czwartek, 22 września 2022

"Edward Menez - Kampania na rzecz zniszczenia tożsamości płciowej i rasowej twoich dzieci"(video)






Zatruwają dzieci fałszywymi szczepionkami.
Więc nie jest to wielki krok, aby zatruć ich umysły.
W tych filmach Matt Walsh pokazuje, jak to robią.


Autor: Edward Menez
(henrymakow.com)


Powyższe filmy od Matta Walsha recenzują książkę dla dzieci, dwa programy telewizyjne dla dzieci i techniki lewicowego nauczyciela w klasie.

Wszystkie są bardzo istotne dla dzisiejszych rodziców szukających pomocy u swoich dzieci indoktrynowanych. Recenzje są również wypełnione sarkastycznym humorem, który sprawia, że oglądanie ich jest zabawne.

"Książka dla dzieci jest ABC terminów LGBTQ. Program Blues Clues to parada drag queen. Program telewizyjny Świnka Peppa, który był tradycyjny przez 20 lat, w końcu miał swój pierwszy przypadek pary gejowskiej.

A lewicowa nauczycielka zerwała swoją amerykańską flagę i zastąpiła ją flagą LGBTQ, aby dzieci mogły złożyć przysięgę wierności.

Dzieci uczące się abcsc nie powinny być narażone na terminy seksualne, zwłaszcza dewiacyjne słowa LGBTQ. Drag queens nie powinny być pokazywane bardzo młodym widzom Blues Clues. Szkoły publiczne nie powinny też zezwalać na pokazy transpłciowe w swoich szkołach i bibliotekach, opłacane przez amerykańskiego podatnika i bez sprawdzania przeszłości dewiantów drag queen https://www.bitchute.com/video/gMaJp866WBJk/
.

Zaledwie kilka dni temu moja żona poprosiła mnie o zakup starych klasycznych książek dla dzieci, które czytaliśmy jako dzieci.

Tak było wczoraj. W mojej lokalnej bibliotece kupiłem książkę z rymowankami z 1920 roku, oryginalne wydanie The Little House Virginii Lee Burton z 1942 roku, książkę z chrześcijańskimi opowieściami z 1970 roku i The Cat in the Hat dr Seussa.

Whos-playing-Little-Mermaid-2023-490382105.jpg(Przywłaszczenie kulturowe to ulica jednokierunkowa. 1,5 miliona głosów w dół Czarna Syrenka

Co dalej? Śnieżna czerń?)

Moja żona powiedziała mi, że chce założyć kolekcję tych starych klasycznych książek dla dzieci, aby przeczytać je przyszłym wnukom, które możemy mieć.

Kiedy zapytałem więcej, moja normalnie nieustraszona przyszła żona przyznała, że z niepokojem czytała, że wiele książek dla dzieci zostało "anulowanych", w tym wszechobecny dr Seuss, jak wiemy sprzed kilku lat.

Dlaczego zawsze lepiej jest mieć papierową kopię prawdziwej książki, niż polegać na Internecie? Ponieważ wszystko w Internecie można "edytować", "usuwać" lub wręcz oczerniać. Widziałem już wiele z tego, kiedy rzeczy, które kiedyś czytałem w Internecie, nagle zostały zmienione w języku lub całkowicie wymazane. Kto jeszcze tego nie widział?

Jeśli chodzi o nauczycieli i edukację, prawie zabronione jest zatrudnianie kogokolwiek poza lewicowcem w szkołach publicznych. Byłem nauczycielem przez 20 lat, więc wiedziałem. Cieszę się, że wyszedłem, kiedy to zrobiłem. Ponad dziewięćdziesiąt procent nauczycieli w szkołach publicznych jest obecnie zaszczepionych, głosuje na Demokratów, promuje otwarte granice i wierzy w promowanie homoseksualizmu i transgenderyzmu ponad heteroseksualność i tradycyjną rodzinę.

Wszystko to odbywa się celowo, aby odebrać tradycyjne wartości białej społeczności chrześcijańskiej nie tylko w Ameryce, ale także w Europie, Kanadzie, Australii i wszędzie tam, gdzie białe społeczności chrześcijańskie żyją od setek lat. Te same społeczności zniszczone w I i II wojnie światowej. Te same społeczności praktycznie zmuszone do przyjmowania szczepionek mRNA. Te same społeczności nienawidziły za wiarę w Boga.


Powiązane - Max Igan - Wojna rządu z dziećmi


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:henrymakow.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz