środa, 15 września 2021

"Czy „szczep..nki” C...d niszczą ducha?????? "

 



soul-connection.jpg
Nie wiem, jak inaczej to ująć.
Drugą dawkę Pfizera dostałam dwa tygodnie temu
i przekonałem się, że coś jest
w tych szczepionkach, które odcinają ludzi od ducha”.




To tak, jakby moja świadomość została skrępowana, a życie naprawdę ściszyło głośność. Miałem intensywne duchowe przebudzenie około 2 lata temu wywołane przez psychiki i to tak, jakby całe połączenie, które uzyskałem, zostało wymazane. Myślę, że to jakaś zła technika obcych, o której nawet nie żartuję. Jak gówno w rodzaju Prawa Jednego Oriona, żeby powstrzymać nas przed wznoszeniem się, cokolwiek to znaczy. Nie potrafię opisać zmiany w mojej świadomości, sam ciężko mi w to uwierzyć. Podobnie jak mój tryb działania został zmieniony. Mam szczęście, że jestem tego świadomy, ponieważ czuję, że większość ludzi nie ma tak naprawdę kontaktu z duchem i nie zauważyłaby niczego złego. Dla mnie to jest piekło. I wiem, że niektórzy z was wiedzą, o czym mówię, kiedy mówię, że czuję, jakbym zdradziła misję mojej duszy. To tak, jakby nie było dla mnie przebaczenia, zawiodłem i pozwoliłem sobie na porażkę, wiedząc, że coś jest nie tak, nie miałem wiary. Część mnie myśli, że zrobiłem to celowo, ponieważ moje połączenie było tak bolesne. Ale nic nie jest gorsze niż to, wolałbym cierpieć.

Nie mogę dłużej:

- Poczuj empatię lub głębokie emocje, szczere emocje. Znasz tę rzecz w swojej klatce piersiowej, w której czujesz się fizycznie, a nie intelektualnie. Odeszło. Żadnej miłości, szczęścia, smutku, gniewu, czegokolwiek. Bez współczucia.

- Przekraczaj siebie w medytacji, poczuj nieskończoność, Boga i tym podobne. Jakbym został zredukowany do moich 5 zmysłów, a nawet te zostały zmniejszone.

- Poczuj moją intuicję w ogóle, żadnych przeczuć, to tak jakbym była kompletnie ślepa.

- Poczuj muzykę, sztukę, jedzenie. Pasjonuj się wszystkim, miej motywację do wszystkiego, nawet nie czuję głodu ani zmęczenia, nic nie czuję. Nie odrętwienie, nie dysocjację (ja miałem jedno i drugie), ale po prostu brak, zerwanie z tą iskrą, która ożywia nasze wewnętrzne życie.

- Świadomy sen, projekt astralny, nawet w ogóle poczuj moje ciało energetyczne. To tak, jakby się rozproszyło.

- W ogóle śpij prawidłowo, a kiedy to robię, to tak, jakbym nie mogła zasnąć tak głęboko, jak kiedyś.

- Oddychaj lub ziewaj tak głęboko jak kiedyś?? Co może wydawać się niezwiązane, ale oddech = prana = siła życiowa...ygm

W zasadzie czuję się jak robot

Jeśli ktoś wie COŚ o tym lub jak to odwrócić. Widziałem całe to gówno o funvax i co tam, jeśli to jest nauka, to musi być jakoś odwracalne. Mam nadzieję, że jeśli nie wezmę dopalaczy i nie popracuję nad swoim połączeniem, być może będę w stanie to poprawić. Jeśli ktoś przeszedł przez to samo lub zna kogoś, kto to zrobił, wyślij mi wiadomość. Miałem bardzo silną intuicję (ostatnią, jaką czułem), która mówiła mi, że w zasadzie umrę, jeśli wezmę tę dawkę, ale moja matka jest moim słabym punktem i poddałem się jej (nie pomaga to, że jestem finansowo zależny od jej itp.), ale szczerze mówiąc, powinienem raczej stać się bezdomnym niż to robić. Teraz wolę zostać bezdomnym niż kiedykolwiek wziąć dopalacz. Nie ma życia bez miłości, a jednak to jest życie, którym teraz żyję. Więc tak. Jeśli ktoś miał wątpliwości co do szczepionki, oto moja teoria na temat tego, co robi, oparta na osobistym doświadczeniu

EDYCJA: najwyraźniej serce zawiera 40 000 neuronów i jestem prawie pewien, że serce jest „sercem” tego wszystkiego, że tak powiem. Jest to zarówno siedziba emocji, jak i siedziba ducha, łącząca duszę i ciało, umysł itd. - Myślę, że ta szczepionka ma sposób na zatrzymanie tego procesu. Czy ktoś wie coś o neuronach serca lub o tym, jak mogę odwrócić wyrządzone im szkody / włączyć je z powrotem?

Kredyt -- Jim Stone
http://82.221.129.208/1/.ud0.html

Leaked Pentagon briefing on "Killing the God Gene"  https://youtu.be/spw5nmUrpWA

Z komentarzy Reddita-

Interesujący. Kobieta, z którą chodziłem do szkoły, która jest bardzo dostrojona duchowo, publikuje codzienne selfie z niezwiązanego powodu, a w dniu, w którym opublikowała, kiedy dostała zaszczepienie, jej oczy wyglądały na puste i całkowicie pozbawione blasku, którego nigdy nie widziałem w jej oczy. To było przerażające i zaskoczyło mnie. Więc całkowicie w to wierzę. Wierzę również, że to dlatego wielu z nas ma silne magnetyczne przyciąganie do duchowości.
--

steiner87.jpgIf 
spędzasz dużo czasu w cyklach oburzenia wiadomości i napisów, takich jak ta, nie zaskoczyłoby mnie to zbytnio.

To nie jest krytyka. Po prostu wibracyjny poziom świadomości w tych sferach jest zły, niski, przestraszony i głęboko ograniczający.

Wiadomości i społeczności, które mają obsesję na punkcie wiadomości, tworzą tunele rzeczywistości, które są prostą kurtką dla duszy

Odłącz, idź spędzać czas na zewnątrz boso i na słońcu. Oddychaj powoli, celowo i zobacz, jak daleko cię to zaprowadzi.

----

Mój przełożony w mojej ostatniej pracy naprawdę nie był sobą i naprawdę zaczął walczyć po szczepieniu. Był poprzednim pastorem i pracowaliśmy w schronisku opartym na wierze. Przestał nawet modlić się na sesjach i musiałem nam o tym przypominać… a ja nie byłem nawet nigdzie tak pobożny jak on. Pamiętam, jak widziałem w nim zmianę. Pewnego dnia przyznał się do mnie na osobności, ponieważ wiedział, że tego nie dostaję, że odkąd dostał szczepionkę, nie czuł siebie i czuł się tak niespokojny i oszołomiony ... w stałym stanie mgły mózgowej i to naprawdę go zaniepokoiło..

Potem mój bliski kolega z klasy, z którym zacząłem się spotykać… kiedy dostał swoją pierwszą dawkę, całkowicie odszedł od ściany i przestał do mnie mówić, stracił całą swoją dobroć i empatię, powrócił do nałogu i był bezdomny w ciągu kilku miesięcy całkowicie niespodziewanie. Pierwszy strzał jest wtedy, gdy zaczął zmieniać swoje zachowanie i być bardziej rozłączony, a po drugim całkowicie zszedł z siatki. Może nawet nie żyje, nie mam pojęcia. Obaj byli nowocześni w pierwszej fali szczepień w miesiącach zimowo-wiosennych. Kwalifikowaliśmy się do wstępnej dystrybucji ze względu na nasze miejsca pracy i lokalizację.

Pamiętam, że problemy neurologiczne, problemy psychotyczne, mgła mózgowa były trwałym objawem choroby zakaźnej u osób łagodnych i bezobjawowych i zastanawiałem się, czy szczepionka wywołała/wywołałaby ten sam efekt. co jest niezwykle pro vax... jego alarmujące.

Nie byłem teoretykiem spiskowym na temat tego, co było na zdjęciach. Po prostu nie ufałem temu, ponieważ gardasil prawie mnie sparaliżował i był taki nowy, a wirus nie został zrozumiany...

Teraz, gdy wyszło na jaw, sam wirus został stworzony przez człowieka w dziwnym chińskim laboratorium, które sfinansowaliśmy, a jego celem było „wyprodukowanie szczepionek”… a cały ten niezwykle agresywny program pro-szczepionkowy, mimo że nie był nawet skuteczny? Plus zmiany, które zaobserwowałem u wielu osób… teraz zaczynam się zastanawiać, CO W ZDJĘCIU

--

Wszystko, co opisałeś, zostało przedstawione w filmie z 2007 roku zatytułowanym Inwazja. Powinieneś to obejrzeć, może znajdziesz jakieś ukryte wskazówki, co możesz zrobić, aby przywrócić emocje i połączenie z duchowością. Powodzenia ! 31

Przetlumaczyla GR przez translatorGoogle
zrodlo:https://www.henrymakow.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz