skrócie przez henrymakow.com)
Dla dokładnego przewietrzenia żydowskiego brudnego prania nie można zrobić nic lepszego niż Jewish History, Jewish Religion: The Weight of Three Thousand Years (JHJR) Israela Shahaka. Po raz pierwszy opublikowany w 1994 roku, JHJR, reprezentuje humanistyczną krytykę klasycznego i nowoczesnego judaizmu, która rozciąga się na wszechobecne anty-gojowskie postawy Żydów w całej historii. ...
Jednym z głównych twierdzeń Shahaka dotyczących klasycznego judaizmu jest jego totalitarny charakter. Wspomina, jak osiemnastowieczni Żydzi palili książki, prześladowali dysydentów, zakazywali nieżydowskiej edukacji i byli pochłonięci mistycyzmem. Tolerancja nie była częścią równania, a Shahak dość bezczelnie wskazuje, że czasami nawet nieprzyjazne społeczeństwa gojowskie były milsze dla Żydów niż Żydzi dla siebie. Stwierdza on wprost, że kiedy Żydzi zostali wyzwoleni lub wyzwoleni w ciągu dziewiętnastego wieku, w wielu przypadkach zostali uwolnieni od "tyranii własnej religii", a nie od jakiegokolwiek ucisku gojów. Jako przykład podaje reżim Metternicha w Austrii w 1840 roku, który faktycznie egzekwował prawa chroniące Żydów przed mordowaniem. Shahak czyni podobną uwagę w odniesieniu do cara Mikołaja I:
Mikołaj I z Rosji był znanym antysemitą i wydał wiele praw przeciwko Żydom w swoim państwie. Ale wzmocnił także siły "prawa i porządku" w Rosji – nie tylko tajną policję, ale także zwykłą policję i żandarmerię – w wyniku czego trudno było mordować Żydów na rozkaz ich rabinów, podczas gdy w Polsce przed 1795 r. było to dość łatwe.
Shahak charakteryzuje przedemancypowane społeczeństwa żydowskie jako "pogrążone w najobrotniejszych przesądach, fanatyzmie i ignorancji" i opisuje, jak w pierwszej hebrajskiej pracy o geografii (opublikowanej w 1803 roku) autorzy skarżyli się na to, jak wielu rabinów wciąż zaprzecza istnieniu Ameryki.
Mikołaj I z Rosji był znanym antysemitą i wydał wiele praw przeciwko Żydom w swoim państwie. Ale wzmocnił także siły "prawa i porządku" w Rosji – nie tylko tajną policję, ale także zwykłą policję i żandarmerię – w wyniku czego trudno było mordować Żydów na rozkaz ich rabinów, podczas gdy w Polsce przed 1795 r. było to dość łatwe.
Shahak charakteryzuje przedemancypowane społeczeństwa żydowskie jako "pogrążone w najobrotniejszych przesądach, fanatyzmie i ignorancji" i opisuje, jak w pierwszej hebrajskiej pracy o geografii (opublikowanej w 1803 roku) autorzy skarżyli się na to, jak wielu rabinów wciąż zaprzecza istnieniu Ameryki.
ANTY GENTYLIZM
A jeśli chodzi o język anty-gojowski, jest go dużo, i to nie tylko w Talmudzie. Hebrajskie słowo shaqetz odnosi się zarówno do nieczystych zwierząt, jak i do gojowskich dzieci. W dziele znanym jako Księga Wiedzy, Żydzi są poinstruowani, aby eksterminować gojów własnymi rękami (fragment całkowicie usunięty z angielskich tłumaczeń księgi). W chasydzkim tekście znanym jako Hatanya, goje są uważani za szatańskie stworzenia. Halacha, która nakreśla system prawny klasycznego judaizmu i wywodzi się z Talmudu Babilońskiego, otwarcie aprobuje zbrodnie wojenne (tj. zabijanie rzekomo dobrych gojowskich cywilów podczas wojny). W Przewodniku majmonidesa dla zakłopotanych, Czarni i niektóre inne rasy koczownicze są porównywane do "niemych zwierząt" i "nie są na poziomie istot ludzkich". (W amerykańskim tłumaczeniu z 1925 roku redaktorzy zaciemnili ten żenujący szczegół, zastępując hebrajskie słowo Kushim, oznaczające Czarnych, bezsensownym "Kuszytami").
(List ten został pierwotnie napisany w 1879 roku. Wyjaśnia, dlaczego Goje nie będą mieli nic w 2030 roku.)
(List ten został pierwotnie napisany w 1879 roku. Wyjaśnia, dlaczego Goje nie będą mieli nic w 2030 roku.)
Jest poranna modlitwa, w której Żydzi dziękują Bogu za to, że nie uczynił ich poganami. W innej modlitwie czciciel oświadcza: "i niech odstępcy nie mają nadziei, a wszyscy chrześcijanie zginą natychmiast". Pobożnym Żydom nakazuje się wypowiadanie przekleństwa za każdym razem, gdy przechodzą obok gojowskiego cmentarza lub gdy widzą dużą populację gojów. XIV-wieczne dzieło zatytułowane Księga Edukacji reinterpretuje pozornie uniwersalistyczne słownictwo z Biblii w szowinistyczne, prożydowskie napomnienia. Na przykład, zgodnie z Księgą Wiedzy, werset "Będziesz miłował bliźniego swego jak siebie samego" w rzeczywistości oznacza "Będziesz miłował swego współbrata Żyda jak siebie samego". Wreszcie, zgodnie z Encyklopedią Talmudyczną, zawiłość prawa dotyczącego cudzołóstwa z gojowskimi kobietami ujawnia, że dla pobożnych Żydów wszystkie gojowskie kobiety, nawet te, które nawracają się na judaizm, są uważane za dziwki.
Należy pamiętać, że podczas gdy pobożni Żydzi modlili się o śmierć gojów i podczas gdy żydowscy przywódcy byli w pełni świadomi ukrytych aspektów ich własnej religii, naciskali na Kościół katolicki w połowie 20 wieku, aby usunął linię o Bogu przebaczającym Żydom w jednej z jego wielkopiątkowych modlitw; bo oczywiście powiedzenie czegoś takiego byłoby antysemickie...
Według Miszneh Tory Majmonidesa, Encyklopedii Talmudycznej i Bayit Hadash R. Yo'el Sirkisa, morderstwo Żyda na Żydzie jest grzechem głównym, ale morderstwo Żyda na goju nie jest, a zatem nie jest karane przez żaden żydowski sąd. R. David Halevi oświadcza w swoim siedemnastowiecznym tekście Turey Zahav, który komentuje Shulhan 'Arukh, że Żyd nie może bezpośrednio skrzywdzić goja, ale pozwala na pośrednią krzywdę gojów. Sam Majmonides zakazuje żydowskim lekarzom leczenia gojów.
Należy pamiętać, że podczas gdy pobożni Żydzi modlili się o śmierć gojów i podczas gdy żydowscy przywódcy byli w pełni świadomi ukrytych aspektów ich własnej religii, naciskali na Kościół katolicki w połowie 20 wieku, aby usunął linię o Bogu przebaczającym Żydom w jednej z jego wielkopiątkowych modlitw; bo oczywiście powiedzenie czegoś takiego byłoby antysemickie...
Według Miszneh Tory Majmonidesa, Encyklopedii Talmudycznej i Bayit Hadash R. Yo'el Sirkisa, morderstwo Żyda na Żydzie jest grzechem głównym, ale morderstwo Żyda na goju nie jest, a zatem nie jest karane przez żaden żydowski sąd. R. David Halevi oświadcza w swoim siedemnastowiecznym tekście Turey Zahav, który komentuje Shulhan 'Arukh, że Żyd nie może bezpośrednio skrzywdzić goja, ale pozwala na pośrednią krzywdę gojów. Sam Majmonides zakazuje żydowskim lekarzom leczenia gojów.
Zasadniczo, życie pogan nie może być zbawione. Na przykład Żyd nie mógłby wepchnąć goja w szczelinę, ale jeśli goj jest już w szczelinie, Żyd nie ma obowiązku wyciągania go. Rzeczywiście, jeśli istnieje drabina, która mogłaby ułatwić gojowi ratunek, Żyd może również usunąć drabinę.
O ile, oczywiście, taka pośrednia szkoda nie przyniosłaby wrogości Żydom jako całości. Wtedy i tylko wtedy Żyd nie mógłby pośrednio skrzywdzić goja. Nazywam to "wyjątkiem wrogości", a Shahak często o tym wspomina. Żydzi szanują władzę, a ta władza bardziej niż jakikolwiek uniwersalny zestaw wartości kształtuje ich orzecznictwo. Kiedy goje (lub heretyccy Żydzi) są słabi, nie okazuje się im litości w prawie. Jednakże, kiedy goje są silni, żydzi są zobowiązani do zrobienia minimum, aby nie zwiększać swojej wrogości. Jednym z prymitywnych i powtarzających się przykładów tego było to, jak żydowscy lekarze byli zachęcani do leczenia bogatych gojów, w tym królów, szlachty, panów i tym podobnych. Ale biedni goje, nigdy. Oczywiście, taka samolubna kodyfikacja przeciwstawia się jakiemukolwiek absolutnemu poczuciu dobra i zła – moralnemu szczegółowości w jego najbardziej rażącym wydaniu i jest jednym z aspektów klasycznego judaizmu, który Shahak uważa za tak obraźliwy.
O ile, oczywiście, taka pośrednia szkoda nie przyniosłaby wrogości Żydom jako całości. Wtedy i tylko wtedy Żyd nie mógłby pośrednio skrzywdzić goja. Nazywam to "wyjątkiem wrogości", a Shahak często o tym wspomina. Żydzi szanują władzę, a ta władza bardziej niż jakikolwiek uniwersalny zestaw wartości kształtuje ich orzecznictwo. Kiedy goje (lub heretyccy Żydzi) są słabi, nie okazuje się im litości w prawie. Jednakże, kiedy goje są silni, żydzi są zobowiązani do zrobienia minimum, aby nie zwiększać swojej wrogości. Jednym z prymitywnych i powtarzających się przykładów tego było to, jak żydowscy lekarze byli zachęcani do leczenia bogatych gojów, w tym królów, szlachty, panów i tym podobnych. Ale biedni goje, nigdy. Oczywiście, taka samolubna kodyfikacja przeciwstawia się jakiemukolwiek absolutnemu poczuciu dobra i zła – moralnemu szczegółowości w jego najbardziej rażącym wydaniu i jest jednym z aspektów klasycznego judaizmu, który Shahak uważa za tak obraźliwy.
SEKS Z GOJOWSKIMI KOBIETAMI
Ten następny może być najgorszy z nich wszystkich. Według zjadliwie antygentylicznych Majmonidesa w jego "Zakazach stosunków seksualnych" (podkreślenie moje):
Jeśli Żyd ma stosunek z nieżydowską kobietą, niezależnie od tego, czy jest dzieckiem w wieku trzech lat, czy dorosłym, czy żonatym, czy niezamężnym, a nawet jeśli jest nieletnia w wieku zaledwie dziewięciu lat i jednego dnia - ponieważ miał z nią dobrowolny stosunek, musi zostać zabita, jak to ma miejsce w przypadku bestii, ponieważ przez nią Żyd wpadł w kłopoty.
Rozumiesz? Według jednego z największych żydowskich uczonych wszechczasów, Żyd ma licencję na mordowanie, gwałcenie i molestowanie dzieci, o ile ofiara jest gojem. I oczywiście świętość małżeństw gojowskich jest niczym.
Oto kilka innych anty-gentylicznych praw, z których wszystkie są zgodne z opisanym powyżej "wyjątkiem wrogości":
Poganom zabrania się składania świadectw w sądach rabinicznych, ponieważ wszyscy goje są domniemanymi kłamcami.
Żydom nie wolno dawać darów gojom.
Żydzi muszą domagać się odsetek, kiedy pożyczają pieniądze gojom.
Żydom nigdy nie wolno zwracać przedmiotów zagubionych przez goja.
Żydzi nie będą oszukiwać innych Żydów w interesach, ale mogą praktykować "pośrednie oszustwo" podczas robienia interesów z gojem.
Żydzi nie będą kraść bez przemocy od nikogo, włącznie z gojami. Istnieją jednak pewne okoliczności, w których mogą kraść przemocą od nie-Żydów znajdujących się pod ich kontrolą.
Żydom zabrania się sprzedawania niewzruszonej własności (tj. struktury i ziemi) gojom w Izraelu.
Shahak, po lewej, stwierdza dalej, że judaizm jest przesiąknięty zarówno nienawiścią, jak i ignorancją chrześcijaństwa i że jest to w dużej mierze niezależne od jakichkolwiek chrześcijańskich prześladowań Żydów. Dlatego często przyjmuje nieżydowską perspektywę, gdy przegląda żydowską historię w JHJR.
Jeśli Żyd ma stosunek z nieżydowską kobietą, niezależnie od tego, czy jest dzieckiem w wieku trzech lat, czy dorosłym, czy żonatym, czy niezamężnym, a nawet jeśli jest nieletnia w wieku zaledwie dziewięciu lat i jednego dnia - ponieważ miał z nią dobrowolny stosunek, musi zostać zabita, jak to ma miejsce w przypadku bestii, ponieważ przez nią Żyd wpadł w kłopoty.
Rozumiesz? Według jednego z największych żydowskich uczonych wszechczasów, Żyd ma licencję na mordowanie, gwałcenie i molestowanie dzieci, o ile ofiara jest gojem. I oczywiście świętość małżeństw gojowskich jest niczym.
Oto kilka innych anty-gentylicznych praw, z których wszystkie są zgodne z opisanym powyżej "wyjątkiem wrogości":
Poganom zabrania się składania świadectw w sądach rabinicznych, ponieważ wszyscy goje są domniemanymi kłamcami.
Żydom nie wolno dawać darów gojom.
Żydzi muszą domagać się odsetek, kiedy pożyczają pieniądze gojom.
Żydom nigdy nie wolno zwracać przedmiotów zagubionych przez goja.
Żydzi nie będą oszukiwać innych Żydów w interesach, ale mogą praktykować "pośrednie oszustwo" podczas robienia interesów z gojem.
Żydzi nie będą kraść bez przemocy od nikogo, włącznie z gojami. Istnieją jednak pewne okoliczności, w których mogą kraść przemocą od nie-Żydów znajdujących się pod ich kontrolą.
Żydom zabrania się sprzedawania niewzruszonej własności (tj. struktury i ziemi) gojom w Izraelu.
Shahak, po lewej, stwierdza dalej, że judaizm jest przesiąknięty zarówno nienawiścią, jak i ignorancją chrześcijaństwa i że jest to w dużej mierze niezależne od jakichkolwiek chrześcijańskich prześladowań Żydów. Dlatego często przyjmuje nieżydowską perspektywę, gdy przegląda żydowską historię w JHJR.
Wyjaśnia, że nawet najbiedniejsi Żydzi byli w lepszej sytuacji niż chłopi pańszczyźniani. Wskazuje też, że Żydzi, jako agenci królów czy szlachty, często wyzyskiwali chłopstwo, zwłaszcza w Polsce. Nie zaprzecza, że europejscy chłopi wywołali antyżydowskie powstania w całej historii, ale wymienia także historyczne powstania chłopskie, które nie miały nic wspólnego z Żydami.
Clearly then, what Jews call "anti-Semitism" is not inherent to European peasants. Shahak says the quiet part out loud when concluding that Jewish influence declines when gentile nations assume a more nationalistic (read: ethno-nationalistic) attitude and have a greater political connection between the rulers and the people--what it now termed populism in American political culture.
Istnieje długa historia sięgająca co najmniej 1930 roku żydowskiego antypopulizmu (rozdział 5 Kultury krytyki) – pisania, które ostatecznie przeniknęło do amerykańskiej kultury akademickiej i medialnej wraz ze wzrostem żydowskiej potęgi.
Najbardziej potępiające jest stwierdzenie Shahak:
Przed pojawieniem się nowoczesnego państwa pozycja Żydów była społecznie najważniejsza, a ich wewnętrzna autonomia największa, w reżimie, który był całkowicie opóźniony do punktu całkowitej degeneracji.
Innymi słowy, Żydzi chętnie zawierali sojusze z opresyjnymi, zdegenerowanymi nieżydowskimi elitami i uczestniczyli z tymi elitami w wykorzystywaniu nieżydowskiej populacji.
-----------
Najbardziej potępiające jest stwierdzenie Shahak:
Przed pojawieniem się nowoczesnego państwa pozycja Żydów była społecznie najważniejsza, a ich wewnętrzna autonomia największa, w reżimie, który był całkowicie opóźniony do punktu całkowitej degeneracji.
Innymi słowy, Żydzi chętnie zawierali sojusze z opresyjnymi, zdegenerowanymi nieżydowskimi elitami i uczestniczyli z tymi elitami w wykorzystywaniu nieżydowskiej populacji.
-----------
Powiązane - Judaizm jest szablonem dla tyranii
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:henrymakow.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz