piątek, 2 września 2022

"Czy „Soma” Cannabis Huxley?"

 


510268594-Aldous-Huxley-tears.jpg

Ludzie byli pod dużym stresem z powodu 30-miesięcznej mistyfikacji COVID i ekonomicznych konsekwencji nieuzasadnionej wojny przeciwko Rosji prowadzonej przez NATO.

Uważam za ciekawe, że prawie nic nie napisano o wpływie marihuany na radzenie sobie z tym stresem. Wystarczy wygooglować "społeczny wpływ legalizacji marihuany", aby zobaczyć, co mam na myśli.

Poniżej znajdują się argumenty za i przeciw konopiom indyjskim.


Scott Lively, współautor The Pink Swastika zaczyna od argumentu przeciwko marihuanie. Podążam za argumentem za.


Scott Lively – "Ten smród, który czujesz w obecności garnka, to nie tylko sam narkotyk - to toksyczny smród celowej inżynierii społecznej niszczącej cywilizację przez elitarną klasę, która chce, aby wszyscy ukamienowani lepiej nas kontrolowali."

Autor: Scott Lively


Zacząłem palić trawkę w wieku 14 lat, kiedy hipis-koleś odebrał mnie na wiejskiej drodze autostopem do domu z domu mojej dziewczyny. Byłem gorliwym konsumentem alkoholu od 12 roku życia, a "trawka" była mile widzianym dodatkiem do mojego dzikiego i buntowniczego stylu życia. Chociaż brałem wiele innych narkotyków w ciągu następnych kilkunastu lat, marihuana była moim ulubionym narkotykiem, i to nie tylko dlatego, że była tania i łatwa do zdobycia.

Uwielbiałem uczucie "twórczego geniuszu", które ogarnęło mnie, gdy byłem na haju, kiedy wszystkie moje myśli i wyobrażenia wydawały się o wiele bardziej interesujące i ekscytujące. Ale to wszystko było tylko samooszukiwaniem się, jak odkryłem po późniejszym przejrzeniu, trzeźwych, notatek, które napisałem na haju. Niemniej jednak, podobnie jak wielu innych z mojego pokolenia, w tym wielu ludzi wciąż zniewolonych przez nią (i broniących jej teraz jako "medycznego zastosowania", LOL), stałem się pełnoprawnym garnkiem.

(po lewej, Scott Lively)
żywy profil.jpg

W rzeczywistości marihuana czyni cię, a nie mądrym. Jest to prawdopodobnie najwyższy czynnik niepowodzenia edukacyjnego nastolatków - zwłaszcza czarnych dzieci w śródmieściu, które mają do niego łatwy dostęp. Kiedy Anne i ja osobiście prowadziliśmy naszą misję w śródmieściu w Springfield w stanie Massachusetts w latach 2008-2015, obok Commerce High School, byliśmy świadkami dziesiątek skupisk nastolatków schylających się w zaułki (i za naszym kościołem), aby palić trawkę w drodze do szkoły każdego ranka. Nie możesz się niczego nauczyć, gdy jesteś na haju, a kiedy schodzisz z haju, cierpisz z letargiem przez resztę dnia lub dopóki nie zapalisz więcej. Jak śpiewał Tom Petty w "Learning to Fly", "zejście w dół jest najtrudniejszą rzeczą".

Byłem jednym z pierwszych potheadów w moim liceum. Na początku mojej dziewiątej klasy (1974) była nas mała garstka, która wymykała się do lasu, aby dostać się na haj każdego ranka przed pierwszym dzwonkiem. Pod koniec tego roku szkolnego było ich ponad sto. Byłem na honorowym rzucie przez ósmą klasę, a nawet pominąłem klasę z przedmiotów ścisłych, ale w ciągu pierwszych dwóch tygodni palenia marihuany spadłem z samej góry na sam dół mojej klasy algebry i mniej więcej rok później całkowicie porzuciłem szkołę.

Powszechnie twierdzi się, że marihuana nie jest uzależniającym narkotykiem, ale jest to skandaliczne i społecznie destrukcyjne kłamstwo. To prawda, że nie uzależnia fizycznie jak heroina i są ludzie, którzy mogą ją wziąć lub zostawić jako narkotyk rekreacyjny, podobnie jak alkohol.
 Ale marihuana jest bardzo uzależniająca psychicznie i jest szczególnie trudna do rzucenia, ponieważ jej stosowanie z czasem głęboko wpływa na zdolność do korzystania z rozumu i racjonalności w podejmowaniu decyzji. Jest to upośledzenie, które utrzymuje się przez kilka tygodni po zaprzestaniu, ponieważ aktywny lek THC gromadzi się w komórkach tłuszczowych i nadal powoli uwalnia się w organizmie. Nie czułem się w pełni normalnie dosłownie przez miesiące po tym, jak w końcu przestałem po 14 latach stosowania.

Używanie marihuany może również powodować schizofrenię / psychozę - co może wyjaśniać okresy skrajnej paranoi, na którą czasami cierpiałem. Ale na szczęście nie wydawało się, że powoduje trwałe uszkodzenie mózgu. Kiedy więc w wieku 28 lat odkryłem na nowo osobiste ambicje i zdolność do długoterminowego planowania w moim życiu po garnku (skrócenie horyzontu czasowego jest kolejnym efektem ubocznym marihuany), w końcu udało mi się ukończyć studia, ukończyć studia prawnicze i założyć własną kancelarię prawną.

Patrząc wstecz, rozpoznałem w moim własnym życiu mało zauważoną prawdę, że uzależnienie od marihuany poważnie hamuje twój rozwój emocjonalny. A kiedy zacząłem próbować ratować małżeństwa w mojej chrześcijańskiej praktyce prawa rodzinnego, rozpoznałem ten czynnik w życiu niektórych moich klientów i / lub ich małżonków. Było praktycznie aksjomatyczne, że gdyby jedna strona była regularnym użytkownikiem marihuany, nie byłoby pojednania w tym związku, ponieważ pothead był po prostu zbyt pochłonięty sobą i emocjonalnie niedojrzały, aby się zmienić.

Byłem zszokowany podczas mojej kampanii w 2014 roku, aby dowiedzieć się, ilu samozwańczych konserwatystów chciało zalegalizować marihuanę i jak energicznie papugowaliby punkty "medycznego użytku". We wszystkich, z wyjątkiem kilku przypadków, widziałem, że była to tylko zasłona dymna (gra słów zamierzona), a oni byli po prostu garnkami, takimi jak ja. Ale pomogło mi to zrozumieć, dlaczego legalizacja marihuany była i jest tak wysokim priorytetem dla ludzi takich jak George Soros, który mocno sfinansował wysiłek na poziomie krajowym.

Dlaczego? Ponieważ nawykowe palenie marihuany czyni cię irracjonalnym i egocentrycznym, okrada cię z inicjatywy i utrzymuje cię w niedojrzałości emocjonalnej. Innymi słowy, zamienia normalnych ludzi w słabych liberałów - idealnych obywateli dla dyktatorskiego reżimu socjalistycznego.

Tak więc, w swojej ocenie tego, co poszło nie tak w Ameryce - i dlaczego tak wielu ludzi zostało porwanych przez bezsensowne urojenia Antify i BLM oraz szaleństwo LGBT, bezmyślnie poddało się medycznej tyranii lub porzuciło siłę roboczą, aby zbierać zasiłek i leniuchować w domu - nie zapomnij o "czynniku". Ten smród, który czujesz w obecności garnka, to nie tylko sam narkotyk - to toksyczny smród celowej inżynierii społecznej niszczącej cywilizację przez elitarną klasę, która chce, aby wszyscy ukamienowani lepiej nas kontrolowali.

Makow – Słowo rady:

Wszyscy czujemy się uciskani przez fakt, że nasz niegdyś wspaniały kraj jest niszczony od wewnątrz przez satanistyczny kult, kabalistowski judaizm (komunizm). Psychologiczny stres opisany powyżej jest częścią tego ataku na ludzkość w ogóle.

NIE szukaj profesjonalnej pomocy. Często "terapeuci" są częścią problemu. Nie należy przyjmować leków farmaceutycznych.

Jest to czas, kiedy musimy szukać pocieszenia i przewodnictwa od wewnątrz.

Kanadyjczycy mają szczęście, że marihuana jest legalna i bardzo tania. ($2.00 za dawkę.)

Używam marihuany od ponad czterdziestu lat. Jazda nocą to jak włączanie reflektorów.

Widzimy białą linię.

Dusza jest jak ludzka dętka. Garnek nadmuchuje go i przywraca nasz prawdziwy (moralny) ludzki kształt.

Rozpala ogień w duszy. Światło wpada do zaciemnionego pomieszczenia.

Rozszerzona świadomość.

Nie jesteśmy naszymi myślami.

Jesteśmy Świadomością (duszą, duchem), która słyszy myśli.

Kiedy to działa, marihuana uwalnia nas z naszego mentalnego więzienia.

Odrzucamy myśl i odrywamy się od rzeczywistości społecznej. Dostrzegamy prawdziwy świat.

Większość tego, co zajmuje i udaremnia ludzi (seks, pieniądze) to strata czasu. Żyjemy w wymiarze moralnym.

Nie potrzebujemy powodu do życia. Wspaniale jest po prostu żyć.

Szczęście jest funkcją Ducha. Wszystko, czego potrzebujemy, to nasza własna lojalność.

Jesteśmy Duchem. Bądź swoim najlepszym ja. Kochaj swoją Najlepszą Jaźń, ponieważ to jest kochanie Boga.

Wielu z was już używa konopi indyjskich; ale dla tych Kanadyjczyków, którzy tego nie robią, proponuję to wprowadzenie.

Zdobądź gumę z konopi indyjskich, taką jak ta pokazana po lewej stronie. Sativa jest lepsza niż Indica. Weź pół dawki na pusty żołądek i odczekaj 1-2 godziny. Rób inne rzeczy i zapomnij o tym. Może wystąpić pewien łagodny dyskomfort, ale to wkrótce mija.

Idealnie byłoby, gdybyś zaczął mieć wzniosłe nowe wskazówki. Idealnie, będziesz miał euforyczne doświadczenie. Elementy układanki twojego życia składają się same. Oceń, ile wziąć następnym razem.

Mniej znaczy więcej. Zbyt wiele cię uśpi.

To nieszkodliwe.


Daj mi znać, jeśli to działa dla Ciebie. (hmakow@gmail.com
pomarańczowo-sativa-gumowaty.jpg)




Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:henrymakow.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz