środa, 30 sierpnia 2023

"Nakazano nam "eutanazję" pacjentów!, aby fałszywie zwiększyć liczbę zgonów z powodu C...D, podczas gdy szpitale były puste" - twierdzi lekarz NHS"

 Informator NHS, który chce pozostać anonimowy, przedstawił zarzuty, że szpitale NHS nie zostały przeciążone podczas pandemii COVID-19, jak donoszą władze i media głównego nurtu.

Sygnalista potwierdził również, że niewielka opieka nad pandemią stanowiła zaniedbanie i że rząd i szefowie NHS zasadniczo poinstruowali personel, aby pozwolił ludziom umrzeć, a w niektórych przypadkach zabić ich w ramach programu "End of Life Care" i fałszywie oznaczył zgony jako spowodowane Covid-19.

Ta osoba, zwana dr Johnem, pracowała w ośrodkach drobnych urazów i chorób, a także w roli podstawowej opieki zdrowotnej podczas pandemii.

Dr John twierdzi, że "widział ten bałagan ewoluujący od samego początku pandemii" i że szpitale były w rzeczywistości bardzo ciche i prawie puste podczas pierwszego lockdownu.

Statystyki NHS z pewnością potwierdzają twierdzenia dr Johna.

Przeanalizowaliśmy dane dotyczące frekwencji na pogotowiu ratunkowym w kwietniu (Lockdown 1) i listopadzie (Lockdown 2) w 2020 r. i porównaliśmy je z kwietniem i listopadem w 2018 i 2019 r., Które wykazały, że frekwencja na pogotowiu ratunkowym podczas pierwszego lockdownu była o 57% niższa niż w poprzednim roku, a frekwencja na pogotowiu ratunkowym podczas blokady 2 była o 31% niższa niż w roku poprzednim.

  • 2018 – kwiecień – 1 984 369 osób wzięło udział w A&E / listopad – 2 036 847 wzięło udział w A&E
  • 2019 – kwiecień – 2 112 165 osób wzięło udział w A&E / listopad – 2 143 505 wzięło udział w A&E
  • 2020 – kwiecień – 916 581 osób wzięło udział w A&E / listopad – 1 485 132 wzięło udział w A&E

Ten znaczący spadek frekwencji sugeruje, że ludzie byli zbyt przerażeni, aby odwiedzić szpital z powodu propagandy strachu utrwalanej w mediach głównego nurtu.

Ponadto dr John opisuje również, w jaki sposób zmiany w polityce opieki doprowadziły do tego, że pacjenci nie otrzymują odpowiedniej opieki kontrolnej, co skutkuje negatywnymi wynikami dla pacjentów i ich rodzin.

Twierdzi, że zwykłe wizyty kontrolne nie były wykonywane, a rodzice usuwali gips ze złamanych kończyn swoich dzieci: "Strach pomyśleć o stanie niektórych z ich kończyn".

Wspomniał również, że zmiana polityki opieki doprowadziła do tego, że jedna kobieta w wieku 80+ stała się trwale niepełnosprawna.

Opisuje wizytę u starszego pacjenta, który miał tylko jedną bezpośrednią obserwację fizjoterapii i jedną obserwację przez telefon po operacji biodra. Zastał ją przykutą do łóżka, niezdolną do przeniesienia się do komody, odebrano jej godność.

"Pamiętam, jak odwiedziłem jedną pacjentkę, kobietę w wieku 80 lat. Miała tylko jedną bezpośrednią obserwację fizjoterapii i jedną obserwację przez telefon po operacji biodra. Znalazłem ją leżącą w mesie na wkładkach do nietrzymania moczu, odebraną jej godność, ponieważ była przykuta do łóżka ze stałą obróconą nogą, niezdolną do przeniesienia się do komody. Jej rodzina była bardzo zdenerwowana".

Upadek NHS nie tylko dotknął pacjentów dr Johna, ale także dotknął go osobiście, ponieważ stracił członka rodziny na raka podczas rzekomej pandemii z powodu braku wymaganej opieki.

"Dano mu 7 lat życia ze swoją chorobą, wytrzymał tylko 1 rok w nowym systemie NHS.

"Byłem również świadkiem desperacji rodzin, które były świadkami śmierci swoich krewnych wcześniej niż powinni z powodu braku profesjonalnej opieki, która powinna zostać zapewniona. To był bardzo smutny rok, w którym byłem świadkiem upadku służby zdrowia.

"Widziałem również pacjentów po udarze wysłanych do domu bez żadnej dalszej opieki. Wiem również o polityce triage, w której personel był zmuszony wysyłać potencjalnie poważnie chorych ludzi do domu pod warunkiem, że zadzwonią do nich, jeśli ich stan się pogorszy".

Twierdzenia dr Johna są poparte raportem Komisji ds. Jakości Opieki, który wykazał, że 34% personelu NHS zostało zmuszonych do wprowadzenia nakazów "Nie reanimuj" pacjentom niepełnosprawnym i mającym trudności w uczeniu się. Polityka doprowadziła do tego, że osoby niepełnosprawne i trudności w uczeniu się odpowiadają za 3 na 5 zgonów z powodu Covid, zgodnie z oficjalnymi danymi ONS.

To zeznanie członka personelu NHS sugeruje, że opinia publiczna była okłamywana w związku z oficjalną narracją o przytłoczeniu NHS podczas pandemii.

Podkreśla negatywny wpływ dezinformacji i propagandy strachu na postrzeganie sytuacji przez społeczeństwo, co prowadzi do unikania leczenia z obawy przed zarażeniem się wirusem.

Ponadto podkreśla również negatywny wpływ zmian w polityce opieki, co prowadzi do tego, że pacjenci nie otrzymują odpowiedniej opieki kontrolnej i negatywnych skutków dla pacjentów i ich rodzin.

Fakt, który jest również poparty dokumentem o nazwie "Dokument śmierci", który został opublikowany przez NICE, wykonawczy pozaresortowy organ publiczny, sponsorowany przez Departament Zdrowia i Opieki Społecznej.

A także góra dowodów na to, że rząd Wielkiej Brytanii zezwolił na niezbędne "masowe morderstwo" osób starszych i bezbronnych przez zastrzyk Midazolamu, a następnie powiedział opinii publicznej, że winny jest Covid-19.

W okresie od 2 marca do 12 czerwca 2020 r. na COVID-18 zmarło 562 19 mieszkańców domów opieki w Anglii, w tym 18 168 osób w wieku 65 lat i starszych, co stanowi prawie 40% wszystkich zgonów z powodu COVID-19 w Anglii w tym okresie.

Jest to znacząca liczba, biorąc pod uwagę, że w tym samym okresie w domach opieki w Anglii odnotowano 28 186 "nadmiernych zgonów", co stanowi wzrost o 46% w porównaniu z tym samym okresem w poprzednich latach.

Szereg decyzji i polityk przyjętych przez władze na szczeblu krajowym i lokalnym w Wielkiej Brytanii naruszyło prawa mieszkańców domów opieki do życia, zdrowia i niedyskryminacji.

Należą do nich:

Te działania władz przyczyniły się do wysokiej liczby zgonów wśród mieszkańców domów opieki podczas pandemii.

Stwierdzono również, że poważna choroba w Covid-19 stanowi zapalenie płuc i towarzyszącą mu niewydolność oddechową.

Dlatego typowe objawy obejmują duszność, kaszel, osłabienie i gorączkę. Należy również zauważyć, że osoby cierpiące na pogarszającą się niewydolność oddechową i nieotrzymujące intensywnej opieki rozwijają zespół ostrej niewydolności oddechowej z ciężką dusznością.

Mając to na uwadze, oto ważne ostrzeżenie zastosowane do Midazolamu dzięki uprzejmości US National Library of Medicine -

Wstrzyknięcie midazolamu może powodować poważne lub zagrażające życiu problemy z oddychaniem, takie jak płytkie, spowolnione lub czasowo zatrzymane oddychanie, które mogą prowadzić do trwałego uszkodzenia mózgu lub śmierci. Lek ten należy przyjmować wyłącznie w szpitalu lub gabinecie lekarskim, który ma sprzęt potrzebny do monitorowania serca i płuc oraz szybkiego zapewnienia ratującego życie leczenia, jeśli oddech zwolni lub zatrzyma się. Twój lekarz lub pielęgniarka będzie uważnie obserwować po otrzymaniu tego leku, aby upewnić się, że oddychasz prawidłowo.

Ostrzeżenie stwierdza, że lek ten powinien być podawany wyłącznie w szpitalu lub gabinecie lekarskim, który ma niezbędny sprzęt do monitorowania serca i płuc pacjenta oraz zapewnienia leczenia ratującego życie w razie potrzeby.

Pojawia się zatem pytanie, dlaczego opublikowany w kwietniu 2020 r. "Dokument zgonu" instruuje lekarzy, aby leczyli pacjentów z COVID-19 cierpiących na chorobę, która rzekomo atakuje układ oddechowy, za pomocą midazolamu, leku atakującego układ oddechowy.

Pojawia się kolejne pytanie, dlaczego w tym samym miesiącu pozaszpitalne przepisywanie midazolamu było dwukrotnie większe niż w 2019 r.

This raises concerns about the appropriateness of the treatment being given to Covid-19 patients in care homes during the pandemic.

CQC, organ ustawowy powołany przez Departament Zdrowia i Opieki Społecznej, przeprowadził specjalny przegląd decyzji dotyczących resuscytacji krążeniowo-oddechowej (DNACPR) podjętych podczas pandemii COVID-19. Dochodzenie wykazało dowody na niedopuszczalne i niewłaściwe DNACPR podczas pandemii i stwierdza, że możliwe jest, że przypadki niewłaściwych DNACPR pozostają na miejscu.

Dochodzenie CQC wykazało również, że podczas "pandemii" wytyczne te nie były przestrzegane, ponieważ otrzymali głęboko niepokojące dowody z wielu źródeł, że podczas pandemii COVID-19 zawiadomienia DNACPR były stosowane w sposób ogólny wobec niektórych kategorii osób przez niektórych dostawców opieki, bez żadnego udziału osób lub ich rodzin.

Prawie 10% osób korzystających z usług lub rodzin, które odpowiedziały na ich wezwanie do przedstawienia dowodów, powiedziało Brytyjskiemu Instytutowi Praw Człowieka, że doświadczyło presji lub użycia nakazów DNACPR.

Trzydzieści cztery procent osób pracujących w służbie zdrowia i / lub opiece społecznej stwierdziło, że byli pod presją, aby wprowadzić DNACPR bez angażowania danej osoby.

Ponadto 71% organizacji rzeczniczych i działaczy stwierdziło, że doświadczyło nakazów DNACPR lub presji, aby je wydać bez angażowania się w decyzję.

Należy również zauważyć, że te nakazy DNACPR zostały niesłusznie wykorzystane jako pretekst do rozpoczęcia opieki u schyłku życia.

Dokument śmierci

NICE twierdzi, że jest niezależną organizacją, ale w rzeczywistości wydaje się, że nie jest niczym innym, jak tylko przyjrzeć się jej strukturze. Na tej stronie TUTAJ zobaczysz cytat "Nasza struktura – struktura organizacji i jak współpracujemy z rządem". Po kliknięciu linku do strony "Nasza struktura" TUTAJ, a następnie kliknięciu "Dowiedz się więcej o tym, jak opracowujemy wytyczne" przeniesie Cię na stronę TUTAJ, z której wyraźnie stwierdzono, że "Tematy są kierowane do NICE z następujących organizacji":

  • Tematy związane z opieką zdrowotną: NHS England
  • Tematy dotyczące zdrowia publicznego: Departament Zdrowia i Opieki Społecznej
  • Tematy opieki społecznej: Departament Zdrowia i Opieki Społecznej oraz Departament Edukacji.

Kopia frameworka NICE znajduje się TUTAJ, z którym możesz korzystać w wolnym czasie. Jak widać w klauzuli 4.1 "Sekretarz Stanu odpowiada przed Parlamentem za system opieki zdrowotnej (jego "zarządca"), w tym NICE".

Wszystkie powyższe informacje wskazują na to, że NICE wcale nie jest niezależna. Jest wyraźnie częścią rządu Wielkiej Brytanii (NICE jest finansowany i odpowiedzialny przed Departamentem Zdrowia i Opieki Społecznej) i działa jako agencja NHS. Ponadto, co niepokojące, biorąc pod uwagę, że nie wydaje się być niezależną organizacją, zasięg NICE jest niezwykle szeroki, biorąc pod uwagę, że ich wytyczne są wdrażane nie tylko w szpitalach, ale także w praktykach lekarzy rodzinnych, domach opieki i organizacjach społecznych, a także w innych i rozszerzają się na cały świat.

Mając to wszystko na uwadze, musimy zadać pytanie: "Czy rząd Wielkiej Brytanii, za pośrednictwem Departamentu Zdrowia i Opieki Społecznej, jest w jakikolwiek sposób odpowiedzialny za wytyczne NICE NG163, które doprowadziły do niepotrzebnego zabijania osób starszych i najbardziej narażonych w Wielkiej Brytanii, zalecając stosowanie midazolamu i opioidów w "leczeniu" Covid 19?

Ten dokument jest trudny do znalezienia. Jeśli szukasz go na stronie internetowej NICE, dotrzesz do strony, która stwierdza, że te wskazówki zostały zaktualizowane przez NG191, który je zastępuje. Nie ma kopii bibliotecznej NG163, na którą można by spojrzeć.

Clare Wills Harrison, prawniczka, która ujawnia skandal z Midazolamem od 2020 roku, znalazła NG163 jakiś czas temu wraz z wieloma innymi dokumentami, które od tego czasu wyszły na jaw i są istotne dla kwestii Midazolamu. Można śmiało powiedzieć, że NG163 bezpośrednio doprowadził do niewłaściwego użycia protokołu, który Clare i jej zespół nazywają "ścieżką śmierci", i doszli do wniosku, że tam, gdzie słowo "ścieżka" pojawia się w jakichkolwiek zaleceniach medycznych, jest to zwykle powód do niepokoju.

Możesz przeczytać NG163 samodzielnie, klikając TUTAJ

Kiedy czytasz NG163, zanotuj datę – 3Rd Kwiecień 2020. Było to mniej niż 2 tygodnie po wprowadzeniu blokady przez Wielką Brytanię. Nawet jeśli przyznamy, że NICE, za pośrednictwem rządu, pracowało nad wytycznymi leczenia od stycznia 2020 r., Kiedy wczesne doniesienia o Covid 19 krążyły po całym świecie, dałoby to NICE tylko 3 miesiące na sformułowanie wytycznych w NG163. Jest nie do pomyślenia, aby NICE mógł mieć dowody i skuteczne informacje na temat stosowania midazolamu i opioidów w leczeniu duszności i lęku w Covid 19, w tym czasie.

NG163 wyraźnie stwierdza, że w dniu publikacji midazolam nie posiadał pozwolenia na dopuszczenie do obrotu w Wielkiej Brytanii na duszność lub pobudzenie. Gdyby został przepisany na to samo, byłby zatem uważany za stosowany poza etykietą. Prezentacja PowerPoint stworzona przez Clare Wills Harrison (patrz tutaj) wyjaśnia dodatkowe wymagania nałożone na każdego, kto przepisuje lek poza wskazaniami. Należy również wziąć pod uwagę konsekwentną odmowę brytyjskich agencji zdrowia, aby zezwolić na przepisywanie poza etykietą innych tanich leków przeciwwirusowych w leczeniu Covid.

GMC reguluje lekarzy w Wielkiej Brytanii. Wyznaczają standardy, prowadzą rejestr, prowadzą edukację w zakresie zapewnienia jakości i badają skargi.

Na 14Th W kwietniu GMC wydało "Wspólne oświadczenie: Wspólnotowe przepisywanie objawów COVID-19", które można znaleźć TUTAJ.

Wspólne oświadczenie niezbicie popiera wytyczne NICE zawarte w NG163 –

Prawnik Clare Wills Harrison szczegółowo rozmawiał z dr Bryanem Ardisem o "Dokumencie śmierci" i więcej w poniższym filmie -

Z dowodów dostarczonych przez pracowników NHS, prawników śledczych i oficjalne raporty rządowe jasno wynika, że zrezygnowałeś z ponad dwóch lat swojego życia z powodu kłamstwa.

Kłamstwo, które wiązało się z przedwczesnym zakończeniem życia tysięcy ludzi, o których powiedziano ci, że zmarli na Covid-19.

Kłamstwo, które wiązało się z popełnieniem jednej z największych zbrodni przeciwko ludzkości w żywej pamięci.

Kłamstwo, które wymagało trzech rzeczy – strachu, uległości i leku znanego jako Midazolam.


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://expose-news.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz