Niedawno Tedros Adhanom Ghebreyesus, dyrektor generalny Światowej Organizacji Zdrowia ("WHO"), ogłosił koniec stanu wyjątkowego covid. Podkreśla absurdalność biurokratycznych reżimów dyktujących, kiedy powinniśmy się bać endemicznego wirusa, a kiedy nie.
Mając nadzieję na kontynuację tyranii covid kiedyś w przyszłości, w swoim oświadczeniu Tedros the Terrorist dodał, że zagrożenie ze strony covid jeszcze się nie skończyło i "jeśli wszyscy wrócimy do tego, co było przed covid-19, nie nauczymy się naszych lekcji".
Biorąc pod uwagę, że WHO proponuje zmiany w międzynarodowych przepisach zdrowotnych i przyjęcie "traktatu pandemicznego", powinniśmy być bardzo zaniepokojeni tym stwierdzeniem. Nie trzeba być geniuszem, aby dowiedzieć się, jak skorumpowany jest system, zwłaszcza z sterowalną marionetką u steru.
Dla tych, którzy nie są jeszcze zaznajomieni z historią zmian dokonanych przez WHO w ramach przygotowań do pandemii covid, na przykład Zespół Zdrowia i Doradców ("HART") napisał artykuł wyjaśniający, w jaki sposób definicja "pandemii" WHO została zmieniona już od 2009 r., Aby umożliwić uruchomienie planów zaprojektowanych na wypadek katastrofalnych zdarzeń w przypadku braku katastrofy. Artykuł HART możesz przeczytać TUTAJ.
Jak zauważył dr Michael Yeadon, WHO również zmieniła definicję "odporności" i "szczepionki". Zauważył również, że kraje nie realizują swoich planów pandemicznych, ale zamiast tego wdrażają najbardziej marnotrawną interwencję, która nie przynosi nic pożytecznego – "blokady".
W jeszcze innym przykładzie nowych definicji lub terminów stworzonych dla ery covid, na wiecu Truth be Told w Londynie w sobotę dr Yeadon powiedział, że w całej swojej karierze on i każdy naukowiec, którego kiedykolwiek spotkał, nigdy nie użył terminu "nauka" lub "zaufaj nauce".
Dr Yeadon stał się znany na całym świecie z ujawniania rzeczy na temat reakcji na pandemię covid, o których wiedział, że nie są prawdziwe. "Okłamywali cię" - powiedział. To nie tylko kłamstwa o skuteczności testów PCR, maseczek czy lockdownów. "Okłamali cię w sprawie całej pandemii... Nie było pandemii. Zgony zaczęły się dopiero po ogłoszeniu pandemii przez WHO".
Poniżej znajdują się fragmenty sobotniego wiecu, który obejmuje przemówienie posła Andrew Bridgena, a następnie dr Yeadon w znaczniku czasu 7:39. Wszystkie prelegenty na Zlocie można obejrzeć na CHD TV TUTAJ.
Jest więc zrozumiałe, dlaczego większość jest bardziej niż zaniepokojona próbami WHO, aby stać się jedynym autorytetem w dziedzinie zdrowia, globalną dyktaturą zdrowia, której podlegają wszystkie państwa członkowskie.
Dr David Bell napisał szablon listu, którego możesz użyć do napisania do swojego członka parlamentu ("MP") w sprawie proponowanego traktatu pandemicznego WHO. List ma pobudzić dyskusję w parlamentach na temat kluczowych kwestii.
Dr Bell jest lekarzem klinicznym i zdrowia publicznego z doktoratem w dziedzinie zdrowia populacji i doświadczeniem w medycynie wewnętrznej, modelowaniu i epidemiologii chorób zakaźnych. Wcześniej był dyrektorem Global Health Technologies w Intellectual Ventures Global Good Fund w USA, szefem programu ds. malarii i ostrej choroby gorączkowej w FIND w Genewie oraz koordynował strategię diagnostyki malarii z WHO.
Wzór pisma do zgłoszenia sprzeciwu wobec proponowanego traktatu pandemicznego Światowej Organizacji Zdrowia
Dr David Bell opublikowany przez Pandemics Data & Analytics ("PANDA")
Proponowany traktat międzynarodowy ("CA+") i poprawki do Międzynarodowych Przepisów Zdrowotnych ("IHR") opierają się na rosnącym programie centralizacji władzy w zakresie ogłaszania i zarządzania sytuacjami kryzysowymi dotyczącymi zdrowia wśród kierownictwa Światowej Organizacji Zdrowia ("WHO") i sojuszniczych prywatnych agencji międzynarodowych.
Ich celem jest rozszerzenie cyklu intensywnego nadzoru, identyfikacji zagrożeń, obowiązkowych ograniczeń dla populacji i reakcji medycznych, które będą działać ponad jurysdykcjami krajowymi i poza bezpośrednią kontrolą populacji, na które mają wpływ. Jest to kulminacja wzrostu prywatnej i korporacyjnej kontroli nad WHO i międzynarodową polityką zdrowotną, napędzaną komercyjnym imperatywem rozszerzenia rynków towarów zdrowotnych. Zdrowie międzynarodowe przechodzi od sługi krajów do kartelu handlowego, w którym populacje krajów są zasadniczo przechwytywane.
Pobierz szablon listu (dokument Word) TUTAJ
WHO jest oddziałem Organizacji Narodów Zjednoczonych, utworzonym pod koniec 1940 roku w celu wspierania krajów w zarządzaniu różnymi aspektami zdrowia. Miał podlegać kontroli państw członkowskich, zgodnie z instrukcjami Światowego Zgromadzenia Zdrowia, które składa się z ministrów zdrowia państw członkowskich. Mimo że pierwotnie był finansowany przez państwa członkowskie, staje się coraz bardziej zależny od finansowania z prywatnych fundacji i korporacji, zwłaszcza tych silnie zaangażowanych w przemysł farmaceutyczny lub w niego inwestujących.
Podczas gdy sama WHO zauważyła, że pandemie są rzadkie i powodują stosunkowo niską śmiertelność, uznając tylko 4 w ciągu 120 lat przed 2020 r., finansowanie w ramach WHO coraz bardziej przesuwa się w kierunku pandemii, z naciskiem na reakcje farmaceutyczne - szczepionki. Stale rozwija się międzynarodowa biurokracja, przy znacznych kosztach, aby poradzić sobie z historycznie rzadkim problemem. Będzie to zależało od ogłoszenia nowych stanów nadzwyczajnych lub pandemii, aby uzasadnić jego istnienie. Będzie finansowany głównie ze środków publicznych, ale beneficjentami jego decyzji będą w przeważającej mierze podmioty komercyjne, które obecnie promują jego rozwój.
W kontekście covid-19 jasne jest, że interwencje oparte na szczepionkach mają ograniczony wpływ na ogólne wyniki, podczas gdy inne bezprecedensowe interwencje promowane przez WHO, wbrew ich wcześniejszym wytycznym dotyczącym pandemii, miały poważny negatywny wpływ na wszystkie aspekty społeczeństwa, w tym na gospodarkę (masowo rosnące ubóstwo), opiekę zdrowotną i edukację.
Świat potrzebuje międzynarodowych forów wymiany danych, koncentracji wiedzy technicznej w celu wspierania krajów, w których ich brakuje, oraz ułatwiania dyskusji między krajami na temat kwestii zdrowotnych, w tym sytuacji kryzysowych. Takie organizacje muszą służyć krajom członkowskim i ich obywatelom, a nie działać jako niewybieralne władze, finansowane i pozostające pod wpływem sprzecznych, nienarodowych interesów, które próbują kierować i kontrolować życie wolnych obywateli.
Zarys instrumentów WHO
Projekt zmian IHR (szczegóły tutaj):
- Rozszerzenie definicji pandemii i sytuacji kryzysowych dla zdrowia, w tym wprowadzenie "potencjalnych" szkód, a nie rzeczywistych. Rozszerza również definicję produktów zdrowotnych, które wchodzą w zakres tego zakresu, aby objąć wszelkie towary lub procesy, które mogą mieć wpływ na reakcję lub "poprawić jakość życia".
- Zmiana zaleceń IHR z "niewiążących" na wymagane działania, które państwa zobowiązują się przestrzegać i wdrażać.
- Wzmocnienie zdolności Dyrektora Generalnego WHO do niezależnego ogłaszania sytuacji nadzwyczajnych.
- Ustanowienie szeroko zakrojonego obowiązkowego procesu nadzoru we wszystkich stanach, który WHO będzie regularnie weryfikować za pomocą mechanizmu przeglądu hrabstwa.
- Umożliwienie WHO udostępniania danych krajowych bez zgody.
- Zapewnienie WHO kontroli nad niektórymi zasobami krajowymi, w tym wymogami dotyczącymi wkładów finansowych oraz zapewnieniem własności intelektualnej i know-how (w ramach szerokiej definicji produktów zdrowotnych powyżej).
- Zapewnienie krajowego wsparcia dla promowania działań cenzury przez WHO, aby zapobiec swobodnemu rozpowszechnianiu przeciwnych podejść i obaw.
- Zmiana istniejących przepisów IHR dotyczących osób fizycznych z niewiążących na wiążące, w tym zamknięcie granic, ograniczenia podróży, izolację (kwarantannę), badania lekarskie i leki dla osób. Te ostatnie obejmowałyby wymogi dotyczące iniekcji szczepionek lub innych farmaceutyków.
CA+ (traktat) (szczegóły tutaj):
- Utworzenie nowej międzynarodowej sieci dostaw nadzorowanej przez WHO.
- Finansowanie struktur i procesów poprzez wymóg, aby ≥5% krajowych budżetów na ochronę zdrowia było przeznaczanych na sytuacje kryzysowe związane z ochroną zdrowia.
- Ustanowiono ponadnarodowe "Ciało Kierownicze" pod auspicjami WHO, aby nadzorować cały proces.
- Rozszerzenie zakresu poprzez położenie nacisku na program "Jedno zdrowie", definiowany jako uznanie, że bardzo szeroki zakres aspektów życia i biosfery może wpływać na dobrostan, a zatem wchodzi w zakres definicji "potencjalnego" międzynarodowego zagrożenia zdrowia.
Kalendarium
Zarówno traktat, jak i poprawki do IHR mają być obecnie przedmiotem głosowania na posiedzeniu Światowego Zgromadzenia Zdrowia w maju 2024 r.
Traktat wejdzie w życie (dla państw ratyfikujących) miesiąc po ratyfikacji przez 30 państw.
Zmiany IHR miałyby wejść w życie dla krajów, które ich nie odrzucą w pierwszej połowie 2025 r.
Oba miałyby moc na mocy prawa międzynarodowego.
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://expose-news.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz