niedziela, 10 lipca 2022

"Zostałem porwany przez gadzich kosmitów – wstrzyknęli mi substancję do oka i kontrolowali mój umysł"

 Tony Rodrigues miał dziesięć lat, kiedy rzekomo został uprowadzony z domu rodzinnego przez kosmitów. Twierdzi, że został uwięziony w 20-letnim eksperymencie, zanim pozwolono mu wrócić do swojego ludzkiego ciała.



Człowiek, który twierdzi, że został uprowadzony przez kosmitów, gdy miał zaledwie dziesięć lat, otworzył się na temat inwazyjnych procedur, z którymi musiał się zmierzyć z rąk gadzich obcych stworzeń.

Tony Rodrigues był tylko młodym chłopcem mieszkającym na wiejskiej farmie z rodziną, kiedy rzekomo został zabrany do bunkra obcych.

W środku nocy Amerykanin przypomniał sobie dziwne wydarzenia, takie jak dzwonienie telefonu i tajemnicza jasnoniebieska kula unosząca się w jego pokoju, zanim został porwany przez stworzenia.

Opowiadając swoją historię w podcaście Shauna Attwooda, Tony ujawnił, jak doszło do tego porwania i twierdził, że wyruszył w 20-letnią podróż, zanim znalazł swoje 10-letnie ciało.

Tony Rodrigues twierdzi, że został porwany przez kosmitów, gdy miał zaledwie dziesięć lat (Zdjęcie: Shaun Attwood / YouTube)

"Kiedy się obudziłem, miałem szarość tuż nad łóżkiem zwróconą do mnie ... Wyciągnąłem rękę i dotknąłem go, a on żył, był zimny i mokry" – wspomina.

"Zanim zdążyłem zrobić jakikolwiek hałas, zrobił mi coś i byłem sparaliżowany. Potem trzy lub cztery inne mniejsze, istoty wyszły z podnóża mojego łóżka, chwyciły mnie i porwały w błysku światła.

Jednak zamiast skończyć w UFO, Tony pamięta, jak obudził się na stole w podziemnym bunkrze, gdzie został poinformowany o planach kosmitów za pośrednictwem komunikacji telepatycznej.

"Powiedzieli, że chcą mojej pomocy i muszą sprawdzić moją genetykę, aby sprawdzić, czy jestem w stanie zrealizować ich program. To było bolesne, zrobili biopsję, pobrali komórki z tyłu mojej głowy "- kontynuował.

Po ustaleniu, że jest kompatybilny z ich poszukiwaniami, Tony twierdzi, że kosmici poinformowali go, że chcą dodać dwadzieścia lat do jego życia, aby mógł przejść szkolenie.

I, choć początkowo niechętny, Tony zgodził się na postępowanie po tym, jak został poinformowany, że może obudzić się tak, jakby jego 20-letnia podróż nigdy się nie odbyła.

"Zgodziłem się, położyli mnie i wykonali zabieg, w którym igła dostała się do mojego oka i obudziłem się bez pamięci" - powiedział.

Po przejściu tego porywającego doświadczenia Tony twierdził, że powoli odzyskał pamięć o procedurach, które przeszedł. Następnie przedstawił naciąganą teorię na temat tego, co się stało.

"Poddali nas programowi kontroli umysłu opartemu na traumie MK Ultra i dawali nam leki, aby przybliżyć nas do śmierci... i w tym czasie przekazywaliśmy informacje" - powiedział.

Ponadto Tony pamięta, że został wysłany na misję kosmiczną na Marsa i został "straumatyzowany" przez eksperymenty z brakiem snu, które miały na celu przetestowanie umiejętności uczestników.

Pod koniec dwudziestoletniego programu treningowego Tony znalazł swoje ludzkie ciało w tym samym dniu i czasie, w którym został uprowadzony i zasugerował, że walczył o reintegrację ze społeczeństwem po zmianie osobowości.

"Nie pamiętałem tego, co się właśnie wydarzyło, ale czułem się, jakbym nie był w domu od dwudziestu lat. Wstałem z łóżka, spojrzałem na swoje zabawki na podłodze i przestałem się nimi interesować" – wspomina.

Tłumaczenie Daily Star przez Astro Univers

zrodlo:https://www.astrounivers.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz