czwartek, 6 stycznia 2022

Makow - " nie podążamy za Bożym planem!!!!!!!!!!!"

 


God-and-Adam.jpg
Czy twój umysł zamyka się na wzmiankę o „Bogu”?

Czy twoje oczy zaszkliły się? Czy to cię denerwuje?

To mnie załatwia. Jak wielu, miałam pranie mózgu, żeby uwierzyć
Bóg nie istnieje.

Jesteśmy opętani przez szatana.

(Po pierwsze, około połowa Żydów była opętana przez kabalizm.
Następnie, poprzez masonerię, społeczeństwo gojów. To oszustwo jest manifestacją
tego raka. (Daliśmy klucze do królestwa naszego najgorszego wroga.  keys to the kingdom to our worst enemy.)


Dr Henry Makow

Sataniści lepiej wypędzili Boga z Jego Stworzenia, aby zająć Jego miejsce.

Zrobiono nam pranie mózgu, aby uniknąć oczywistego: istnieje budząca podziw Inteligencja rządząca wszechświatem.

Nie jest w naturze „czerwony w zębie i pazurach”.

On jest Duchem. Jest częścią nas. On jest naszą duszą.

Jego plan dla nas jest w naszej duszy. Instrukcja obsługi.

Co to za plan? Bóg jest Miłością, a Jego planem jest poznanie Go przez ludzkość. Bóg jest zarówno Stwórcą, jak i Planem.

To, co musimy zrobić, to służyć Mu całym sercem.

Nie osiągnąłem tego. Wyskakuję z łóżka, żeby sprawdzić giełdę, a nie służyć Bogu.

Wszyscy umrzemy, więc nie ma sensu żyć w strachu.

Nie zostaliśmy umieszczeni tutaj na ziemi, aby ratować nasze ciała. Zostaliśmy tu umieszczeni, aby ratować nasze dusze.

Nasze gadzie umysły trzymają się tego krótkiego pobytu, podczas gdy my zaprzeczamy istnieniu naszych dusz, które mogą być nośnikami życia wiecznego.

Oto obietnica prawdziwej religii. Życie wieczne w duchu.

Jak to osiągamy?

Przez posłuszeństwo Planowi, kiedy jesteśmy w ciałach.

Umierając dla świata i odradzając się w Miłości. ( Kolejne słowo, które denerwuje. Oczywiście to inne słowo oznaczające Boga.)

Kochając bliźniego.

Czy zauważyłeś? Uczymy się naszej nieadekwatności od najmłodszych lat. Podejmowane są aktywne wysiłki, aby stłumić naszą dobroć i sprawić, że będziemy się wzajemnie nienawidzić.

Każdy człowiek ma w sobie Boską Iskrę. Generalnie ludzie są dobrzy.

Teraz bardziej niż kiedykolwiek musimy zaakcentować pozytywy.

Duch Miłości może być jedyną rzeczą, która nas zbawi.

MASZ DEPRESJĘ?

Przekręt Covid nie dotyczył mnie. Moje życie jest całkiem wygodne.

Ale jestem przygnębiony, ponieważ identyfikuję się ze światem, a nie z Bogiem.

Jeśli Bóg jest Świadomością, lunatykuję to, co zostało z mojego życia.

Jestem opętany przez szatana. Potrzebuję egzorcyzmów.

Dla mnie bycie nieprzytomnym oznacza depresję.

Powinienem przygotowywać się na spotkanie z moim Stwórcą.

Czy poświęcę choć chwilę na skupienie się na fakcie – „Ja żyję!”?

Najlepszy czas, jaki ostatnio miałem, to robienie kanapki na haju. Zwykłe życie jest pełne zainteresowania, jeśli możemy zająć chwilę.

Mężczyzna! Ta kanapka była dobra!

Gdyby Rotszyldowie i masoni zostali odpowiednio ukamienowani, mieliby zbyt wiele radości, by chcieć zniszczyć ludzkość.

WNIOSEK

Mój nieznośny współlokator, umysł, jest zbyt niecierpliwy i przywiązany do tego świata, abym mógł całym sercem objąć Boga.

Jednocześnie nadal robię to, do czego się urodziłam. Od dzieciństwa moją życiową misją było pisanie prawdy:

Sataniści kontrolują zarówno lewicę, jak i prawicę.

Dziel i rządź to odwieczna gra.

Skupmy się na ludziach pociągających za sznurki.

W imię Boga, niech ludzkość zjednoczy się, aby pokonać szatana!


Przetlumaczyla GR przez translaytor Google

zrodlo:henrymakow.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz