(Fran Drescher)
To linie krwi, a nie talent, decydują o tym, kto trafi do Hollywood
"Nikt nie stawia stopy na czerwonym dywanie premier filmowych, rozdania nagród i innych głośnych wydarzeń, z wyjątkiem dla tych, którzy są członkami linii krwi satanistycznej elity, która symbolizuje czerwony dywan."
(Zastrzeżenie - zastrzegam sobie osąd.)
Autor: Matrix Hacker
(henrymakow.com)Hollywoodzkie filmy i przemysł rozrywkowy są przykrywkądla rozległego programu hodowlanego prowadzonego przez Kabała, który produkuje nieskończoną ilość potomstwa, które jest potajemnie hodowane przez celebrytów, aby stać się celebrytami i hodowcami przyszłości.
Nieodłączną częścią tworzenia iluzji, że piękno, talent i szansa na sławę są równo rozłożone w społeczeństwie, jest praktyka adoptowania potomstwa do niespokrewnionych rodzin kultowych, które mają wygląd podobny do wyglądu potomstwa.
Widząc, że celebryci wyłaniają się ze zwykłych rodzin o różnym pochodzeniu społeczno-ekonomicznym, tworzy fałszywą rzeczywistość w publicznej wyobraźni, że sława jest przyznawana losowo.
Wygląd przesłania fakt, że właśnie dlatego, że są produktami i nosicielami prawidłowych linii krwi, potomstwo celebrytów nieuchronnie zostanie "odkryte" przez przemysł i wprowadzone na szybką ścieżkę do sukcesu. Oficjalne narracje są tworzone w celu dalszego wprowadzania w błąd opinii publicznej, aby uwierzyła, że celebryci zyskują na znaczeniu wyłącznie dzięki pewnej kombinacji ich szczęścia, dobrego wyglądu, talentu lub ambicji.
Prawda jest taka, że nikt nie stawia stopy na czerwonym dywanie premier filmowych, rozdania nagród i innych głośnych wydarzeń, z wyjątkiem tych, którzy są członkami linii krwi satanistycznej elity, co symbolizuje czerwony dywan.
Jednak nie wszyscy aktorzy i aktorki wyhodowane przez gwiazdy z listy A podczas tworzenia głównych hollywoodzkich filmów mają gwarancję, że sami staną się gwiazdami filmowymi. W rzeczywistości wielu zostaje zdegradowanych do karier głównie w telewizji. Przykładem tego jest Fran Drescher.
FRAN DRESCHER
Nawet jeśli jesteśmy świadomi, że hollywoodzki program hodowlany istnieje, byłoby niezwykle trudno wykryć, że wychowana w nowojorskich Żydach Fran Drescher jest prawdziwą córką brytyjskiej aktorki Audrey Hepburn, gdyby nie fakt, że Kabał oferuje nam wskazówki w tym zakresie. Fran Drescher jest godny uwagi w że w porównaniu z innymi celebrytami istnieje przewaga wskazówek nawiązując do jej prawdziwych rodziców. Porównywanie jednej celebrytki do drugiej w Środki masowego przekazu są powszechnym sposobem, w jaki Kabał oferuje wskazówki co do tego, kto jest związane z kim.
(l. Fred Astaire jest ojcem Fran?)
Porównania wyglądu Fran Drescher do wyglądu Audrey Hepburn zostały dokonane w wielu artykułach, a także w sezonie 1, odcinku 20The Nanny, sitcomu, z którego Fran jest najbardziej znana. Wskazówki są również często oferowane przez to, kogo celebryta najbardziej podziwia w świecie celebrytów. 19 września 2022 r. w czterech internetowych serwisach informacyjnych ukazał się artykuł zatytułowany "Fran Drescher zawsze podziwiał styl Audrey Hepburn".
Fran Drescher urodziła się 30 września 1957 roku. Jeśli spojrzymy na to, który film z Audrey Hepburn został wydany w 1957 roku, odkryjemy, że zagrała nie w jednym, ale w dwóch filmach wydanych w tym roku. Funny Face, z Fredem Astaire'em, został wydany 13 lutego 1957 roku, aLove in the Afternoon, z Garym Cooperem, został wydany 30 czerwca 1957 roku. Od razu wyskakuje, że Fran i Fred to 4-literowe imiona zaczynające się na FR, co wydaje się być wskazówką. Mimo to Fran nie przypomina Freda Astaire'a, ale też nie przypomina Gary'ego Coopera. Hodowla celebrytów często skutkuje potomstwem, które przypomina jednego słynnego rodzica z wyłączeniem drugiego słynnego rodzica.
Skąd więc mamy wiedzieć na pewno, kto jest jej prawdziwym ojcem? Cóż, Kabał wyjaśnił nam odpowiedź, dosłownie. Jeśli spojrzymy na nazwisko Fran Drescher i weźmiemy pierwszą literę jej imienia i pierwsze trzy litery jej nazwiska, mamy FDRE. FDRE jest anagramem FRED i jest to dowód, że Kabał zdecydował się jednoznacznie dać nam znać, kto jest jej prawdziwym ojcem – poprzez wyraźne zakodowanie jego imienia w jej imieniu. I, dla ostatniej wskazówki, Fran Drescher zyskała sławę, grając rolę Fran Fine w popularnym programie telewizyjnymThe Nanny. Fran Fine ma identyczne inicjały (FF) z filmem, w którym Fran Drescher została wyhodowana - Funny Face (FF).
OBJAWIENIE METODY
Dlaczego kabał jest zmuszony do Ujawnić prawdę w tak osobliwy sposób? Po pierwsze, całość Okultystyczne tajemnice wcześniej ukryte przed masami są łatwo dostępne wszystkim, którzy chcą je znaleźć. Największą tajemnicą okultystyczną ze wszystkich było ujawnione przez Manly'ego P. Halla w jego opus magnum z 1928 roku, The Secret Teachings w każdym wieku. Tajemnica ta polega na tym, że człowiek ukrył w swojej naturze nieśmiertelny duch.
Drugim jest zwrócenie się do wewnątrz i ćwiczymy się, aby nie wierzyć we wszystko, co myślimy i osiągamy Mistrzostwo umysłu poprzez uczenie się odróżniania prawdziwej myśli od fałszywa myśl. Kiedy to robimy, rezygnujemy z fałszywych części naszego natura, która pozwala nam rodzić prawdę (Boga), która już jest w nas. W buddyzmie można znaleźć okultystyczne tajemnice, które rodzą się a śmierć to iluzje 5 zmysłów, a reinkarnacja jest cechą doznań zmysłowych.
Następujące dwa okultystyczne Tajemnice znajdują się w chrześcijańskim mistycyzmie: Jezus nauczał, że Przyszłością ludzkości jest współtworzenie Nieba na Ziemi i życie w pokoju i harmonii, wolnej od starości, choroby i śmierci. Jego obiecana druga powrót na Ziemię odnosił się do czasu, w którym ludzie wejdą na Ziemię świadomość, że cechy, które posiadał, są już w ich wnętrzu; własna natura. Kabał odwrócił te prawdy tworząc fałszywe rzeczywistość, która mówi, że po trzech wojnach światowych Jezus dokona dosłowny powrót na Ziemię na Bitwę Armagedonu. Dla świeckiego widzów, stworzono fałszywą rzeczywistość stwierdzającą, że totalitarna Nowa Porządek świata jest przyszłością ludzkości. Te fałszywe rzeczywistości funkcjonują jako programowanie predykcyjne i są skryptami w podręczniku kabała Będzie to kontynuowane, dopóki ludzkość nie zdecyduje się obudzić.
Z tych informacji możemy wywnioskować, że życie jest grą. Gry mają zasady, a ponieważ kabaliści odgrywają rolę ciemiężców ludzkości zabrania się im ujawniania prawdy wprost Ponieważ takie postępowanie zepsułoby grę.
Wiedza o tym stanowi ich wskazówkę metoda ujawniania prawdy spójna. Hollywood funkcjonuje częściowo jakoObjawienie Metody. Jego celem było częściowo wprowadzenie tajemnych znajomość programu hodowlanego stosowanego przez niewidzialnego Kabała ponad tysiąclecia w zbiorową świadomość. Plan ujawnienia prawdy obejmuje: oferowanie wskazówek, które są ukryte na widoku, wskazując, kto wyhodował kogo w kręgi celebrytów. Wskazówki te zostały dostarczone, aby ostrzec nas przed Ezoteryczna rzeczywistość społeczna, która działa poza egzoteryczną fikcją ogłoszone przez oficjalne narracje.
--
--
Powiązane-Inne artykuły przez Matrix Hacker
Pierwszy komentarz od Joe
W swoim najnowszym ćwiczeniu w spiskowym szaleństwie Matrix Hacker stwierdza - bez ponownego przedstawienia jakiegokolwiek dowodu - że: "Hollywoodzkie filmy i przemysł rozrywkowy są przykrywką dla rozległego programu hodowlanego prowadzonego przez Kabała, który produkuje nieskończoną ilość potomstwa, które jest potajemnie hodowane przez celebrytów, aby stać się celebrytami i hodowcami przyszłości".
Ta bardzo mętna, mgliście brzmiąca "Kabała", do której ciągle się odnosi – w jednym absurdalnym ćwiczeniu fantazji po drugim – nigdy nie jest wyjaśniona w żadnych szczegółach. Kim są jego członkowie? Gdzie znajduje się jego siedziba? Kiedy został po raz pierwszy skonfigurowany?
Jest to po prostu wolne od faktów twierdzenie, które oferuje. Nie ma powodu, dla którego jakikolwiek czytelnik miałby przyjąć to na wiarę.
Najnowszą ofiarą Matrix Hacker jest aktorka Fran Drescher.
Tutaj znowu jest absolutnie niedorzeczne, jak schodzi do najbardziej lichych, drapiących głowę twierdzeń jako "dowodów" na poparcie swojej sprawy, takich jak:
"Fran Drescher urodziła się 30 września 1957 roku. Jeśli spojrzymy na to, który film z Audrey Hepburn został wydany w 1957 roku, odkryjemy, że zagrała nie w jednym, ale w dwóch filmach wydanych w tym roku. Funny Face, z Fredem Astaire'em, został wydany 13 lutego 1957 roku, a Love in the Afternoon, z Garym Cooperem, został wydany 30 czerwca 1957 roku. Od razu wyskakuje, że Fran i Fred to 4-literowe imiona zaczynające się na FR, co wydaje się być wskazówką. Mimo to Fran nie przypomina Freda Astaire'a, ale też nie przypomina Gary'ego Coopera. Hodowla celebrytów często skutkuje potomstwem, które przypomina jednego słynnego rodzica z wyłączeniem drugiego słynnego rodzica.
W poprzednich przykładach, które fałszywy haker przedstawił jako rzekome produkty programu hodowlanego - Julianne Moore, Richard Gere, Paulette Goddard i Paul Newman - żaden z nich nie przypomina rzekomych biologicznych rodziców, których twierdzi, że dla nich. Odniosłem się do nich dość szczegółowo w moich odpowiedziach.
Fran Drescher nie przypomina ani Audrey Hepburn, ani Freda Astaire'a (co przyznaje). Fakt, że urodziła się w 1957 roku, w roku, w którym ci dwaj aktorzy pojawili się w filmie muzycznym "Funny Face", nie dowodzi niczego co do jej pochodzenia.
Audrey Hepburn urodziła tylko dwoje dzieci w swoim życiu, obu synów, których ojcem był jej pierwszy mąż, Mel Ferrer, a kilka lat później jej drugi małżonek, Andrea Dotti.
Nie miała córki z Fredem Astaire'em, a potem oddała swoje dziecko jakiemuś "Cabalowi". Była bardzo miłą, kochającą kobietą - dobrze znaną ze swojej dobroczynnej natury - i nie zrobiłaby czegoś tak dziwnie nieludzkiego i nikczemnego jak to.
Fred był 30 lat starszy od Hepburn, kiedy pojawili się w "Funny Face" - (urodził się w 1899 roku) - i jego ojcowe dni dawno minęły.
Przez całe życie był uważany za jednego z wielkich dżentelmenów Hollywood - bez powiewu skandalu związanego z jego życiem osobistym.
W filmowej kolonii swoich czasów Hepburn i Astaire błyszczeli jako ludzie o wielkiej uczciwości. Nie współpracowaliby z żadnym sponsorowanym przez Kabała programem hodowlanym - coś, co w każdym razie istnieje tylko w głowie Matrix Hackera.
Ta bardzo mętna, mgliście brzmiąca "Kabała", do której ciągle się odnosi – w jednym absurdalnym ćwiczeniu fantazji po drugim – nigdy nie jest wyjaśniona w żadnych szczegółach. Kim są jego członkowie? Gdzie znajduje się jego siedziba? Kiedy został po raz pierwszy skonfigurowany?
Jest to po prostu wolne od faktów twierdzenie, które oferuje. Nie ma powodu, dla którego jakikolwiek czytelnik miałby przyjąć to na wiarę.
Najnowszą ofiarą Matrix Hacker jest aktorka Fran Drescher.
Tutaj znowu jest absolutnie niedorzeczne, jak schodzi do najbardziej lichych, drapiących głowę twierdzeń jako "dowodów" na poparcie swojej sprawy, takich jak:
"Fran Drescher urodziła się 30 września 1957 roku. Jeśli spojrzymy na to, który film z Audrey Hepburn został wydany w 1957 roku, odkryjemy, że zagrała nie w jednym, ale w dwóch filmach wydanych w tym roku. Funny Face, z Fredem Astaire'em, został wydany 13 lutego 1957 roku, a Love in the Afternoon, z Garym Cooperem, został wydany 30 czerwca 1957 roku. Od razu wyskakuje, że Fran i Fred to 4-literowe imiona zaczynające się na FR, co wydaje się być wskazówką. Mimo to Fran nie przypomina Freda Astaire'a, ale też nie przypomina Gary'ego Coopera. Hodowla celebrytów często skutkuje potomstwem, które przypomina jednego słynnego rodzica z wyłączeniem drugiego słynnego rodzica.
W poprzednich przykładach, które fałszywy haker przedstawił jako rzekome produkty programu hodowlanego - Julianne Moore, Richard Gere, Paulette Goddard i Paul Newman - żaden z nich nie przypomina rzekomych biologicznych rodziców, których twierdzi, że dla nich. Odniosłem się do nich dość szczegółowo w moich odpowiedziach.
Fran Drescher nie przypomina ani Audrey Hepburn, ani Freda Astaire'a (co przyznaje). Fakt, że urodziła się w 1957 roku, w roku, w którym ci dwaj aktorzy pojawili się w filmie muzycznym "Funny Face", nie dowodzi niczego co do jej pochodzenia.
Audrey Hepburn urodziła tylko dwoje dzieci w swoim życiu, obu synów, których ojcem był jej pierwszy mąż, Mel Ferrer, a kilka lat później jej drugi małżonek, Andrea Dotti.
Nie miała córki z Fredem Astaire'em, a potem oddała swoje dziecko jakiemuś "Cabalowi". Była bardzo miłą, kochającą kobietą - dobrze znaną ze swojej dobroczynnej natury - i nie zrobiłaby czegoś tak dziwnie nieludzkiego i nikczemnego jak to.
Fred był 30 lat starszy od Hepburn, kiedy pojawili się w "Funny Face" - (urodził się w 1899 roku) - i jego ojcowe dni dawno minęły.
Przez całe życie był uważany za jednego z wielkich dżentelmenów Hollywood - bez powiewu skandalu związanego z jego życiem osobistym.
W filmowej kolonii swoich czasów Hepburn i Astaire błyszczeli jako ludzie o wielkiej uczciwości. Nie współpracowaliby z żadnym sponsorowanym przez Kabała programem hodowlanym - coś, co w każdym razie istnieje tylko w głowie Matrix Hackera.
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:henrymakow.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz