
"Kiedy "Drużyna Antychrysta" przeprowadza operację psychologiczną, podąża za kluczową radą udzieloną przez Bernaysa, która brzmiała, że sprzedawane "rozwiązanie" musi mieć dedykowany SLOGAN (JEDEN slogan jest lepszy niż wiele sloganów) i że operacja psychologiczna musi być OSOBISTA, ODCZUWALNA i mieć PRAKTYCZNE ROZWIĄZANIE.
Oto kilka najnowszych sloganów: "Nie będziesz niczego posiadał i będziesz szczęśliwy" (WEF 2019)
"Wielki reset" (WEF 2020)
"Bezpieczny i skuteczny" (COVID-BIOBROŃ-SZCZEPIONKA)
"Dwa tygodnie na spłaszczenie krzywej" (COVID)
"Odbuduj lepiej" (COVID)
Autor: Patrick O'Carroll
(henrymakow.com)
Uważaj na slogany. Slogany są znakiem, że "Drużyna Antychryst" próbuje sprzedać Ci jakiś fałszywy produkt.
W dzisiejszych czasach większość "wiadomości" z kontrolowanych przez syjonistów mediów głównego nurtu jest w zasadzie REKLAMĄ informacyjną dla całej agendy "Zespołu Antychrysta". Każdy może dostrzec SETKI sloganów, które są dziś niemal wszechobecne. Wystarczy, że otworzysz oczy i uszy, a slogany zaczną do Ciebie docierać.

Frank Wisner był współzałożycielem Centralnej Agencji ds. Braku Wywiadu (CIA), który kiedyś określił jego operacje medialne jako "Potężnego Wurlitzera", ponieważ "za naciśnięciem przycisku Wisner mógł zagrać dowolną melodię, którą chciał usłyszeć".
Wiele operacji psychologicznych wiąże się z jakąś formą kpiny, a sataniści najwyższego szczebla wyśmiewają się ze swoich niewolników. "Drużyna Antychrysta" wychwala Edwarda Bernaysa jako "ojca PR, reklamy i propagandy" (trzy rzeczy, które są zasadniczo takie same). Bernays nauczył się psychologicznej manipulacji od swojego wuja, Zygmunta Freuda.
Kiedy "Drużyna Antychryst" przeprowadza operację psychologiczną, podąża za kluczową radą udzieloną przez Bernaysa, która brzmiała, że sprzedawane "rozwiązanie" musi mieć dedykowany SLOGAN (JEDEN slogan jest lepszy niż wiele sloganów) i że operacja psychologiczna musi być OSOBISTA, ODCZUWALNA i mieć PRAKTYCZNE ROZWIĄZANIEN.
LUDOBÓJSTWO COVID-PHARMA stało się OSOBISTE (wpływające na zdrowie), ODCZUWALNE (promocja medialna), ale także otrzymało swoje specjalne PRAKTYCZNE "ROZWIĄZANIE" (przyjęcie szczepionki COVID-BIOBROŃ-SZCZEPIONKA).
Wiele sloganów to w rzeczywistości satanistyczne inwersje, mające na celu odwrócenie przekonań niewolników lub odciągnięcie ich od prawdy. Trzecim oczywistym aspektem sloganów jest kontrola umysłu, ponieważ są one powtarzane w celu sprzedaży produktów (wydarzeń, kryzysów, wojen).
Bernays wymyślił slogan "ZBRODNIA NIE POPŁACA" dla operacji psychologicznej, która wyśmiewała niewolników, twierdząc, że największe rodziny przestępcze w historii nadal prowadzą biznes, "ponieważ przestrzegają prawa". Jako Capo Di Tutti Capi całego światowego systemu mafijnego, angielski monarcha potwierdzi, że jest dokładnie odwrotnie.

W 1881 roku syjonista Wilhelm Marr wymyślił slogan "ANTYSEMICKI" w nieudanej próbie powiązania jafetyckich Żydów w Europie z regionem Bliskiego Wschodu. To hasło było forsowane przez kontrolowane przez syjonistów media głównego nurtu, ale jest ono nieścisłe, ponieważ dowody DNA, przeprowadzone przez Uniwersytet Johnsa Hopkinsa i innych, pokazują, że tylko około 1 procent Żydów to Arabowie (Semici). Ogólnie rzecz biorąc, 97,5 procent Żydów to Jafetyccy Chazarowie; 1 procent to Afrykanie (np. Falasha); 0,5 procent to Azjaci; a tylko 1 procent Żydów to Arabowie (Semici). Prawdziwymi "antysemitami" są właściwie wszyscy syjoniści i większość Żydów, ponieważ to oni popełniają i popierają arabsko-semicki holokaust, w którym syjoniści wymordowali 11 milionów arabskich Semitów w latach 1948-2025 (lub 30 milionów według żydowskiego historyka Gideona Polya, który uwzględnił również skutki deprywacji i następstwa zubożonego uranu).
David Irving pokazał, że żydowski holokaust nie stał się PRODUKTEM aż do marca 1972 roku, kiedy to spotkanie czołowych syjonistów i kierownictwa Madison Avenue zapoczątkowało go jako ŻYDOWSKI HOLOKAUST ™©® z dedykowanym hasłem "SZEŚĆ MILIONÓW" (Bernays zawsze faworyzował JEDEN slogan). W 1100 roku slogan ten został wymyślony wspólnie przez "świętego" rabina Majmonidesa, ale w rzeczywistości był fałszywy. Pod koniec lat czterdziestych skrupulatny Międzynarodowy Czerwony Krzyż z Genewy zaświadczył, że 28 procent z całkowitej liczby 373 468 ofiar (=104 572) w niemieckich obozach pracy podczas II wojny światowej było Żydami i zmarli tragicznie z powodu chorób, a nie w wyniku "ludobójstwa". Zostało to później potwierdzone lub powtórzone przez Bad Arolsen Archives (powołując się na dane IRC) w dniu 1 stycznia 1984 r., jak pokazano po lewej stronie.
INNE SLOGANY (ZARÓWNO PRAWDZIWE, JAK I FIKCYJNE)
"Służyć i chronić" (policja)
"Różnorodność to siła" (Plan Kalergi)
"Demokracja umiera w ciemności" (Washington Post trzyma swoich czytelników w ciemności, zabijając w ten sposób demokrację)
"Wojna to pokój, wolność to niewola, a ignorancja to siła" (Orwell)
"Wszystkie zwierzęta są równe, ale niektóre zwierzęta są równiejsze od innych" (Orwell)
"Cała władza w ręce Rad" (Lenin)
"Obumieranie państwa" (Lenin)
"Zimna wojna" (Walter Lippmann)
"Żelazna kurtyna" (Walter Lippmann)
"Kaczka i osłona" (Bernays)
"Wiedza to potęga" (może Francis Bacon)
"Autokratyczny" (naprawdę oznacza USA i Wielką Brytanię)
"Wolność i demokracja"
"Koźlęta" (młode kozy)
"Pokolenie X, pokolenie Y, pokolenie Z" (ostatnie trzy pokolenia czystych ludzi)
"Wojna, która położy kres wszystkim wojnom" (WW1)
"There'll Be Blue Birds Over The White Cliffs Of Dover" (II wojna światowa dla Wielkiej Brytanii)
"Zemsta za Pearl Harbor" (II wojna światowa dla USA)
"Wielki czerwony pies kopie na naszym podwórku, a my mamy prawo go zastrzelić" (Kuba)
"Konieczne stało się zniszczenie miasta, aby je uratować" (Wietnam)
"To jeden mały krok dla człowieka, jeden wielki skok dla ludzkości" (mistyfikacja Apollo)
"Miliardy miliardów lat" (mistyfikacja makroewolucji)
"Prewencyjne uderzenie odwetowe" (I wojna w Zatoce Perskiej, 1991)
"Paliwo do silników odrzutowych? That's A Good One" (11 września)
"Jeśli nie jesteś z nami, to jesteś z terrorystami" (11 września)
"Jeśli coś zobaczysz, powiedz coś" (11 września)
"Broń masowego rażenia" (II wojna w Zatoce Perskiej, 2003)
"Koalicja Chętnych" (w rzeczywistości "Koalicja Zabijania")
"Jeśli tego nie zrobimy, możemy nie mieć gospodarki w poniedziałek" (Lehman 2008)
"Green Shoots" ("Powrót do zdrowia" w 2009 roku)
"Zaufaj Planowi" (Q Psy-Op)
"Nie będziesz niczego posiadał i będziesz szczęśliwy" (WEF 2019)
"Wielki reset" (WEF 2020)
"Bezpieczny i skuteczny" (COVID-BIOBROŃ-SZCZEPIONKA)
"Dwa tygodnie na spłaszczenie krzywej" (COVID)
"Odbuduj lepiej" (COVID)
"Nowa normalność" (COVID)
"Operation Warp Speed" (śmierć w "nadświetlnej prędkości napędu" Star Treka)
"Uczyńmy Amerykę znowu wielką" (Trump 1.0 i 2.0)
Zmiany klimatyczne

KONKLUZJA
Biorąc pod uwagę, że większość głównych wydarzeń, kryzysów i wojen jest sztuczna i w oczywisty sposób jest z góry zaprojektowana z myślą o ZYSKU lub PRANIU MÓZGU, cały Modus Operandi "Zespołu Antychrysta" polega na SPRZEDAWANIU wszystkich "rozwiązań", które proponuje dla większości wydarzeń, kryzysów i wojen jako PRODUKTY Z DEDYKOWANYMI SLOGANAMI. Edward Bernays zawsze doradzał "Drużynie Antychrysta", aby "zachowała prostotę" poprzez powtarzanie jednego dedykowanego sloganu w każdym indywidualnym kontekście.
Tavistock wymyśla dosłownie TYSIĄCE sloganów rocznie w swojej podwójnej siedzibie (w Brighton i Londynie w Anglii). Oryginalny język większości z nich nosi przydomek "TAVISTOCK ENGLISH". Ale te slogany są następnie tłumaczone na wszystkie języki świata i przekazywane za pośrednictwem głównych krajowych ośrodków medialnych. Na przykład niemieckim centrum medialnym i wylęgarnią Tavistock jest Hamburg, który jest odpowiedzialny za kopiowanie i przekazywanie haseł z "Tavistock German" 100 milionom niemieckojęzycznych mieszkańców Europy Środkowej. Powodem dla przetłumaczenia tych oryginalnych terminów jest ponieważ "Drużyna Antychryst" chce JEDNOLITEGO PRANIA MÓZGÓW dla wszystkich niewolników świata.
Równolegle, londyńskie marksistowskie towarzystwo fabiańskie zawsze było jednym z największych orędowników wszystkich sloganów. Było to często demonstrowane przez jej własnych członków, takich jak George Orwell i "Lenin" (Władimir Iljicz Uljanow).
Ale jeśli zdecydujesz się oddać swoje życie za "Drużynę Antychrysta", czy to w następnej PLANDEMII, czy w następnym rytuale składania ofiar z ludzi jako Wojny o Wielki Izrael, proszę, nie rób tego na podstawie jakiegoś głupiego sloganu, który Tavistock wymyślił, aby cię oszukać, i który marionetkowie powtarzali w Tell-Lie-Vision, jakby sprzedawali PRODUKT.
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:henrymakow.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz