poniedziałek, 15 kwietnia 2024

Maurice Samuel - "Śmiertelna wrogość""


u-gentiles.jpg
Zorganizowane żydostwo, z jego absurdalnym pojęciem, że Żydzi są narodem wybranym przez Boga, podczas gdy wielu z nich należy do szatana,
jest odpowiedzialny za zniszczenie eksperymentu na ludziach. Judaizm kabalistyczny (masoneria) jest kultem satanistycznym
podszywając się pod religię. Zorganizowane żydostwo i jego nieżydowska masoneria stoją za plandemią, "szczepionkami", Gazą, Ukrainą, migracją, dysforią płciową i kulturą unieważniania. To oni są prawdziwymi "hejterami". Skazaliśmy rasę ludzką na zagładę, kiedy daliśmy jej nasze narodowe karty kredytowe.


Maurice Samuel (1895 - 1972) był urodzonym w Rumunii syjonistycznym Żydem, którego najbardziej wpływową książką było Wy Goje, 1924.
Oferowało to wnikliwą analizę żydowskiej psychiki i podkreślało, że Żydzi byli tak lepsi i duchowo zaawansowani w porównaniu z gojami, że nie było możliwości, aby te dwie grupy mogły się ze sobą dogadać. Ze względu na podłą naturę pogan i fakt, że nie traktowali Boga poważnie, tak jak Żydzi, było nieuniknione, że Żydzi i poganie mieli być wiecznie w konflikcie.

Oto kilka kluczowych cytatów z książki:


IX MY, NISZCZYCIELE


"My, Żydzi, jesteśmy oskarżani o to, że jesteśmy niszczycielami: cokolwiek wy postawicie, my zburzymy. Jest to prawdą tylko w sensie względnym. Nie jesteśmy obrazoburcami z premedytacją: nie jesteśmy wrogami waszych instytucji tylko dlatego, że nie lubimy się do nas dzielić. Jesteśmy bezdomną masą szukającą zaspokojenia naszych konstruktywnych instynktów. A w waszych instytucjach nie możemy znaleźć zadowolenia; Są one instytucjami zabaw wspaniałych dzieci człowieka – a nie samego człowieka. Staramy się dostosować wasze instytucje do naszych potrzeb, ponieważ dopóki żyjemy, musimy mieć ekspresję; A próbując je odbudować dla naszych potrzeb, odbudowujemy je dla waszych". (str. 146-147)

"Ponieważ waszą główną instytucją jest sama struktura społeczna, to właśnie w niej jesteśmy najbardziej oczywistymi niszczycielami". (str. 147)

samuel-bio.jpg
"Niechęć do Żyda w biznesie bierze się stąd, że wszystkie wasze konwenanse zabaw traktujemy z rozbawieniem, a nawet z pogardą. Nasza wstrętna powaga wdziera się w twój nastrój życiowy. Ale wy odczuwacie naszą destrukcyjną odmienność najdotkliwiej, najbardziej urażony, w naszych rozmyślnych wysiłkach zmierzających do zmiany waszego systemu społecznego. Marzymy o świecie pełnej sprawiedliwości i Boskiego Ducha, o całym świecie, który byłby dla was jałowy, pozbawiony wszelkiego pokarmu, ponury, nieprzyjazny, niesympatyczny. Nie chcecie takiego świata: nie jesteście do niego zdolni. Widziany w oślepiającym świetle waszych pragnień i potrzeb, nasz ideał jest odpychająco ponury. (str. 148-149)

"Czynimy źle, narzucając te ideały wam, którzy nie jesteście dla sprawiedliwości ani pokoju, ale dla zabawy. Ale my sami nie możemy sobie pomóc, tak samo jak wy nie możecie się powstrzymać od oburzenia na naszą ingerencję. Dopóki żyjemy, musimy dawać wyraz naszemu duchowi. Nawet najbardziej uporczywy wysiłek z naszej strony nie zmieni naszej natury". (str. 149)

"On [Żyd] jest obywatelem świata; On jest Synem ludzkości; Postęp całej ludzkości, a nie tylko jej pojedynczej grupy, jest pod Jego szczególną opieką". (str. 150)


"Niewierzący i radykalny Żyd różni się od radykalnego goja tak samo, jak ortodoksyjny Żyd od reakcyjnego goja. Kosmopolityzm radykalnego Żyda wypływa z jego odczucia (podzielanego przez ortodoksyjnego Żyda), że nie ma różnicy między gojem a gojem. Wszyscy jesteście do siebie podobni: po co więc to zamieszanie, niepokojenie i walka? Żyd nie jest kosmopolitą w waszym rozumieniu". (str. 150)

"Nie jest on tym, który dotkliwie odczuwa różnicę między narodem a narodem i ją unieważnia. Dla niego, podobnie jak dla ortodoksyjnego Żyda, jeden temperament przenika was wszystkich, niezależnie od waszych podziałów narodowych. Radykalny Żyd (podobnie jak ortodoksyjny Żyd) jest kosmopolitą w sensie, który musi cię irytować, bo on nawet nie rozumie, dlaczego robisz takie zamieszanie z powodu tego najbardziej oczywistego z faktów - że wszyscy jesteście do siebie podobni. Żyd jest w ogóle zbyt kosmopolityczny – nawet dla waszych internacjonalistów". (str. 151)

maurice-samuel-1003984.jpg
"Ani w tej garstce z was, którzy wbrew pragnieniom i instynktom mas głosicie sprawiedliwość społeczną jako cel życia, Żyd nie jest bardziej u siebie, w jedności ze swoim środowiskiem, niż stary Żyd w swoim świecie. Nasz [Żydów] radykalizm ma inny charakter. Naszą bodźcem jest naturalny instynkt. Nie musimy niczego w sobie wykorzeniać, aby stać się "radykałami", marzycielami o sprawiedliwości społecznej. Jesteśmy nimi instynktownie: wcale nie postrzegamy tego jako czegoś rewolucyjnego. U nas jest to milczące. Ale z tobą jest to wysiłek i klucz. Samo twoje pochodzenie woła przeciwko temu w twojej krwi... A wy stajecie się głupi i entuzjastycznie nastawieni do tego, z wymachiwaniem flagami, okrzykami, hymnami bojowymi i całą zwykłą psychologią gier, właściwą waszemu światu i sposobowi życia. Nawet z tego robisz sztukę". (str. 151-152)

Ale takie jakie są te radykalne i międzynarodowe ruchy, współczesny Żyd (to znaczy najlepszy i najbardziej myślący współczesny Żyd) jest im bliższy niż czemukolwiek innemu w waszym świecie. Jest jedynym prawdziwym socjalistą i kosmopolitą – ale w tak prawdziwym i milczącym sensie, że jest całkowicie odmienny od was wszystkich. Jest to jeden z wielu istotnych paradoksów - rzecz nielogiczna, a jednak prawdziwa. To właśnie nasz kosmopolityzm nadaje nam charakter narodowy. Ponieważ jesteśmy jedynymi, którzy są kosmopolitami z instynktu, a nie z argumentów, pozostajemy na zawsze sobą". (str. 152)


"My, Żydzi, my, niszczyciele, pozostaniemy niszczycielami na zawsze. Nic, co robisz, nie zaspokoi naszych potrzeb i wymagań. Będziemy wiecznie niszczyć, ponieważ potrzebujemy własnego świata, świata Boga, którego budowanie nie leży w waszej naturze. Poza wszelkimi tymczasowymi sojuszami z tą czy inną frakcją kryje się ostateczny rozłam w naturze i przeznaczeniu, wrogość między Grą a Bogiem. Ale ci z nas, którzy nie rozumieją tej prawdy, zawsze znajdą się w sojuszu z waszymi zbuntowanymi frakcjami, dopóki nie nadejdzie rozczarowanie. Nieszczęsny los, który nas rozproszył pośród ciebie, narzucił nam tę niepożądaną rolę. (str. 155)

XI MASY

"Natury rzeczy nie da się rozwiązać, ponieważ mamy w niej udział. Sami nigdy nie możemy się obejść: możemy się tylko odwrócić. Wasz świat wiruje w radosnej iluzji postępu; My, nietknięci tą iluzją, niszczącą twój nastrój, stoimy z boku, statyczni, poważni. Nie zadowolimy się niczym innym, jak tylko absolutem". (str. 186-187)


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:henrymakow.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz