czwartek, 26 sierpnia 2021

"Czy test PCR to zabójca dusz?????"

Do 24 sierpnia na całym świecie przeprowadzono ponad dwa miliardy testów Covid 19.

Szyszynka została opisana przez René Descartesa jako „Siedziba Duszy”. Znawca WHO, dr Astrid Stuckleberger, twierdzi, że gdyby za testem PCR nie było głębszego planu, nie byłoby potrzeby wbijania wymazówki głęboko w zatoki, gdzie dotyka cienkiej błony, która oddziela jamę zatokową od zatoki. mózg. Próbka śliny wystarczy. Pytanie postawione przez dr Stuckelbergera (jeszcze do pełnego potwierdzenia) brzmi, czy wprowadzają do mózgu toksyczną substancję, która wpływa na szyszynkę?





Ten test, uznany diagnostycznie za bezsensowny przez jego wynalazcę, laureata Nagrody Nobla Kary Mullisa, jest obecnie warunkiem wstępnym podróży lotniczych i zatrudnienia dla osób nieszczepionych.
Zapytałem przyjaciela Arnolda, czy doświadczył jakichkolwiek negatywnych skutków dwóch otrzymanych testów.

Jego odpowiedź:

„Trudno mi uwierzyć w doniesienia o różnych zanieczyszczeniach i substancjach znalezionych na wymazach. 

Wielu pracowników służby zdrowia było testowanych setki razy w ciągu ostatniego półtora roku i nie słyszałem żadnych doniesień o reakcjach związanych z zakażonymi wymazami. , waciki są sterylizowane tlenkiem etylenu, który jest znanym czynnikiem rakotwórczym, więc nie zdziwiłbym się, gdyby w niedalekiej przyszłości doszło do nagłego wybuchu raka nosa/zatok, na który najbardziej ucierpieli pracownicy służby zdrowia.

Ponieważ pracowałem w placówce opieki zdrowotnej jeszcze kilka miesięcy temu, widziałem z pierwszej ręki natychmiastowe reakcje na badania wymazów z nosa. 
Niektórzy ludzie krwawią z nosa, inni łzawią oczy, niektórzy mają niewyraźne widzenie przez krótki czas po badaniu.

Moje osobiste doświadczenie:

Byłem testowany dwa razy, chociaż za pierwszym razem nie wyszło. 

Miałem udać się do lokalnego centrum testowego z powodu wybuchu epidemii w mojej pracy, w tym czasie używano głównie wymazów z gardła. 

Prawie zwymiotowałem, gdy wsadzili mi wymaz do gardła i odruchowo wyskoczyłem z krzesła, dwie pielęgniarki były w szoku i wezwały ochronę. 

Musiałem ich uspokoić i wyjaśnić, że nie mam złych zamiarów, a wacik wywołał reakcję.

 Powiedzieli mi, że faktycznie muszą wepchnąć wacik głębiej w moje gardło, a ponieważ nie było mowy, żeby to się stało, zostałem odesłany do domu.

Kilka dni później zespół zdrowia publicznego pojawił się w mojej pracy, aby przetestować wszystkich, wyjaśniłem swój problem z wymazem z gardła, a oni powiedzieli mi, że zamiast tego zrobią wymaz z nosa i będą wyjątkowo delikatni. 

To wciąż było okropne i nigdy więcej tego nie zrobiłbym, ale później dowiedziałem się, że normalnie wymagają one kręcenia wacikiem w jamie nosowej, czego mi nie zrobili.

Moje poprzednie miejsce pracy (dom opieki) ustanowiło wiosną zasadę, że wszyscy pracownicy, w tym wcześniej zakażeni, muszą być badani co najmniej trzy razy w tygodniu. 

Niezaszczepieni pracownicy musieli być testowani przed każdą zmianą. 

Miałem już wynik pozytywny i byłem zwolniony, aż pewnego dnia pojawiłem się w pracy i powiedzieli mi o tej nowej regule. Odmówiłem i zostałem „ustawiony na urlopie”.

https://cairnsnews.org/2021/02/16/not-one-person-with-a-brain-would-take-a-covid-test-or-vaccine-after-watching-this-disturbing-video-produced-by-doctors/

---

What is in the PCR Tests? Graphene Oxide Found in COVID Shots, Masks and Swabs


Ważny fragment:

    „Po zaszczepieniu mieszaniny fragmentów włókien nylonowych, Darpa Hydrogel pozostaje na błonie śluzowej nosa pod przysadką i szyszynką wraz z litem.

 Ta mieszanina natychmiast reaguje z żywymi strukturami, tworząc kryształy skierowane kierunkowo do szyszynki, która ma swoją własną pole elektromagnetyczne.

Kształt kryształów określa rodzaj użytego hydrożelu.Kryształy przewodzą dzięki zawartemu w nim litowi.

Kryształy mogą odbierać sygnał z nadajnika do komórki i przekazywać sygnały z komórki do nadajnika. są w rzeczywistości nano-antenami”.

Według artykułu lit, a także aluminium i rtęć (szeroko stosowane w szczepionkach) są wysoce toksyczne dla szyszynki. 

W małych dawkach lit blokuje go, a w większych może go całkowicie zniszczyć.

Ważny fragment:

    "Darpa Hydrożel i lit blokują i niszczą szyszynkę i sprawiają, że osoba myśląca staje się sterowalnym biorobotem. 

Hydrożel jest nośnikiem substancji aktywnej, jego zadaniem jest wprowadzenie substancji do organizmu w wybranym miejscu." - zobacz szokujące zdjęcia: Nutritruth.org

Wyciek płynu mózgowego - przypadek. Uważa się, że te ekstremalne testy służą do umieszczania nanotechnologii na barierze krew-mózg.



Przetlumaczyla GR przez translator Google


zrodlo:https://www.henrymakow.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz