wtorek, 5 października 2021

"Najważniejsza prawda o nadchodzącym „Nowym Porządku Świata” prawie nikt nie dyskutuje!!!!!!!"

 przez Briana Shilhavy

Redaktor, Wiadomości dotyczące wpływu na zdrowie

Wilk będzie mieszkał z barankiem, lampart z kozą leżeć, cielę i lew i roczniak razem; a małe dziecko je poprowadzi.

Krowa będzie pasła się z niedźwiedziem, ich młode będą leżeć razem, a lew będzie jadł słomę jak wół.

Niemowlę będzie bawić się w pobliżu dziury kobry, a małe dziecko włoży rękę do gniazda żmii.

Nie będą krzywdzić ani niszczyć na całej mojej świętej górze, bo ziemia będzie pełna poznania Pana, jak wody wypełniają morze. (Izajasza 11:6-9)


Interpretacja dwóch artystów nadchodzącego w przyszłości „Nowego Porządku Świata”. Który jest bardziej prawdopodobny? (Obraz po lewej: Nancy Conant.)

Nieco ponad rok temu, przed COVID-19, poruszenie tematu „Nowego Porządku Świata” lub „Jednego Rządu Światowego” miało zostać nazwane „teoretykiem spiskowym”, pomimo faktu, że takie globalne instytucje, jak Światowe Forum Ekonomiczne, Fundacja Rockefellera i wiele innych globalnych instytucji od dziesięcioleci publikują materiały na temat swoich poglądów na przyszłość i przewidują takie rzeczy, jak znaczny spadek światowej populacji i centralny rząd światowy.


Szybko do przodu, do czerwca 2021 roku, a pomysł nie jest już tak daleko idący, szczególnie dla tych, którzy wiedzą, jak ominąć cenzurę w mediach korporacyjnych i Big Tech.


A jednak nawet w alternatywnych mediach w większości dyskutowany jest tylko jeden pogląd na nadchodzący Nowy Porządek Świata, jakby był nieunikniony. Większość postrzega to jako przyszłość rozwiniętej technologii, a słowa, które ledwie były częścią naszego słownika jeszcze kilka miesięcy temu, są teraz powszechne, takie jak transhumanizm, technokraci, mRNA, zmiana genów, nanoboty itp.


Dla tych z nas, którzy całkowicie rozumieją, że jest to część globalnego planu, który nie wykluł się z dnia na dzień wraz z „odkryciem” nowego niebezpiecznego „wirusa”, którego globaliści używają do zaszczepiania strachu w populacji w celu kontrolowania ludzkości, myślę, że musimy cofnąć się o krok i zadać sobie pytanie: Czy w ten sposób wpadamy w ich pułapkę? Czy istnieje alternatywny pogląd, który jest nie tylko możliwy, ale bardziej prawdopodobny niż narracja krążąca obecnie w alternatywnych mediach?


Kto kontroluje redukcję światowej populacji?

Niedawno opublikowałem artykuł o znaku i pieczęci Boga. W dzisiejszych czasach tak wiele uwagi poświęca się „znakowi bestii”, że skłoniło mnie to do pisania o znamieniu i pieczęci Boga, która jest o wiele ważniejsza.


W tym artykule pokazałem, jak ci z nas, którzy zostali zapieczętowani znakiem Ducha Świętego, nie muszą obawiać się nadchodzącego Nowego Porządku Świata kontrolowanego przez lucyferiańskich globalistów, w tym ich „transhumanistycznego” programu. Widzieć:

The Seal and Mark of God is Far More Important than the “Mark of the Beast” – Are You Prepared for What’s Coming?


Pieczęć i znak Boga są o wiele ważniejsze niż „znak bestii” – czy jesteś przygotowany na to, co nadchodzi?

W drugim artykule, który niedawno opublikowałem, wyjaśniłem, że na szczycie lucyferiańskiej struktury globalnego przywództwa istnieje jedność tego, jak postrzegają przyszłość świata, i że wszelkie postrzegane różnice między różnymi partiami politycznymi lub ideologiami były po prostu częścią ich plany, aby utrzymać ludzkość podzieloną, ukrywając, kim są prawdziwi wrogowie ludzkości. Widzieć:

It’s Time to Choose Sides: Do You Even Know What Side You Are On?


Czas wybrać strony: czy w ogóle wiesz, po której jesteś stronie?

W tym drugim artykule krótko poruszyłem temat tego, kto organizuje obecną redukcję światowej populacji, w oparciu o proroctwa Jana zapisane ponad 2000 lat temu w Księdze Objawienia Biblii i zacytowałem kilka fragmentów, aby zilustrować ten:


Spojrzałem, a przede mną był blady koń! Jego jeździec nazywał się Śmierć, a Hades podążał tuż za nim. Dostali władzę nad jedną czwartą ziemi, aby zabić mieczem, głodem i zarazą oraz dzikimi bestiami ziemi. (Objawienie 6:8)


Pierwszy anioł zatrąbił w swoją trąbę, a grad i ogień zmieszane z krwią zostały zrzucone na ziemię. Spłonęła jedna trzecia ziemi, spłonęła jedna trzecia drzew i spłonęła cała zielona trawa. (Objawienie 8:7)


A czterej aniołowie, którzy byli gotowi na tę właśnie godzinę, dzień, miesiąc i rok, zostali uwolnieni, by zabić trzecią część ludzkości. (Objawienie 9:15)


Jedna trzecia ludzkości została zabita przez trzy plagi ognia, dymu i siarki, które wyszły z ich ust. (Objawienie 9:18)


Zaryzykowałbym zgadnięcie, że w Stanach Zjednoczonych są miliony ludzi, którzy wierzą, że Biblia jest prawdziwa. A jednak pomysł, że Bóg użyje złych ludzi i sił zła, aby osiągnąć swoje cele, jest dla nich obcym pojęciem, a zrodziło się to z kilku krytycznych uwag i komentarzy, które otrzymałem po napisaniu i opublikowaniu tego artykułu.

Ale nie można przeczytać całej Biblii i wyjść z innym poglądem. Czynił to w całej historii ludzkości, a proroctwa czasów ostatecznych mówią, że zrobi to ponownie, aby mógł wprowadzić Swój Nowy Porządek Świata.


Zrobił to starożytnemu światu poprzez ogólnoświatową powódź, z której uciekli tylko Noe i jego rodzina. Zrobił to dwunastu plemionom Izraela, poprzez podbój asyryjskich dziesięciu północnych plemion, a później przez babiloński podbój dwóch południowych plemion.


Ci wierni wierzący, którzy przeżyli tę drastyczną redukcję populacji przez te podbijające narody, również kwestionowali, dlaczego Bóg miałby użyć narodów bardziej złych niż oni, by zabić tak wielu ludzi.


Psalm 73, napisany przez człowieka o imieniu Asaf, jest dobrym przykładem tego, jak sprzeczne z intuicją wydawało się, że Bóg użyje złych ludzi do osiągnięcia swoich celów:


Psalm Asafa. Zaprawdę, Bóg jest dobry dla Izraela, dla ludzi czystego serca.


Ale jeśli chodzi o mnie, moje stopy prawie się poślizgnęły; Prawie straciłem przyczółek. Bo zazdrościłem aroganckim, gdy ujrzałem pomyślność bezbożnych. Nie mają zmagań; ich ciała są zdrowe i silne.


Są wolni od ciężarów wspólnych dla człowieka; nie nękają ich ludzkie bolączki. Dlatego duma jest ich naszyjnikiem; ubierają się w przemoc.


Z ich nieczułych serc pochodzi nieprawość; złe zarozumiałości ich umysłów nie znają granic. Szydzą i mówią złośliwie; w swojej arogancji grożą uciskiem.


Ich usta roszczą sobie pretensje do nieba, a ich języki przejmują ziemię. Dlatego ich lud zwraca się do nich i obficie pije wody.


Mówią: „Skąd Bóg może wiedzieć? Czy Najwyższy ma wiedzę?”


Tacy są źli — zawsze beztroscy, powiększają się w bogactwie.


Zaprawdę, na próżno zachowałem moje serce w czystości; na próżno myłem ręce w niewinności. Przez cały dzień byłem nękany; Każdego ranka byłem karany.


Gdybym powiedział: „Będę tak mówił”, zdradziłbym wasze dzieci.


Kiedy próbowałem to wszystko zrozumieć, było to dla mnie przytłaczające, dopóki nie wszedłem do sanktuarium Bożego; wtedy zrozumiałem ich ostateczne przeznaczenie.


Z pewnością stawiasz je na śliskim podłożu; obróciłeś ich w ruinę. Jak nagle zostają zniszczone, całkowicie zmiecione przez strach!


Jak sen, kiedy się budzisz, więc kiedy wstaniesz, Panie, pogardzisz nimi jako fantazjami.


Kiedy moje serce było zasmucone, a mój duch rozgoryczony, byłem nierozumny i nieświadomy; Byłem przed tobą brutalną bestią.


Jednak zawsze jestem z wami; trzymasz mnie za moją prawicę. Prowadzisz mnie swoją radą, a potem zabierzesz mnie do chwały.


Kogo mam w niebie oprócz ciebie? A ziemia nie ma niczego, czego pragnę oprócz ciebie.


Moje ciało i moje serce mogą upaść, ale Bóg jest siłą mojego serca i moim działem na wieki. Ci, którzy są daleko od ciebie, zginą; niszczysz wszystkich, którzy są ci niewierni.


Ale jeśli chodzi o mnie, to dobrze być blisko Boga. Władcę Pana uczyniłem moją ucieczką; Opowiem o wszystkich twoich czynach. (Psalm 73:1-28)


Właśnie dzisiaj czytałem z 24 rozdziału I Samuela i bardzo jasno została mi wyjaśniona inna zasada: są tacy, którzy sprzedali swoje dusze złu i nie mogą nie iść dalej ścieżką, nawet jeśli wiedzą, jaki będzie ostateczny wynik będzie!


Saul był pierwszym wybranym na króla Izraela w okresie monarchii. Ale poniósł sromotną porażkę i przestał polegać na Bogu, więc Bóg nakazał prorokowi Samuelowi wybrać nowego Króla, króla Dawida, linię rodową, z której w końcu wyjdzie nadchodzący Mesjasz, wypełniona w Jezusie Chrystusie.


Bóg zesłał złego ducha, aby dręczył Saula:


A Duch Pański odszedł od Saula i dręczył go zły duch od Pana. (1 Samuela 16:14)


Bóg użył złego ducha, demona, do własnych celów.

Tak więc przez pewien czas trwała jakaś wojna domowa, ponieważ Saul wiedział, że to proroctwo dane przez Samuela.


Ale chociaż Saul wiedział, co nadchodzi, tak jak dzisiaj szatan i demony z pewnością wiedzą, co nadchodzi dla PRAWDZIWEGO Nowego Porządku Świata, Saul nie mógł nic zrobić, aby to powstrzymać.


Kiedy Dawid miał szansę zabić Saula, nie zrobił tego, ponieważ wiedział, że Bóg sprawuje kontrolę i w odpowiednim czasie przekaże mu królestwo. Z I Samuela rozdział 24:


Gdy Saul wrócił z pościgu za Filistynami, powiedziano mu: „Dawid jest na pustyni En Gedi”.


Saul wziął więc trzy tysiące wybranych mężczyzn z całego Izraela i wyruszył na poszukiwanie Dawida i jego ludzi w pobliżu Grań Dzikich Kóz. Po drodze przyszedł do zagrody dla owiec; była tam jaskinia i Saul wszedł, aby się załatwić. David i jego ludzie byli daleko w jaskini.


Mężczyźni odpowiedzieli: „To jest dzień, o którym Pan powiedział do ciebie: „Oddam twego wroga w twoje ręce, abyś sobie poradził, jak chcesz”.


Wtedy Dawid podkradł się niepostrzeżenie i odciął róg szaty Saula.


Później David miał wyrzuty sumienia za to, że odciął róg swojej szaty. Powiedział do swoich ludzi: „Niech Pan nie pozwala, abym czynił coś takiego mojemu panu, pomazańcowi Paóskiemu, albo podnosił na niego rękę; bo jest pomazańcem Pana”.


Tymi słowami Dawid zganił swoich ludzi i nie pozwolił im zaatakować Saula. Saul wyszedł z jaskini i poszedł swoją drogą.


Dawid wyszedł z jaskini i zawołał do Saula: Panie mój, królu!


Kiedy Saul spojrzał za siebie, Dawid skłonił się i upadł twarzą do ziemi.


Powiedział do Saula: „Dlaczego słuchasz, kiedy ludzie mówią: ‚Dawid chce cię skrzywdzić’? Dziś widziałeś na własne oczy, jak Pan wydał cię w moje ręce w jaskini. Niektórzy namawiali mnie, żebym cię zabił, ale cię oszczędziłem; Powiedziałem: „Nie podniosę ręki na mojego pana, ponieważ jest on pomazańcem Pana”.


Zobacz, mój ojcze, spójrz na ten kawałek twojej szaty w mojej dłoni! Odciąłem róg twojej szaty, ale cię nie zabiłem. Teraz zrozum i uznaj, że nie jestem winny zła lub buntu. Nie skrzywdziłem cię, ale polujesz na mnie, by odebrać mi życie.


Niech Pan rozsądzi między tobą a mną. I niech Pan pomści się za krzywdy, które mi wyrządziłeś, ale moja ręka cię nie dotknie.


Jak mówi stare powiedzenie: „Od złoczyńców pochodzą złe uczynki”, więc moja ręka cię nie dotknie.


„Przed komu wystąpił król Izraela? Kogo ścigasz? Martwy pies? Pchła? Niech Pan będzie naszym sędzią i rozstrzygnie między nami. Niech rozważy moją sprawę i podtrzymuje ją; niech mnie obroni, wybawiając mnie z twojej ręki”.


Kiedy Dawid skończył to mówić, Saul zapytał: „Czy to twój głos, Dawidzie, moim synu?” I głośno płakał.


„Jesteś bardziej sprawiedliwy niż ja” – powiedział. „Potraktowałeś mnie dobrze, ale ja potraktowałem cię źle. Przed chwilą powiedziałeś mi o dobru, które mi uczyniłeś; Pan wydał mnie w twoje ręce, ale nie zabiłeś mnie.


Kiedy mężczyzna odnajduje swojego wroga, czy pozwala mu uciec bez szwanku? Niech Pan ci dobrze wynagrodzi za sposób, w jaki mnie dzisiaj potraktowałeś.


Wiem, że na pewno będziesz królem i że królestwo Izraela zostanie ustanowione w twoich rękach. Teraz przysięgnij mi na Pana, że ​​nie wytniesz mego potomstwa ani nie wymazujesz mego imienia z rodziny mego ojca.


Dawid złożył więc przysięgę Saulowi. Saul wrócił do domu, a Dawid i jego ludzie udali się do twierdzy. (1 Samuela 24:1-22)


A jednak nawet po tym wydarzeniu Saul nadal próbował znaleźć i zabić Dawida, ponieważ Bóg zesłał złego ducha, aby go dręczył. Miał urojenia.


Czy zastanawiasz się, dlaczego ludzie wokół ciebie nie widzą prawdy o tym, co dzieje się dzisiaj?

Przyjrzyjmy się jednemu fragmentowi Pisma Świętego o czasach ostatecznych w Nowym Testamencie, który nie jest napisany w trudnym do interpretacji symbolicznym języku proroctwa, takim jak Księga Objawienia, ale zamiast tego prostym językiem.

Pochodzi z listu, który Paweł napisał do wierzących mieszkających w tym czasie w Tesalonice w Grecji.


W związku z przyjściem naszego Pana Jezusa Chrystusa i naszym przybyciem do Niego prosimy was, bracia, abyście nie zaniepokoili się lub nie zaniepokoili jakimś proroctwem, raportem lub listem, który rzekomo pochodzi od nas, mówiąc, że dzień Pański nadszedł już jest.


Niech was nikt w żaden sposób nie zwodzi, bo ten dzień nie nadejdzie, dopóki nie nastąpi bunt i nie zostanie ujawniony człowiek bezprawia, człowiek skazany na zagładę.


Będzie przeciwstawiał się i wywyższał się nad wszystkim, co nazywa się Bogiem lub jest czczone, tak że stanie w świątyni Bożej, ogłaszając się Bogiem.


Nie pamiętasz, że kiedy byłem z tobą, mówiłem ci te rzeczy?


A teraz wiesz, co go powstrzymuje, aby we właściwym czasie mógł się objawić.


Bo tajemna moc bezprawia już działa; ale ten, kto teraz je powstrzymuje, będzie to robił, dopóki nie zostanie usunięty z drogi.


I wtedy objawi się bezprawia, którego Pan Jezus obali tchnieniem swoich ust i zniszczy blaskiem swego przyjścia.


Przyjście bezprawia będzie zgodne z dziełem szatana przejawiającym się we wszelkiego rodzaju fałszywych cudach, znakach i cudach oraz we wszelkiego rodzaju zła, które zwodzi tych, którzy giną.


Giną, ponieważ odmówili pokochania prawdy i zbawienia.


Z tego powodu Bóg zsyła im potężne złudzenie, aby uwierzyli kłamstwu i aby zostali potępieni wszyscy, którzy nie uwierzyli prawdzie, ale upodobali sobie niegodziwość. (2 Tesaloniczan 2:1-12)


Tylko dlatego, że zostało to napisane prostym językiem, a nie symbolicznymi terminami proroczymi, nie oznacza to, że nadal istnieją różnice zdań co do wypełnienia tych wersetów, szczególnie do kogo odnosi się ten „człowiek bezprawia”.


Ale jedno jest jasne: ludzie zostaną oszukani przez „potężne złudzenie”, zesłane przez Boga.


Kilku czytelników skomentowało, że wierzą, że to właśnie dzieje się dzisiaj i dlaczego tak wielu ludzi nie potrafi przejrzeć kłamstw narracji o COVID, i zwykle się z nimi zgadzam.


W rezultacie wielu z nich już ustawiło się w kolejce po strzały z broni biologicznej i już nie żyje.


Czy powinniśmy bać się zmiany naszego DNA i przekształcenia nas w transludzi?

Nie, oczywiście nie! Jest bardzo wiele rzeczy, które zmieniają twoje DNA prawdopodobnie każdego dnia, jak nauczyła nas dziedzina epigenetyki w ostatnich latach, i nie ma się czego obawiać, ale zamiast tego kontrolować.


Omówiliśmy ten temat obszernie, odkąd zaczęliśmy Health Impact News, i ujawniliśmy, że jest to wszystko nauczanie „eugeniki”, które istnieje od dziesięcioleci i jest po prostu przepakowywane na XXI wiek.


Nie zamierzam więc zajmować się tym w tym artykule, ale oto kilka dobrych artykułów z przeszłości, w których omówiliśmy ten temat:

W badaniach genetycznych brakuje nauki – polityczna kontrola społeczna to agenda genetyczna (na zdjęciu tego artykułu z 2013 r. zobaczysz znajomą postać – tę odwróconą plecami do aparatu)

Genetic Research Lacks Science – Political Social Control is Genetics Agenda (You’ll see a familiar figure in the photo of this 2013 article – the one with his back to the camera)

Czy nasze geny są naszym produktem?

Are Our Genes a Product of Us?

Mapowanie genomu i współczesna genetyka: Eugenika przepakowana na czasy współczesne

Mapping the Genome and Modern Genetics: Eugenics Repackaged for Modern Times

Kogo powinniśmy się bać? Bóg, czy ci, którzy promują transhumanizm i wielki reset?

Wiem, że dla wielu osób jest to trudna do zrozumienia koncepcja, ale wysyłanie mi e-maili i wyładowywanie frustracji lub próbowanie, abym zobaczył rzeczy po swojemu, nie zadziała, więc nawet nie marnuj czasu, ponieważ tego nie piszę w każdym razie dla ciebie.

Jeśli ktoś nie jest naznaczony Pieczęcią Ducha Świętego, a zamiast tego jest pod wpływem ducha złudzenia, to i tak nie możesz zrozumieć tych rzeczy.

Ale po prostu nie widzę teraz nikogo innego, kto pisze takie rzeczy nigdzie indziej, a dla wybranych, którzy szybko stają się małą resztką, ten artykuł jest dla was. Wiem, jak teraz czujesz się samotny, zaufaj mi.

Chcę jednak, abyście zrozumieli, że nadchodzą lepsze czasy, że wszystko idzie zgodnie z wytyczonym planem, który był realizowany od bardzo dawna, ale to nie jest plan, o którym prawdopodobnie czytaliście, nawet w alternatywnych mediach.

STRACH jest „pandemią”, która ogarnęła świat, ponieważ to wszystko, co Szatan i jego sługi pozostawili, aby spróbować oszukać wszystkich i zabrać ze sobą jak najwięcej ludzi do swojego ostatecznego celu.

A jedną z rzeczy, których absolutnie nie należy się bać, jest ich „technologia”, taka jak transhumanizm.

To wszystko jest fałszywe.

Czas przestać słuchać „ekspertów”, w tym tych z alternatywnych mediów, w tym lekarzy o dobrych intencjach.

Nadszedł czas, abyś wziął swoją Biblię i zaczął ją czytać i studiować, a następnie modlić się do Boga o mądrość i objawienie, aby przejrzeć kłamstwa i oszustwa, które teraz dominują w naszej kulturze.

Ponieważ po ponad 40 latach czytania i studiowania Biblii oraz szukania Bożego przewodnictwa w moim życiu mogę wam zaświadczyć, że kiedy oddajecie swoje życie w ręce Boga, a potem modlicie się do Niego z serca, prosząc o przewodnictwo i mądrość, odpowie ci i zacznie pokazywać ci rzeczy, których nigdy nie zobaczysz, jeśli tylko wypełniasz swój umysł tym, co teraz wychodzi z mediów, w tym z alternatywnymi mediami.

A potem zrób własne badania, aby zweryfikować jak najwięcej. Weź to, co mówią ci media, przyjmij przeciwny pogląd i zacznij go badać.

Spójrz sceptycznie na wszystkie obecnie wysuwane twierdzenia dotyczące tej „nowej” technologii, która w rzeczywistości nie jest aż tak nowa, i zobacz, czy istnieją jakiekolwiek dowody na wszystkie te twierdzenia dotyczące komputerów super kwantowych, inteligencji AI przekraczającej inteligencję człowieka, biologia człowieka spleciona z technologią w celu „tworzenia” transludzi itp.

Gdzie są dowody na to wszystko? Myślę, że przekonasz się, że brakuje dowodów i że bardziej prawdopodobna prawda jest taka, że ​​to wszystko jest wielkim oszustwem mającym na celu kontrolowanie ludzi i sprawienie, by bali się technologii.

Przygotowując się do napisania tego artykułu, przeprowadziłem kilka podstawowych wyszukiwań, w tym „jaki jest obecnie najlepiej działający komputer?”

Użyłem Duckduckgo.com do mojej wyszukiwarki i był to pierwszy wynik, który się pojawił:

Najwydajniejszy na świecie komputer kwantowy jest tutaj
To jest na Honeywell.com i podobno zostało opublikowane rok temu. Oto cytat z tej strony, który utkwił mi w pamięci:

Kiedy firma Honeywell postanowiła zbudować komputer kwantowy, nadaliśmy priorytet tworzeniu najwyższej jakości kubitów, koncentrując się na wyeliminowaniu błędów występujących w systemie na mniejszej liczbie kubitów, a następnie pracując nad skalowaniem liczby kubitów. Osiągając tak niski poziom błędów w naszych operacjach kwantowych, z każdym nowym kubitem dodawanym do maszyny zwiększa się objętość kwantowa.

Więc to twierdzenie, że jest „najwydajniejszym na świecie komputerem kwantowym” przyznaje, że popełnia błędy i że stale pracują nad ich zmniejszeniem – i to jest technologia, która przejmie świat?

Następnie wpisałem w wyszukiwarkę: „Czy komputery rozwiązały szachy?” Bo pamiętam, jak kilka lat temu była wielka wiadomość, że niektórzy z największych mistrzów szachowych na świecie przegrywają z komputerami, a to było już jakiś czas temu.

Z pewnością komputery opanowały teraz ludzką grę w szachy, prawda?

Drugi wynik pochodził z Wikipedii, która w czasie, gdy pisałem ten artykuł, powiedział:

Ułożenie szachów oznacza znalezienie optymalnej strategii gry w szachy, tj. takiej, w której jeden z graczy (biały lub czarny) zawsze może wymusić zwycięstwo lub obaj mogą wymusić remis (patrz Rozwiązana gra). Oznacza to również bardziej ogólnie rozwiązywanie gier podobnych do szachów (tj. gier kombinatorycznych o doskonałej informacji), takich jak szachy wielkie i szachy nieskończone. Zgodnie z twierdzeniem Zermelo, dla szachów i gier podobnych do szachów istnieje możliwa do określenia optymalna strategia.

W słabszym sensie rozwiązywanie szachów może odnosić się do udowodnienia, który z trzech możliwych wyników (wygrywają białe; wygrywają czarne; remis) jest wynikiem dwóch doskonałych graczy, bez konieczności ujawniania samej optymalnej strategii (patrz dowód pośredni). ]

Nie jest znane kompletne rozwiązanie dotyczące szachów w żadnym z tych dwóch zmysłów, ani nie oczekuje się, że szachy zostaną rozwiązane w najbliższej przyszłości. Nie ma zgody co do tego, czy obecny wykładniczy wzrost mocy obliczeniowej będzie trwał na tyle długo, aby kiedyś pozwolić na rozwiązanie go „brute force”, czyli sprawdzając wszystkie możliwości.

Ok, więc nawet Wikipedia przyznaje, że komputery nie potrafią rozgryźć gry w szachy, gry stworzonej przez człowieka.

Ale mamy wierzyć, że pewnego dnia przekroczą ludzi?

A co z sytuacjami, w których komputery muszą podejmować decyzje dotyczące życia i śmierci? Jednym z ostatnich przykładów, o którym mogłem pomyśleć, były „samojezdne” samochody, które, jak wierzymy, wkrótce zastąpią ludzkich kierowców.

Jakie są dowody, że to prawda?

Tym razem przeprowadziłem wyszukiwanie wiadomości, a artykuł opublikowany „20 godzin temu” w Wall Street Journal był pierwszym wynikiem:

Nawet nie zawracałem sobie głowy klikaniem w historię – prawdopodobnie i tak trafiłbym na paywall, a tak naprawdę nie muszę tego czytać.

Następną rzeczą, w którą prawdopodobnie poproszą mnie, abym uwierzył, jest to, że mieliśmy technologię w 1969 roku, która pozwalała wysyłać ludzi na Księżyc i transmitować je z powrotem na Ziemię – wszystko bez 5G. Zaczekaj….


Teraz, gdy masz dowody na zdrowy sceptycyzm wobec wszystkich twierdzeń dotyczących transhumanizmu, sztucznej inteligencji itp. – zacznij logicznie myśleć o tym, co komputer może faktycznie zrobić.


Czy komputer może Ci powiedzieć, dlaczego Twój ulubiony kolor, smak itp. jest Twoim „ulubionym”? Czy komputer może wyjaśnić, dlaczego dana osoba kocha jedną osobę, a inną nie?


Faktem jest, że nasze mózgi NIE są komputerami! W ogóle nie działają jak komputery. Jesteśmy bardzo subiektywnymi ludźmi, którzy każdego dnia podejmują wiele decyzji, których NIGDY nie da się przewidzieć za pomocą algorytmów.


Czy komputery mogą podejmować decyzje moralne? Nie. Mogą dokonywać jedynie wyborów moralnych, które zostały wcześniej zaprogramowane przez człowieka i ZAWSZE odzwierciedlają moralność tego ludzkiego programisty.


A te komputery będą rządzić światem? Naprawdę?


A kto zbuduje te super komputery i roboty transludzkie, skoro nie jesteśmy w stanie wyprodukować wystarczającej liczby podstawowych półprzewodnikowych chipów komputerowych, aby nadal produkować samochody i ciężarówki?


Daj mi znać, kiedy komputer kwantowy może rozgryźć grę w szachy, a wtedy rozważę inne „wyższe funkcje”, które mogą być w stanie wykonać.


W międzyczasie zamierzam nadal czytać książkę, która ma tysiące lat, napisana przez ludzi kierowanych przez Ducha tego, który stworzył wszechświat i nadal kontroluje, aby zrozumieć czasy, w których żyjemy, a ja BĘDĘ GO BĘDZIEĆ, a nie cokolwiek na tej rozkładającej się planecie, która wkrótce się zużyje, umierająca planeta, która jest pod kontrolą Szatana i jego sług, ponieważ ich dni są teraz ograniczone.


Mówi też: „Na początku, Panie, założyłeś fundamenty ziemi, a niebiosa są dziełem Twoich rąk. Zginą, ale ty pozostaniesz; wszystkie zużyją się jak szata.


Zwiniesz je jak szatę; jak szata zostaną przemienione. Ale ty pozostajesz taki sam, a twoje lata nigdy się nie skończą. (List do Hebrajczyków 1:10-12)


(Jeśli potrzebujesz powodów, „dlaczego” Bóg miałby teraz zmniejszać populację świata, zobacz: Czy sąd Boży ma spaść na Amerykę? Czym jest „Znak bestii”?) Is God’s Judgment About to Fall on America? What is the “Mark of the Beast”?)

See also:


Co się dzieje, gdy święty i sprawiedliwy Bóg się gniewa? Lekcje z historii i prorok Jeremiasz

What Happens When a Holy and Righteous God Gets Angry? Lessons from History and the Prophet Jeremiah

Przetlumaczyla GR przez translator Google

zrodlo:https://created4health.org/the-most-important-truth-about-the-coming-new-world-order-almost-nobody-is-discussing/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz