niedziela, 20 lutego 2022

"Ludzie zastanawiają się, czy rzekomy haker GiveSendGo jest demoniczny po niepokojącym filmie, w którym wije się jak wąż???????"

 Samozwańczy "cyberterrorysta", który rzekomo włamał się na chrześcijańską stronę crowdfundingową GiveSendGo i zwerbował tysiące ludzi, którzy przekazali darowiznę na protest kanadyjskich kierowców ciężarówek, rozpalił przypuszczenia, że działa pod demonicznym opętaniem.

Image: People wonder if alleged GiveSendGo hacker is demonic after disturbing video where he squirms like a snake

(Artykuł Samanthy Chang opublikowany ponownie z WesternJournal.com)

Satanistyczne spekulacje pojawiły się po tym, jak kanadyjski haker Aubrey Cottle - znany również pod pseudonimem "kirtaner" - opublikował dziwaczną tyradę na TikTok w środę, w której przyznał się do zhakowania GiveSendGo.

Strona crowdfundingowa, która zebrała ponad 9,5 miliona dolarów na Konwój Wolności, została zhakowana w niedzielę.

Nazwiska i inne dane osobowe ponad 92 000 osób, które przekazały darowiznę na protest, wyciekły do Internetu, a niektóre z nich spotkały się z groźbami.

Szokująca inwazja na prywatność i współudział mediów w doxingu prywatnych obywateli był tak rażący, że nawet radykalni lewicowcy, tacy jak demokratyczna kongresmenka Ilhan Omar z Minnesoty, potępili ich.

W swoim niepokojącym filmie TikTok, wzburzony Cottle przechwalał się hakowaniem GiveSendGo i powiedział, że zrobi to ponownie.

"Nic mnie nie przeraża. Nic!" – powiedział, wijąc się jak wąż w złowrogi sposób.

"Tak, doxxed kierowców ciężarówek! Udało mi się! To byłem ja!" Cottle krzyknął. "Zhakowałem GiveSendGo, kochanie, i zrobiłbym to ponownie! Zrobiłbym to sto razy!"

Potem przechwalał się, że jest nietykalny.

"Zrobiłem to. Zrobiłem to!" – powiedział. "Chodź do mnie! Co mi zrobisz?"

OSTRZEŻENIE: poniższy film zawiera wulgarny język, który niektórzy widzowie mogą uznać za obraźliwy.

Cottle następnie wystukał listę innych stron internetowych, które, jak twierdził, włamał się. Większość z nich to konserwatywne platformy mediów społecznościowych.

"Zhakowałem Epic Hosting! Zhakowałem Parlera! Zhakowałem Gab! Zhakowałem Truth Social!" – krzyknął. "Zhakowałem GiveSendGo, nie obchodzi mnie to!"

Cottle wyniośle dodał: "Jestem dosłownie słynnym k***em cyberterrorystą i myślisz, że możesz mnie przestraszyć?"

W pewnym momencie samozwańczy "cyberterrorysta" najeżył się defensywnie w odpowiedzi na komentarze widzów, twierdząc, że "lubi nieletnie dziewczyny".

"Zawsze nie zgadzają się z oskarżeniami pedofilskimi, ponieważ nie mają nic innego" - powiedział. "Polowałem na pedofilów! Ujawniłem pedofilskie kręgi online! Aresztowano mnie pedofilów. Nie masz pojęcia, kim do jestem!

Wielu użytkowników Twittera komentowało "demoniczne" wijące się i "bezduszne" oczy Cottle'a.

GiveSendGo powraca pomimo demonicznych lewicowych hakerów.

— Yesi (@yesisworld) 15 lutego 2022

Podczas gdy lewica i jej marionetki medialne oczerniły protestujących kanadyjskich kierowców ciężarówek jako "antyszczepionkowców", "terrorystów" i "rasistów", w rzeczywistości wielu z nich jest zaszczepionych.

Podobnie jak miliony Amerykanów, sprzeciwiają się jedynie przymusowym szczepieniom jako rażącemu pogwałceniu integralności cielesnej i wolności osobistej.

Na swojej stronie GiveSendGo Konwój Wolności uderzył w przekroczenie zasięgu Wielkiego Rządu w postaci niekończących się, arbitralnych ograniczeń i mandatów związanych z koronawirusem.

"Nasz obecny rząd wdraża zasady i mandaty, które niszczą fundamenty naszych firm, przemysłu i źródeł utrzymania" - napisała grupa. "Podejmujemy naszą walkę do progu naszego rządu federalnego i żądamy, aby zaprzestał wszelkich mandatów przeciwko jego obywatelom.

"Małe firmy są niszczone, domy są niszczone, a ludzie są źle traktowani i odmawia się im podstawowych potrzeb do przetrwania".

Grupa dodała: "Naszym obowiązkiem jako Kanadyjczyków jest położenie kresu tym mandatom. Konieczne jest, aby tak się stało, ponieważ jeśli tego nie zrobimy, nasz kraj nie będzie już krajem, który pokochaliśmy. Robimy to dla naszych przyszłych pokoleń i aby odzyskać nasze życie".

Podczas gdy Konwój Wolności rozpoczął się w Kanadzie, otrzymał szerokie poparcie w Stanach Zjednoczonych wśród amerykańskich konserwatystów. Jesteśmy po właściwej stronie historii w tej i wielu innych kwestiach i nie możemy ulegać zastraszaniu przez lewicowy tłum.

Czytaj więcej na: WesternJournal.com

Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz