wtorek, 19 kwietnia 2022

""Łapacz żyta": Kabalistowska zemsta przeciwko społeczeństwu"

 

salingercatcher. Formaty JPGKsiążka "Wydaje się być podręcznikiem dla początkujących, jak się zepsuć, gdy jesteś zbyt młody, aby wiedzieć lepiej."


J.D. Salinger's Catcher in the Rye (1951) jest wczesnym przykładem tego, jak społeczeństwo zostało wprowadzone w satanizm. Richard Evans napisał -

"Pamiętam, że nie byłem pod wrażeniem powieści. Zaczęło się od przegranego, Holdena Caulfielda, który oblał szkołę z internatem i zaczął pieprzyć jak najwięcej podczas podróży powrotnej do domu. Patrząc wstecz, mogę nazwać to "nihilistycznym śmieciem". Podręcznik alienacji i buntu. Camus dla czytelników naprawczych. Iluminackim Żydom udało się upowszechnić żydowską alienację w postaci "antybohaterów", takich jak Caulfield. Ta alienacja opiera się na ich uścisku Lucyfera, który reprezentuje ich bunt przeciwko Bogu i naturalnemu porządkowi.

od 19 czerwca 2010
dodany przez Matthew
(henrymakow.com)

"The Catcher in the Rye" J.D. Salingera ujawnia wiele o współczesnym społeczeństwie.

Książka jest pierwszoosobową opowieścią o 16-letnim Holdenie Caulfieldzie,
 który po wyrzuceniu ze szkoły przygotowawczej w Pensylwanii jedzie do Nowego Jorku i rozpoczyna pobłażliwy epizod, który polega na podrywaniu prostytutki, biciu, upijaniu się, samotności, odwiedzaniu młodszej siostry, starego nauczyciela i wędrowaniu po mieście.

Holden ma wyobcowany, negatywny i odizolowany pogląd na życie, postrzegając siebie jako outsidera i krytykując rzeczy, które uważa za powierzchowne, często używając słowa "fałszywy". Taka postawa jest charakterystyczna dla niektórych żydowskich autorów, takich jak J.D. Salinger, którzy czują się jak outsiderzy. Niestety ta szatańska "nowoczesna, wyobcowana od Boga i człowieka" postawa rozprzestrzeniła się szeroko.

Caulfield używa słowa "cholera", aby wyrazić swoją frustrację. Ma również fantazję o byciu "łapaczem żyta", rodzajem bohatera, który chroni dzieci biegające po polu żyta na skraju klifu na wypadek, gdyby wędrowały zbyt blisko - odpadanie symbolizuje zło dorosłości. [Czy może to być nawiązanie do ratowania dzieci przed pedofilami?- HM]

Ta fantazja jest następnie ganiona przez jego podziwianego nauczyciela angielskiego. Na końcu książki nawiązuje do "zachorowania" i życia w szpitalu psychiatrycznym.

WPŁYW NA USPOSOBIENIE YOUTHHolden

przemawia
 do nastolatków, którzy nie mają poczucia tożsamości i próbują je znaleźć, ale nie wiedzą, gdzie i jak. Wydaje się, że ta książka gra na tych uczuciach, prowadząc je do autodestrukcyjnych rozwiązań, pozbawionych jakiegokolwiek poczucia wewnętrznej mądrości czy sumienia.

Myśląc o tym, kiedy przeczytałem tę książkę, pozostawiło mnie to z poczuciem beznadziejności, jeszcze bardziej pogłębiając iluzję oddzielenia od innych ludzi. Nihilizm Holdena jest celebrowany i usprawiedliwiany jako coś normalnego, czego nie trzeba kwestionować ani poprawiać. Myślę też, że pierwszoosobowy styl książki robi wiele, aby wzmocnić te uczucia, ponieważ czytelnik nieświadomie identyfikuje się z Holdenem.

Mówiąc najprościej, wydaje się, że jest to podręcznik dla początkujących, jak się zepsuć, gdy jesteś zbyt młody, aby wiedzieć lepiej. A może jest to "zielone światło" do robienia tego, co chcesz i pozwalania swojemu ego całkowicie przejąć kontrolę - "Rób to, co chcesz, będzie całym prawem", jak to ujął Crowley - pozwól swojemu umysłowi i pragnieniu robić to, co chce i nie martw się o to! Dlaczego więc jest to lektura obowiązkowa w szkołach? 
Uważam, że ta książka jest jednym z głównych sposobów, w jaki Iluminaci byli w stanie zmienić zachowanie ludzi (zwłaszcza mężczyzn) na Zachodzie, poprzez jej obowiązkowe stosowanie w programach szkolnych, a także nieustanne wspominanie i gloryfikowanie w środkach masowego przekazu (filmy, książki, muzyka) przez wiele dziesięcioleci. Prawdziwy przypadek wojny psychologicznej i inżynierii społecznej za pomocą systemu edukacji i środków masowego przekazu.

Wystarczy spojrzeć na to, jak wiele zostało wspomniane w mediach! Sprzedaje się w 250 000 egzemplarzy rocznie.

http://en.wikipedia.org/wiki/ Cultural_references_to_the_novel_The_Catcher_in_the_Rye


Jest to część zmasowanego tajnego ataku na wewnętrzną ludzką moralność i wartości. Wierzę również, że jest używany jako "skrypt" programistyczny podobny do Alicji w Krainie Czarów i Czarnoksiężnika z Oz do programowania ludzi w tajnych operacjach kontroli umysłu (wielu ludzi w Hollywood to tacy ludzie), a także do ciągłego wzmacniania programowania poprzez wielokrotne pojawianie się w środkach masowego przekazu.

Pamiętam, że myślałem "Dlaczego to czytamy?" w mojej klasie angielskiego w liceum
 i teraz zaczynam rozumieć, dlaczego. Pamiętam, jak czytałem o tym, że "Łapacz żyta" jest ulubioną książką Winony Ryder (Horowitz) i że najwyraźniej jest właścicielem każdego wydania. Wiedząc o "pełnym przygód" życiu pani Ryder, pomyślałem, że to interesujące, że jej ojcem chrzestnym był Timothy Leary (zaangażowany w eksperymenty z LSD CIA), z którym przyjaźnili się jej rodzice. Również żona Aldousa Huxleya była przyjaciółką swoich rodziców. http://en.wikipedia.org/wiki/ Winona_Ryder

UŻYTA DO PRANIA MÓZGU "Łapacz żyta

" został użyty jako "mechanizm kontroli" w zabójstwie Johna Lennona i próbie zabójstwa Ronalda Reagana. Jeśli pamiętasz, zarówno Hinkley, jak i Chapman mieli powieść po swoich szaleństwach. W rzeczywistości, kiedy nowojorska policja zatrzymała Chapmana po zabójstwie Lennona, siedział on ze szklistymi oczami i zombifikowany, opierając się o budynek Dakoty, czytając książkę Salingera.

JD_Salinger.jpg"Według biografii Iana Hamiltona, Salinger (po lewej) był zatrudniony w wywiadzie obronnym podczas II wojny światowej, służąc w Korpusie Kontrwywiadu (CIC), jego czas spędzał głównie na przesłuchaniach schwytanych nazistów. Później, pod koniec wojny, Salinger był zaangażowany w denazyfikację Niemiec.

"Denazyfikacja Niemiec" = przejęcie władzy przez komunistów/NWO, moim zdaniem.

Salinger był więc agentem WYWIADU, przesłuchującym (a może programującym?) schwytanych nazistów.

"Czy łapacz żyta jest mechanizmem kontroli?" Adama Gorightly teoretyzuje, że książka mogła zostać wykorzystana jako narzędzie programistyczne dla
zabójców typu manchurian Candidate: http://www.whale.to/b/gorl.html

Jeśli ktoś ma jakąkolwiek wcześniejszą wiedzę na temat programowania kontroli umysłu, zwłaszcza pracy Fritza Springmeiera, rola tej książki w dwóch zabójstwach jest znacząca. Do tego dochodzi fakt, że książka jest obowiązkową lekturą w wielu szkołach w całym kraju, pomimo wielu wysiłków, aby jej zakazać. "Został zakazany więcej razy niż jakakolwiek inna książka z amerykańskiego programu szkolnego", z dobrym powodem, który podejrzewam w świetle jego możliwego wykorzystania jako modelu demoralizacji, nie wspominając o scenariuszu programistycznym / wyzwalaczu dla wcześniej istniejących niewolników kontrolowanych przez umysł.

Aby zrozumieć niektóre z możliwych skutków, jakie ta książka wywarła na społeczeństwo, przeczytaj "Zespół Holdena Caulfielda" -

pomyślałem również, że interesujące jest przeczytanie o historii Salingera w niedawnym artykule na tej stronie. Twój czytelnik opowiedział, że jego miejsce pracy jest opanowane przez masonów:

"Potem mój bliski kolega pożyczył mi kolejną książkę, stwierdzając, że jej treść przypomina mu moją rodzinę i że powinienem koniecznie przeczytać pierwszy rozdział, opowiadanie J.D Salingera zatytułowane "Idealny dzień dla bananafish". Ostatnia linijka opisywała bohatera nagle, bez zapowiedzi wydarzenia, wysadzającego mózgi pistoletem.


Czy to tylko ja zajrzałem w to za daleko, czy też jest coś złowieszczego w tej książce i jej autorze?
---

Pierwszy komentarz KA

Twoje ponowne opublikowanie artykułu J. D. Salingera było dla mnie na czasie. Kilka tygodni temu w mojej głowie pojawiło się opowiadanie, które musiałem przeczytać na lekcji angielskiego w liceum. Pamiętam, że byłem oburzony tą historią i wściekły, że nauczyciel (którego uważałem za idiotę) pomyślał, że powinniśmy marnować czas na takie prowadzenie. Już w wieku piętnastu lat wyczułem w tej historii coś złego... coś w rodzaju propagandy. Więc wygooglowałem : A Perfect Day For Bananafish i byłem zszokowany, gdy zobaczyłem, kto to napisał. Nigdy nie czytałem Catchera, ale z pewnością wiem wszystko o złej reputacji tej książki.

Kiedy patrzę wstecz na moje dzieciństwo, pamiętam tak wiele przypadków, w których mówiłem "nie" moim starszym (którzy rzekomo wiedzieli więcej niż ja). To sprawiło, że stałem się bardzo niepopularny, szczególnie wśród dorosłych. Kiedy dorastałem, odkryłem, że wszystkie te rzeczy, o które się kłóciłem i odmawiałem podporządkowania się, były częścią gry kontroli umysłu NWO. Zawsze było we mnie coś, co mówiło: "nie, to nie jest w porządku". Jestem za to ogromnie wdzięczny.
 
Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:henrymakow.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz